بازگشایی مراکز خرید، عامل موفقیت تارگت

بازگشایی مراکز خرید، عامل موفقیت تارگت
بازگشایی مراکز خرید، عامل موفقیت تارگت

 پس از شیوع ویروس کرونا، برند تارگت با افزایش فروش اینترنتی موفقیت مالی بزرگی کسب کرد و اکنون هم با وجود افت نسبی اولیه فروش اینترنتی به خاطر بازگشایی فروشگاه‌های فیزیکی، رونق این برند در مراکز خرید ادامه دارد.

در سه ماهه اول سال 2021، فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9/22درصد افزایش داشته و در همین بازه زمانی، سود عملیاتی  با 40درصد افزایش به 4/2میلیارددلار رسید. این رشد بیشتر به دلیل فروشگاه‌های فیزیکی در مراکز خرید حاصل شده است که البته تا حدود زیادی هم قابل پیش‌بینی و مطابق انتظار به نظر می‌رسید.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , شیوع کرونا , فروش اینترنتی , شیوع بیماری کرونا , فروشگاه فیزیکی , فروشگاه تارگت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان