افق کوروش پیشرو در صنعت فرانچایز

افق کوروش پیشرو در صنعت فرانچایز
افق کوروش پیشرو در صنعت فرانچایز

افق کوروش پیشرو در صنعت فرانچایز

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان شرکت پیشروی ایرانی در صنعت فرانچایز معرفی شد و ضمن اهدای تندیس زرین، از اهتمام این شرکت در توسعه شعب به شیوه فرانچایز تجلیل شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،بنابر اعلام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در دومین کنفرانس بین المللی "فرانچایز ایران" که با حضور برندهای معتبر داخلی، مدیران ارشد سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت در نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار برگزار شد، از فرانچایزهای پیشروی ایرانی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به جهت پیشرو در توسعه شعب فرانچایز بودن مورد تقدیر قرار گرفت و با اهدای تندیس زرین، به عنوان فرانچایز پیشروی ایرانی معرفی شد.

تندیس زرین فرانچایز پیشرو ایرانی با حضور مهدی غضنفری وزیر سابق صنعت معدن و تجارت، سیدمحمدرضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به قائم مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اهدا شد.

در این همایش که با برگزاری پنلی تخصصی با موضوع "چالش‌ها و فرصت‌های توسعه صنعت فرانچایز در ایران" همراه بود، حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به تشریح تاثیر صنعت فرانچایز در رشد اشتغال کشور پرداخت.

 

منبع: ایسنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان