با ارزش ترین برندهای دنیا در سال 2018 معرفی شدند

با ارزش ترین برندهای دنیا در سال 2018 معرفی شدند
با ارزش ترین برندهای دنیا در سال 2018 معرفی شدند
اپل؛ در صدر با ارزش ترین برندهای جهان
صنعت "خرده فروشی" در رتبه پنجم صنایع با ارزش دنیا
 
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از Forbes ، صد برند با ارزش جهان در سال 2018 معرفی شدند که اپل با ارزشی بالغ بر 182.8 بیلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفته است.
 
بر اساس این گزارش که به صورت سالانه و براساس ارزش برندهای معتبر دنیا منتشر می شود به ترتیب برند اپل با ارزشی بالغ بر 182.8 بیلیون دلار در صدر این لیست قرار دارد و به ترتیب ، گوگل با 132.1 بیلیون دلار، میکروسافت با 104.9 بیلیون دلار ، فیس بوک 94.8 بیلیون دلار و آمازون با 70.9 بیلیون دلار به عنوان پنج برند برتر جهان در سال 2018 معرفی شدند. نکته قابل توجه در این رتبه بندی قرار گیری همزمان پنج برند فعال در حوزه تکنولوژی در صدر این این لست می باشد.در بین ده برند با ارزش نام کوکا کولا ، سامسونگ و برند خودروسازی تویوتا نیز به چشم میخورد.
در بخش دیگر این گزارش اشاره شده است که ارزش صد برند برتر دنیا در سال 2018، بالغ بر 2.15 تریلیون دلار برآورد شده است که در این بین حضور 20 شرکت فعال در حوزه تکنولوژی و اختصاص ارزشی بالغ بر 872.6 بیلیون دلار از نکات جالب توجه این گزارش می باشد.در بخش دیگر این گزارش به صنایع با ارزش که بیشترین برند را در بین 100 برند برتر دنیا به خود اختصاص داده اند قرار گیری صنعت خودرو در رتبه سوم  و قرار گیری صنعت خرده فروشی در رتبه پنجم این فهرست از نکات جالب توجه و قابل تعمل می باشد.
صنعت خرده فروشی با داشتن 9 برند با ارزش در بین صد برند با ارزش دنیا با ارزشی بالغ بر 119 بیلیون دلار از صنایع با اهمیت در ارزش آفرینی برندها ب شمار می رود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان