برترین برندهای دنیا در 9 زمینه متفاوت

برترین برندهای دنیا در 9 زمینه متفاوت
برترین برندهای دنیا در 9 زمینه متفاوت

وقتی صحبت از تاثیرگذاری برندها می‌شود، ما ناخودآگاه به جای برندها، نام افراد و چهره‌های مشهوری یا به قول معروف اینفلوئنسرهای مانند رونالدو، مسی و هنرمندان برجسته این ایام می‌افتیم اما حقیقت این است که برندها و شرکت‌های بزرگ بیش از افراد، جاده شهرت و تاثیرگذاری را هموار می‌کنند.

در واقع اگر نقش برندها بیشتر از افراد نباشد، کمتر از آنها نیست. در همین راستا، اخیرا در کنگره خرده‌فروشی در بارسلونا  برترین برندها در 9زمینه مختلف معرفی شدند. معیار این انتخاب، تحلیل 15میلیارد نقطه داده‌ای اعلام شده و این 9شاخصه شامل نوآوری، اعتماد، کارایی، جایگاه اجتماعی، هدف و معنا، اصالت، راحتی، سرگرمی و به‌روز بودن می‌شود.

نوآوری؛ اپل

اپل در زمینه نوآوری سرآمد بقیه است و طبق تحقیقات صورت‌گرفته، 36درصد بیش از بقیه برندها در یک دهه اخیر خلاقیت در زمینه تولید ارائه کرده است.

 

 

اعتماد؛ کاستکو

برند مشهور «کاستکو» در سال‌های اخیر با ارائه مطمئن‌ترین محصولات، دل هوادارانش را به دست آورده و قابل‌اعتمادترین برند ارزیابی شده است.

 

 

کارایی؛ نایک

در سال‌های اخیر، چند برند به اندازه نایک توانسته نظر مشتریانش را در زمینه کارایی جلب کند؟ بدون تردید این برند آمریکایی در صدر کارترین برندهای دنیا قرار دارد.

 

هدف و معناگرایی؛ پاتاگونیا

 شاید این برند برای ما ایرانی‌ها چندان مشهور نباشد اما به لطف کمپین‌های و فعالیت‌های اخیرش، بیش از هر برند دیگری هدف‌گرا و در واقع معناگرا ظاهر شده است؛ یک نام کاملا الهام‌بخش!

 

جایگاه اجتماعی؛ لولولمون

این برند برجسته ابتدا در خاورمیانه و سپس آسیا و در ادامه شمال آفریقا و کل دنیا اعتبار زیادی کسب کرده و به لطف کار درست و حرکت پله‌به‌پله، حالا در زمینه جایگاه اجتماعی، صدرنشین برندهاست.

 

 

اصالت؛ لگو

 لگو در واقع چیزی بیش از چند پازل بچگانه است؛ نوعی نبوغ و اصالت در فرم است. با لگو، اصالت و معنای یک برند را تجربه می‌کنید و یادش شما را به یاد اسمی خاص می‌اندازد. اصالت چه معنای دیگری می‌تواند داشته باشد.

 

راحتی؛ والمارت

 خرید از والمارت آسان‌ترین کار برای شهروند هر کشور است. همین سهولت باعث شد این غول زنجیره‌ای در آیتم سهولت خرید، قله‌نشین برندها باشد.

 

سرگرمی؛ دن دن دونکی

هیچ برندی در چند سال اخیر به اندازه «دن دن دونکی» نتوانسته بار سرگرمی مردم خسته از دوران قرنطینه کرونا را به دوش بکشد. خلاقیت در سرگرمی‌سازی از سر و روی این برند می‌بارد!

 

 

بروز بودن؛ لازادا

 این برند مدام خودش را به‌روز نگه می‌دارد و به‌وضوح امروزش با دیروز 180درجه تفاوت دارد.

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , کسب و کار , اپل , ماهنامه تجارت طلایی , برند , نایک , برترین برند , والمارت , نوآوری , کاستکو , لولولمون

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان