ایجاد برند قدرتمند از ضروریات مدیریت ارشد یک سازمان است

ایجاد برند قدرتمند از ضروریات مدیریت ارشد یک سازمان است
ایجاد برند قدرتمند از ضروریات مدیریت ارشد یک سازمان است

به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس یک دوره‌ی آموزشی با عنوان ارتباط یکپارچه بازاریابی و برندینگ (IMBC) سیزدهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی، به همت دانشگاه فتی و حرفه‌ای سمای بندرعباس یک دوره‌ی آموزشی با عنوان ارتباط یکپارچه بازاریابی و برندینگ (IMBC) سیزدهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدرس این دوره آموزشی فاطمه شایگان، مدیر ارشد توسعه و سرمایه گذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار (کارفور) با بیان اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزشترین دارایی هایشان برندهای محصولات و خدمات آن هاست، گفت: در دنیای پیچیده و پر چالش امروزی، همه‌ی ما چه به شکل فردی و یا به عنوان مدیر کسب و کار، با گزینه هایی روزافزون و کاهش زمان برای تصمیم گیری وانتخاب مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس، توانمندی های برندها در ساده سازی تصمیم گیری مشتری ها، کاهش ریسک و تعریف انتظارات آن هابسیار ارزشمند است.

مدیر ارشد توسعه و سرمایه گذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار با بیان اینکه یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجادبرندهای قدرتمندی است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت وتوانمندی های خود را در طول زمان ارتقا دهند، تصریح کرد: استراتژیهای موفق برندسازی از طریق تفکیک میان برند مورد نظر از سایر رقبا وافزایش عملکرد برند در بازار موقعیتی متمایز برای برند بوجود می آورند.

شایگان گفت: در محیط رقابتی کنونی، برند بخش مهمی از یک کسب و کار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب و کارها علاقمند هستند که یاد بگیرندچطور یک برند موفق بسازند.

وی در پایان افزود: یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک از عوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است.

دوره آموزشی یکپارچه بازاریابی و برندینگ (IMBC) سیزدهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به واحد آموزش دانشگاه علمی کاربردی سمای بندرعباس یا مرکز زبان دی در بندرعباس مراجعه کنند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان