ايمـا گــالری، خالق ايــده‌های نــوين در صنعت دکــوراسيون

ايمـا گــالری، خالق ايــده‌های نــوين در صنعت دکــوراسيون
ايمـا گــالری، خالق ايــده‌های نــوين در صنعت دکــوراسيون

 

در اين شماره از «ماهنامه تجارت طلايی» با عوامل مجموعه ايما گالری گفتوگويی داشتيم که در ادامه میخوانيد.

 

 

ايده راهاندازی ايما گالری چه زمانی و چگونه شکل گرفت؟

مجموعه ايما گالری در سال 2000 ميلادي فعاليت خود را با هدف راه اندازی فروشگاه های زنجيره ای در مناطق مختلفی از شهر تهران آغاز و مشغول به فعاليت شد.

ايده تولد ايما گالری زمانی شکل گرفت که در سالهای گذشته که بستر فروش محصولات دکوراتيو خيلی محدود بود و دسترسی راحت برای مردم جهت خريد محصولات مورد نظرشان وجود نداشت، ما بتوانيم گالریها را (ايما) در دسترسشان قرار بدهيم؛ و تمام تلاشمان اين بوده که حس خوب متفاوت بودن و قدرت انتخاب بالا را به مردم عرضه کنيم.

به جرات میتوانم بگويم که سردمدار اين اتفاق، مجموعه ايما گالری بوده و ما در اين مجموعه توانستهايم که بسياري از سبکهای متفاوت را به خانههای مردم به ارمغان بياوريم.

 

در حال حاضر کدام برندها در مجموعه ايما گالری عرضه ميشوند؟

ما از گالریهای مختلفی در سراسر جهان، آثار خاص را با حساسيت زيادی انتخاب ميکنيم. میتوان گفت که «حساسيت مبنای وجودی ماست». مثلا محصولاتی از برندهايی چون فردريک لورنز، فرناندو روسی، سريپ، کلوينو آرت و... در ايما گالری عرضه میشوند.

 

مهرنوش خوشگوار (مدیر فروش)

 

ايما گالری هماکنون در کدام مراکز خريد شعبه دارد؟

در حال حاضر مجموعه ايما دارای پنج فروشگاه و يک شوروم اختصاصی مبلمان در تهران است که شامل دو شعبه در خيابان شريعتی و مراکز خريد سانا، پالاديوم و اپال مشغول فعاليت ميباشد.

 

چه برنامههايي برای توسعه شعب ايما گالری داريد؟

در ايما گالری برنامه توسعه سه ساله داريم؛ به اين صورت که در تلاش هستيم تا در بهترين مجتمعهای تجاری که در حال فعاليت و يا احداث هستند و همچنين در بهترين نقاط شهرهای بزرگ ايران حضور داشته باشيم. ضمن اينکه برنامه بلندمدتی جهت جذب نمايندگی در سال 1400 در ايما گالری وجود دارد؛ براي اين مهم زيرساخت ويژهای برای توسعه نمايندگی با سيستم مشارکتی و مستقل طراحی کردهايم و از کسانی که علاقهمند هستند در اين زمينه با ما همکاری داشته باشند دعوت بعمل می آوريم.

 

درحال حاضر، چه محصولاتی در ايما گالری در دسترس مشتريان قرار دارند؟

ما تنوع گسترده‌‌ای از مبلمان، روشنايی و محصولات دکوراتيو از جمله آيينه و کنسول، مجسمه، تابلوهای حجمی، نقاشي و اکسسوری های خاص در سبکهای مدرن، نئوکلاسيک و کلاسيک ارائه مي نماييم و براي انتخاب محصولات از نگاهي متفاوت و توجه ويژه به ترندهای جهانی استفاده کردهايم. 

 

علی قاضی نظام (مدیر مارکتینگ)

 

ايما گالری چه وجه تمايزی نسبت به ساير برندها و فروشگاههايي که اکسسوري منزل را عرضه ميکنند دارد؟

نگاه متفاوت ما، در انتخاب محصول و بهروزبودن محصولات ماست که از بهترين برندهای دنيا برگزيده شده اند و تفاوت متريال و خدمات پس از فروش و سرويسدهي و بستهبندي هم شامل اين وجه تمايز ميشود.

 

خدمات پس از فروش ايما گالري شامل چه مواردی است؟

باشگاه مشتريان ايما گالری در جهت بهرهگيري هرچه بيشتر مخاطبان و ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتريان طراحي شده است و تمام انرژي ما در جهت خلق بيشتر ارزشها و خدمترساني به مشتريان عزيز و گرامي است. در خدمات پس از فروش به دنبال ارائه خدمات در جهت رفاه حال مشتريان و توجه به نيازهاي آنها و همچنين ايدههاي مشتريمداری متنوعی هستيم که تدوين و دستهبندی شدهاند و با توجه به اهميت اين موضوع در سرويسدهی بهينه محصولات به دنبال خشنودسازي و رضايت هرچه بيشتر مشتريان هستيم.

 

نوسانات بازار ارز و افزايش قيمتها در کنار بحران کرونا، تا چه اندازه بر کسبوکار شما تاثير گذاشته است؟

با توجه به اينکه نگاه ما در اين حوضه صرفا نگاه بيزينسي نبوده و همواره نگاه هنري وزن زيادي در ايماگاري ايفا مي کند، اين ديدگاه به ما کمک کرد که نوسانات نرخ ارز و بحران کرونا را مثل نواسانات گذشته به خوبي پشت سر بگذاريم.

 

 شیرین رنجبر (مدیر بازرگانی)

 

در زمان شيوع ويروس کرونا، فروش شما در بستر آنلاين با چه استقبالی از سوی مشتريان مواجه شد؟

با شيوع ويروس کرونا و تغيير سبک خريد مردم ما در مجموعه ايما توانستيم با بسترسازي مناسب در فضاي مجازي و قابليت امکان پرو محصولات در منازل مشتريان با رعايت اصول و پروتکل هاي بهداشتي را فراهم کنيم تا کالاي مورد نظرشان را در فضاي انتخابي خود مشاهده و سپس خريد نمايند. ضمن اينکه برگزاري کمپينهاي مختلف و ايجاد سهولت و انگيزه خريد در بين مشتريان، باعث استقبال چشم گيري در حوزه آنلاين در مجموعه ايما گالري شد. به همين منظور بزودي فروشگاه اينترنتي ايماگالري  به آدرس www.ima-gallery.com با نگرشي جديد درحوضه فروش در دسترس شما همراهان قرار خواهد گرفت. 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مبلمان , ایما گالری , محصولات دکوراسیون داخلی , مبلمان مدرن , نوسانات قیمت ارز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان