ایمن موج،برند برتر دانش‌بنیان کشور

ایمن موج،برند برتر دانش‌بنیان کشور
ایمن موج،برند برتر دانش‌بنیان کشور
ایمن‌موج،برند برتر دانش‌بنیان کشوری
 
شرکت ایمن‌موج از جمله شرکت‌های موفق و دانش‌بنیان ایرانی است که با ارائه قدرتمندترین گیت فروشگاهی موجود در بازار و همچنین کوچک‌ترین برد هوشمند AM در جهان، توانسته است امنیت بیش از 8هزار فروشگاه را تامین کرده و به‌عنوان یکی از 10 شرکت برتر دنیا در حوزه تولید گیت‌های ضدسرقت فروشگاهی شناخته شود. برای آشنایی با محصولات شرکت ایمن‌موج و اطلاع از روند تولید آنها با مدیرعامل این شرکت هم‌صحبت شدیم که در ادامه می‌خوانید.
 
یک بیوگرافی کوتاه از خودتان ارائه داده و پیرامون سابقه فعالیت‌تان توضیحاتی ارائه فرمایید؟
بنده محمدصادق ثانوی متولد 1363 در شهر مقدس مشهد و تحصیلکرده در رشته مهندسی برق با گرایش مخابرات هستم که در سال 1387 به همراه دو نفر از شرکای تجاری کنونی با طراحی اولین گیت ضدسرقت AM ایرانی، فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت حفاظت آغاز کردم. از همان سال تا به امروز مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ایمن‌موج هستم که این شرکت به لطف خداوند جزو 10 شرکت برتر تولیدکننده گیت ضدسرقت در جهان است.
 
 
در رابطه با دسته‌بندی محصولات ارائه‌شده توسط شرکت ایمن‌موج توضیحاتی ارائه فرمایید؟
شرکت ایمن‌موج در این سال‌ها دو گروه تولیدات داشته است؛ اول محصول اصلی که گیت ضدسرقت فروشگاهی است و دوم تجهیزات جانبی این گیت‌ها که در هر دو گروه تولیدات، توانسته با نوآوری‌های متعدد و منحصربه‌فرد، به حد بالایی از میزان رضایتمندی مشتریان دست پیدا کند .
نکته مهم اینکه شرکت ایمن‌موج علاوه‌بر اینکه یکی از 7 برند برتر دانش‌بنیان ایرانی است، توانسته محصولات خود را برند کند و جزو معدود شرکت‌ها در جهان باشد که Product Branding داشته است.
 
پیرامون عملکرد گیت‌های حفاظتی ایمن‌موج توضیحاتی را برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی ارائه فرمایید.
در سال 88، نسل اول گیت‌های تولیدی ایمن‌موج با عملکرد بی‌نظیری که داشت توانست نظر متخصصان داخلی را به خود جلب و از همان ابتدا خود را به عنوان برترین محصول در محیط‌های پر نویز معرفی کند. با تلاش‌های فراوانی که طراحان ما در بخش R&D داشتند، توانستیم چندین مرحله بهینه‌سازی و نوآوری داشته باشیم و امروز گیت‌های ایمن‌موج برترین عملکرد را بین تمامی گیت‌ها ارائه کرده است.
 
چند درصد محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت به صورت یک کالای وارداتی و چه میزان به‌ صورت کالای تولید داخل عرضه می‌شوند؟
ایمن‌موج خود را فراتر از یک تولیدکننده معمولی معرفی کرده است به طوری که بخشی از محصولات ما همچون محافظ جداکننده تگ، اصلا مشابه خارجی ندارد و این شرکت توانسته با چندین ثبت اختراع بین‌المللی، در بسیاری از مسیرها نوآوری داشته باشد. امروز ایمن‌موج در سایه عنایات اهل بیت(ع) و تلاش دانشمندان جوانش از برترین و به‌روزترین دانش فنی جهان در گیت‌های فروشگاهی خود بهره می‌برد و موفق‌شده بخش اعظم اقلام و لوازم جانبی خود را در داخل تولید کند. تنها بخشی که هیچ شرکتی در جهان امکان ورود به آن را ندارد، مباحث برون صنفی تولید است که وابسته به صنایع دیگر است همچون تولید لیبل که از همکاری چند صنعت مختلف تولید می‌شود و در حال حاضر تنها یک یا دو کشور در جهان امکان تولید باکیفیت و البته با قیمت رقابتی را دارند و ایمن‌موج در اینجا نیز اقلام خود را از بهترین تولیدکنندگان جهان تامین می‌کند.
ما همواره متعهد هستیم فراتر از محاسبات مادی و حتی در بخش‌هایی با تحمل ضرر، اجزای مختلف محصولات را در داخل تولید کنیم و این مهم را وظیفه‌ای در جهت بهبود اقتصاد و معیشت کشور می‌دانیم.
 
تاکنون با چند فروشگاه و مرکزخرید در سراسر کشور همکاری داشته‌اید؟ عمده این فعالیت‌ها در چه زمینه‌هایی بوده است؟
باعث افتخار است که محصولات و خدمات ما مورد اعتماد صنف‌های مختلف در کشور است. فروش کشوری ما از سال 89 آغاز شد و تا امروز بیش از 8هزار فروشگاه و بیش از هزار داروخانه و فروشگاه آرایشی -بهداشتی و بیش از 100 ‌هایپرمارکت در سراسر ایران توسط محصولات ما تجهیز شده‌اند که تقریبا در بیش از 80 درصد مراکز خرید کشور دستگاه‌های ما برقرارکننده امنیت فروشگاه‌هاست.
ما تنها شرکتی هستیم که در کشور، شبکه فروش و خدمات پس از فروش سراسری داریم به طوری که تمامی فرآیند فروش شرکت ما در کشور توسط نیروهای بومی همان منطقه اتفاق افتاده است. نکته قابل توجه اینکه ما بیش از 300 دستگاه به کشورهای امارات، عراق و افغانستان صادر کرده‌ایم.
 
 
از نظر شما سیستم‌های امنیتی به چه میزان در بهبود عملکرد مدیریتی مجموعه‌ها و مراکز تجاری موثرند؟
وجود سیستم ضدسرقت باعث می‌شود اقدام به سرقت از سوی سارقان به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و مدیران کسب‌وکار با تمرکز بهتری به مشتریان خدمات ارائه دهند و مشتری در محیطی آرام و لذت‌بخش، خریدی به‌یادماندنی داشته باشد.
یکی از دغدغه‌های مهم این است که بسیاری از فروشندگان، نگاهی همراه با سوء‌ظن به مشتریان حقیقی خود دارند چرا که امکان تشخیص و تمییز بین سارقان و مشتریان از روی ظاهر فرد را ندارند و این اتفاقی منفی برای یک مجموعه تجاری است. با نصب سیستم ضدسرقت فروشگاهی خوب، اکثر افرادی که در مجموعه‌ها حاضر می‌شوند، مشتریان واقعی خواهند بود.
 
شما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و اولین شرکت در ایران که اقدام به تولید گیت‌های AM کرده‌اید، فکر می‌کنید در این مسیر چقدر موفق عمل کرده‌اید؟
ما به لطف خداوند و با تلاش شبانه‌روزی همکارانم موفق شدیم در کمتر از 10 سال راهی را بپیماییم که شرکت‌های دیگر جهان در مدت 20 تا 30 سال پیموده‌اند و در بعضی زمینه‌ها در جهان پیشرو باشیم. بنده وظیفه دارم بدین‌وسیله از همه کسانی که در مسیر موفقیت ما نقش داشته‌اند تشکر ویژه داشته باشم.
 
در سال حمایت از کالای ایرانی انتظارات شما از دولت چیست؟ 
امروز منافع کشورها در حمایت همه‌جانبه از مجموعه‌های بومی تولیدکننده علم و فناوری است و اگر نگاه مسئولان و دولتمردان ما اینگونه باشد که منافع همه اقشار را در این مهم ببینند، قطعا مهم‌ترین انتظار ما به حقیقت پیوسته است و می‌توانیم شاهد تحولات عظیمی در توسعه کشور و رونق فضای کسب و کار باشیم و جالب است که رهبر معظم انقلاب بارها این نکته را به دولت‌های مختلف یادآوری کرده‌اند.
 
 
شرکت ایمن‌موج طی سال‌های فعالیت خود چه دستاوردهایی داشته است؟
بخشی از دستاوردهای قابل ذکر به شرح زیر است: 
شرکت فناور (دانش‌بنیان) برتر استان خراسان در سال ۹۰
قرار گرفتن در میان ۱۰ طرح برگزیده جشنواره علم تا عمل وزارت علوم در سال۹۱
قرار گرفتن در میان ۷ برند برتر دانش‌بنیان کشوری در سال ۹۲
کسب استانداردهای بین‌المللی در سال ۹۳ بر روی محصولات مختلف
بیش از 10 نوآوری اصلی که برای برخی از آنها ثبت اختراع صورت گرفته است
طراحی دستگاه‌های منحصربه‌فرد در دنیا طی سال‌های 94، 95 و 96
تاییدیه دانش‌بنیان درجه 1 از نظر وزارت علوم در سال 97
یکی از 10 تولیدکننده برتر گیت‌های فروشگاهی دنیا
 
 
 
خدمات فروش و پس از فروش شرکت ایمن‌موج به مشتریان به چه صورت است؟
ما سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای تشکیل شبکه فروش منسجم و قدرتمند در کشور انجام داده‌ایم به‌طوری که از سال 89 تا 92 اقدام به جذب نمایندگی‌های فعال و توانمند در سراسر کشور کردیم و از سال 93 نیز اقدامات بسیار منحصربه‌فردی را در جهت تحکیم و بهبود فروش و خدمات پس از فروش انجام دادیم، در نتیجه هم‌اکنون تنها شرکتی هستیم که قیمت آنلاین کشوری با ثبات قیمت بسیار مناسب داریم و میانگین زمان ارائه خدمات پس از فروش ما در سطح کشور 24 ساعت برای مراکز استان و 48 ساعت برای شهرهای دیگر است.
 
 
پیرامون نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی ایمن‌موج هم توضیحاتی ارائه دهید.
ما علاوه‌بر سایت اصلی شرکت به آدرسwww.securitywave.ir  سایت دیگری را در سال 95 با آدرس www.securitywaveshop.com راه‌اندازی کردیم که در آن مشتریان کشوری ما می‌توانند بدون واسطه محصولات ایمن‌موج را با پرداخت آنلاین و با تخفیفی مناسب تهیه کنند. هدف ما رسیدن سریع‌تر محصول به مشتری است به خصوص در زمان خرید لوازم جانبی که نیازی به پشتیبانی فنی وجود ندارد، مشتری می‌تواند از این سایت خرید کند.این سایت به مرجع قیمت‌گذاری در بازار تبدیل شده است. 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان