بازگشت ساعت کاری مراکزخرید به روال عادی

بازگشت ساعت کاری مراکزخرید به روال عادی
بازگشت ساعت کاری مراکزخرید به روال عادی

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با همراهی مردم در راستای رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، البرز در شرایط خوبی قرار دارد.

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۰ خرداد در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس‌جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیب ها همچنان پیروز و پا بر جاست.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام رییس جمهور محترم به درخواست مردم متدین کشور برای بازگشایی مساجد جهت اقامه نمازهای یومیه، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعمل‌ها در مساجد سراسر کشور برگزار شود و درب مساجد با اجرای دستورالعمل‌ها برای اقامه نمازهای یومیه باز خواهد بود.

شهبازی گفت: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها برطرف شده و این اماکن با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: برخی از موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسات آینده با بررسی بیشتر درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

استاندار البرز عنوان کرد: یکی از این موضوعات بازگشایی صحن‌های حرم‌های مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با بررسی بیشتر و تأیید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد بررسی  و نتیجه آن اعلام شود؛ همچنین در زمینه بازگشایی سینماها و برخی مراکز فرهنگی نیز باید با رعایت احتیاط‌ها بازگشایی‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا

تگها : مراکزخرید , کرونا ویروس , مراکز تجاری , بازگشایی مراکز خرید

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان