بازسازی فروشگاه هنری گوچی

بازسازی فروشگاه هنری گوچی
بازسازی فروشگاه هنری گوچی

گوچی درحال رونمایی از فروشگاه تازه بازسازی‌شده‌اش در نیویورک است. جشن‌ها از فروشگاه تازه بازسازی‌شده گوچی در خیابان Wooster 63 در سوهو آغاز می‌شود و یک روز در هفته مد نیویورک هم به جشن‌های مربوط به این برند اختصاص می‌یابد.

فروشگاه بازسازی‌شده گوچی در قلب تپنده شهر نیویورک واقع شده و نمادی از ارتباط پایدار با شهری است که اولین‌بار در سال‌1953 از گوچی استقبال کرد. مدیر اجرایی گوچی تاکید کرد فروشگاه نیویورک جزو اولین فروشگاه‌هایی است که برندش بهار2024 به آمریکا می‌آورد. پالوس گفت موقعیت این واحد به‌عنوان نقطه عطفی در محله سوهو، ارتباط گوچی را با روح پر‌جنب‌و‌جوش این منطقه محکم می‌کند. از سوی دیگر، فروشگاه بازسازی‌شده ارزش‌های بی‌انتهای زیبایی و هنر ایتالیایی را تقویت می‌کند.

 

 

مدیر اجرایی گوچی به بازسازی فروشگاه در

Vi Montenapoleone

میلان که در ماه دسامبر رونمایی شد، اشاره کرد و گفت فروشگاه

Wooster این برند تلفیقی منحصر‌به‌فرد از طراحی، مد و هنر معاصر است و بر تعهد گوچی به کاوش‌ها در فروشگاهها تاکید می‌کند. فضای خیابان

Wooster یک مجموعه 10هزار مترمربعی را در اختیار گوچی گذاشته که تا یک بلوک کامل از خیابان Wooster

تا West Broadway امتداد می‌یابد.

سقف اصلی از قلع، ستون‌های چدنی و دیوارهای آجری تشکیل شده و نمای ساختمان 155ساله را محافظت می‌کند. فضای داخلی مجموعه‌ای از طرح‌های ایتالیایی نمادین را به نمایش می‌گذارد.

بازسازی در‌واقع یک فرآیند سریع و 2ماهه بود که از دسامبر گذشته آغاز شد. فضا با خطوط سیمانی و شیشه‌ای، قفسه‌های فلزی قلم‌مو، صفحه‌نمایش LED و قفسه‌های شیشه‌ای بلند 9فوتی مدرن شده است. یک صفحه‌نمایش

وجود دارد که درست از جلوی ورودی خیابان Wooster با رنگ‌آمیزی خاص به چشم می‌خورد. صندلی‌های زیادی با مبلمان لیمویی ایتالیایی، جذابیت را چند‌برابر کرده است. وقتی به خیابان Wooster وارد می‌شوید، مجموعه محصولات زنان در سمت راست و مردان در سمت چپ قرار دارد.

 

 

فروشگاه Wooster

یکی از تنها 3واحد گوچی است که آثار هنرمندان آمریکایی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد و عمدتا روی ویدیو‌آرت تمرکز دارد. مجسمه‌های شیشه‌ای لری بل، مجسمه‌های Taezoo Park

و نقاشی لوسیو فونتانا از‌جمله آثار به نمایش درآمده است. این فروشگاه همچنان محل نگهداری کتابفروشی Gucci Wooster

نام دارد که ازسوی Dashwood Books مدیریت می‌شود. منتخب کتاب‌ها شامل آثار هنری می‌شود. این کتابفروشی دارای آدرس و ورودی اختصاصی خود است. اینها تنها بخشی از «ارائه‌های انحصاری جهانی» گوچی هستند. در فروشگاه گوچی، تجارب موسیقایی وجود خواهد داشت و مکان‌های استراحت ویژه طراحی‌ شده که فضایی را برای استراحت و تقویت حس اجتماعی ارائه می‌کند.

تگها : فروشگاه , مد , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , طراحی , گوچی , برند گوچی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان