افزایش حمایت اسپار اتریش از تولید کنندگان بومی و استارت آپ‌ها

افزایش حمایت اسپار اتریش از تولید کنندگان بومی و استارت آپ‌ها
افزایش حمایت اسپار اتریش از تولید کنندگان بومی و استارت آپ‌ها

 

تولیدات بومی در صدر لیست  تامین فروشگاه‌های اسپار  باقی خواهند ماند. اسپار اتریش به تازگی پاستاهای کم-کربوهیدرات را تحت عنوان دای نودل در خانواده تجاری خود که شامل بیش از چهارصد کالا از سی و پنج استارت آپ است، قرار داده است.

از آنجایی که اسپار اتریش به دنبال یافتن تولید کنندگان بومی و همچنین رفتار انسان دوستانه با حیوانات است، به تعدادی بالغ بر صد و سی مرغدار اتریشی مبلغ صد و هفده هزار یورو پاداش جهت تعهد آنها در حفظ امنیت و آسایش حیوانات اعطا کرده است.

ترویج استارت آپ‌های مبتکر

ترویج ایده‌های خلاقانه و منحصر به فرد بخشی از فلسفه شرکت‌های اسپار اتریش، به عنوان جزیی از خانواده تجاری اسپار است. رشد تعداد محصولات جدید که حاصل تلاش کار آفرینان است، طیف این خانواده از محصولات را نسبت به روزهای آغازین آن یعنی ماه آپریل سال 2018 غنی تر کرده است.  این امر شرایط را برای بهره بردن از تجربه دیرینه اسپار در توسعه محصول فراهم می کند

جدید ترین محصول اضافه شده به این خانواده، پاستاهای کم-کربوهیدرات و غنی شده با پروتئین (دای نودل) است که توسط کریستین وبر و متیوس لوفتنگر _کار آفرینان جوان_ به بازار عرضه شده است. این پاستاها  چهل و پنج درصد کمتر از پاستاهای معمول کربوهیدرات دارند و در تمام هایپر مارکت‌ها اینتر اسپار در سطح کشور و فروشگاه‌های اینترنتی یافت می‌شوند. برای این دو نفر ارائه محصولی با کربوهیدرات کمتر و حفظ طعم بسیار حائز اهمیت بود.

متیوس لوفتنگر می‌گوید :" من می‌خواستم چند پوند از وزنم را با رژیم کم-کربوهیدرات کم کنم اما نمیخواستم پاستا را از سبد غذایی حذف کنم؛ به همین خاطر به همراه دوست و شریک تجاری‌ام کریستین وبر، این محصول را تولید کردیم". وی در ادامه افزود: " همکاری با اسپار اتریش نه تنها دریچه‌های جدیدی به منظور ایجاد فرصت‌های فروش بهتر برای ما گشود بلکه امکان استفاده از تجربه کارشناسان یک شرکت موفق را نیز برای ما فراهم کرد".

 

همکاری با مرغداران اتریشی

امسال اسپار اتریش به تعدادی بالغ بر صد و سی مرغدار بومی مبلغ صد و هفده هزار یورو پاداش جهت تعهد آن‌ها در حفظ آسایش و سلامت طیور پرداخت کرد. محصولات طبیعی نظیر  تخم مرغ، نیازمند حفاظت و کنترل سختگیرانه به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن است. اسپار اتریش تکیه بر برنامه پنج قسمتی ارائه شده در خصوص تخم مرغ دارد.  این برنامه خط مشی سختگیرانه زنجیره تولید تخم مرغ از مرغداری تا بسته بندی و قفسه فروشگاه را در خود گنجانده است. از طرف اسپار اتریش، افرادی وظیفه کنترل منظم مرغداران و تامین کنندگان تخم مرغ‌های برند اسپار را دارند. از شاخصه‌های اصلی آن می‌توان به خوراک عاری از ارگانیسم‌های اصلاح شده ژنتیکی4، تازگی تخم‌مرغ‌ها، رعایت استانداردهای بهداشتی در طول زنجیره تولید، کیفیت محصول و استانداردهای سلامتی حیوانات اشاره کرد.

بیش از صد و سی مرغدار اتریشی با اسپار همکاری می‌کنند و به طور منظم وکنترل شده هر دوسال یکبار پاداش تعهد به رعایت استانداردهای کیفی دریافت می‌کنند. همانطور که گفته شد برای سالهای 2018 و 2019 مبلغ صد و هفده یورو به مرغداران پرداخت شد که این عدد برای هر نفر تا سقف هزار و ششصد یورو در نظر گرفته شده بود.

مدیر عامل اسپار اتریش، دکتر گرهارد درکسل عنوان کرد: "ما مفتخر به عرضه انحصاری تخم مرغ‌های تازه اتریشی در فروشگاهها هستیم؛ و استانداردهای بالای برنامه پنج قسمتی تخم‌مرغ ها ضامن بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان و همچنین سطح استاندار آسایش و سلامت طیور است و با تخصیص پاداش میخواهیم مراتب قدردانی خود از مرغداران به جهت محصولات و کار ارزشمندشان و همچنین تعهد فردی که دارند، نشان دهیم".

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , استارت آپ , ریتیل , اسپار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان