افزایش فروش ورساچه

افزایش فروش ورساچه
افزایش فروش ورساچه

هلدینگ «کاپری»که برندهای جیمی چو، ورساچه و مایکل کورس را مدیریت می‌کند، گزارش مالی خود را برای سال 2021 ارائه کرد و بر این اساس درآمد خالص این برند با 80 درصد افزایش به 322 میلیون دلار رسید. فروش ورساچه 29 درصد رشد کرد و سود عملیاتی تقریبا 2 برابر شد. درآمد جیمی چو 47 درصد رشد کرد و سود آن از 8 میلیون دلار به 16 میلیون دلار افزایش یافت؛ در حالی که سال قبل 8 میلیون دلار ضرر را تجربه کرد. فروش مایکل کورس 20 درصد افزایش یافت و بازدهی به 335 میلیون دلار رسید. موفقیت کاپری به دلیل هزینه بالای مصرف‌کننده بود زیرا خریداران در فصل تعطیلات به دنبال لباس‌ها، لوازم جانبی و کفش‌های لوکس بودند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان