اولین مرکز خرید اختصاصی دکوراسیون داخلی و مبلمان خانگی لوکس در خاورمیانه

اولین مرکز خرید اختصاصی دکوراسیون داخلی و مبلمان خانگی لوکس در خاورمیانه
اولین مرکز خرید اختصاصی دکوراسیون داخلی و مبلمان خانگی لوکس در خاورمیانه

اولین مرکز خرید مخصوص دکوراسیون داخلی و مبلمان خانگی لوکس در خاورمیانه و شمال آفریقا، در دبی افتتاح شد.

مرکز خرید The Art of Living در مرکز دبی در منطقه‌ی برشا ۲، بزرگراه ام سقیم واقع شده است و با وسعت ۵۰ هزار متر مربع در سه طبقه، میزبان برندهای مختلف از جمله برندهایی است که برای اولین بار وارد بازار منطقه می‌شوند.

 

 

در آرت آو لیوینگ مجموعه‌ای از دکورهای خانگی و مبلمان با بالاترین کیفیت، و همچنین مبلمان کودک و مبلمان مخصوص فضای باز قرار دارد. این مجموعه قصد دارد برای مشتریان با انواع سلیقه‌ها و نیازمندی‌ها تجربه‌ای متناسب عرضه کند. در این مرکز خرید خدمات مختلفی وجود دارد؛ از جمله مشاور خریدی که مرکز خرید را به مشتریان نشان داده و معرفی می‌کند، به سوالات پاسخ می‌دهد و اطلاعات ارزشمندی در رابطه با کالاهای دلخواه ارائه می‌کند. آرت آو لیوینگ همچنین تیم مخصوصی از متخصصان دکوراسیون داخلی تدارک دیده که به مشتریان کمک خواهند کرد.

 

 

این مرکز خرید همچنین چندین کافه و رستوران، پارکینگ رایگان، اتاق سیگار و محل بازی کودکان دارد.

پیش‌بینی می‌شود بازار دکوراسیون داخلی در کشورهای GCC رشد بزرگی داشته باشد و تا سال ۲۰۲۵ به ۵.۲ میلیارد دلار برسد. این رشد عوامل متعددی دارد، از جمله افزایش جمعیت منطقه، افزایش شهرسازی، رشد بازار املاک و ساخت‌وساز و افزایش تقاضا برای طراحی‌های سازگار با محیط زیست.

 

منبع: خلیج تایمز

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , طراحی دکوراسیون , طراحی داخلی , اولین مرکز خرید مبلمان , مرکز خرید اختصاصی طراحی دکوراسیون , مرکز خرید مبلمان لوکس , مبلمان لوکس , طراحی داخلی لوکس , طراحی دکوراسیون لوکس , مرکز خرید لوکس , طراحی دکوراسیون دوبی , طراحی داخلی دوبی , متخصص دکوراسیون دبی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان