افزایش محبوبیت مرسدس‌بنز در فضای مجازی

افزایش محبوبیت مرسدس‌بنز در فضای مجازی
افزایش محبوبیت مرسدس‌بنز در فضای مجازی

مرسدس‌بنز در صفحه اینستاگرام خود خبر از دستیابی به 30میلیون‌نفر دنبال‌کننده را داد.

 این‌بار بازی با لوگو در قالب یک ویدیوی خلاقانه، جذابیت آفریده است. در ادامه مرسدس بنز ادعا کرده اتفاق‌های خوب را دنبال‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی رقم می‌زنند. این برند ضمن تشکر از حمایت دنبال‌کننده‌هایش، انتخاب همیشگی آنها و رانندگی با محصولات مرسدس بنز را ستود. برند مشهور خودروسازی دنیا در سالیان اخیر همپا با موج نوی صنعتش به فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی روی آورده و تاکنون هم عملکرد موفقیت‌آمیزی در این عرصه داشته است. افزایش مداوم میزان دنبال‌کننده‌ها موید چنین موضوعی است.

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , مرسدس بنز , بنز , خودرو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان