برترین شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای وفاداری در سالی که گذشت

برترین شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای وفاداری در سالی که گذشت
برترین شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای وفاداری در سالی که گذشت

داشتن استراتژی مناسب برای وفاداری مشتری بسیار مهم است. از این گذشته، با انتظارات بالای مشتری و رقابت بی‌پایان برای کسب مشتری از جانب کسب‌وکارها، برجسته شدن در این حوزه امر دشواری است. راه‌حل‌های وفاداری مشتری به شرکت‌ها امکان دسترسی به ابزارها و نرم‌افزارهایی را می‌دهد که شانس آنها را برای حفظ مشتریان با کیفیت بالا افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید، افزایش نرخ حفظ مشتری تنها به میزان 5 درصد، سود شما را بین 25 تا 95 درصد افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این، تبدیل مشتری فعلی بسیار ارزان‌تر از یافتن مشتریان جدید است.

شرکت‌های نرم‌افزاری زیادی هستند که راه‌حل‌های وفاداری ارائه می‌کنند. در این گزارش، قصد داریم به برنامه‌های وفاداری شرکت‌های نرم‌افزاری و برخی از ارائه‌دهندگان برتر راه‌حل وفاداری در سال 2022 نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کنیم پیوند خود را با مشتریان تقویت کنید. در این گزارش، مجموعه‌ای از شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان نرم‌افزاری را با هم بررسی خواهیم کرد که برای افزایش وفاداری مشتری تلاش می‌کنند.

 

 

شرکت Fivestars

Fivestars یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار بازاریابی و خدمات مشتری است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های خارق‌العاده برای ارائه به مشتریان را در خود جمع کرده است. یکی از قانع‌کننده‌ترین اجزای اکوسیستم Fivestars ابزارهای وفاداری و حفظ مشتری است.

راه‌حل وفاداری شرکت نرم‌افزاری Fivestars با گزینه‌ای ارائه می‌شود که مخاطبان خود را از فهرست ایمیل مارکتینگ موجود وارد کرده و سپس آنها را براساس علایق تقسیم‌بندی می‌کند. همچنین می‌توانید افراد را براساس سن، جنسیت، عادت‌های خرج کردن و سایر عناصر برچسب‌گذاری کنید تا به شخصی‌سازی رویکرد خود نسبت‌به کارت‌های وفاداری مشتری و پاداش‌ها کمک کنید.

 شرکت CXLoyalty

CXLoyalty نرم‌افزارهایی را ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کنند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و نتایج کسب‌وکار بهتری را به دست آورید. خدمات این شرکت نرم‌افزاری در بیش از 14 کشور در دسترس است و آنها براساس داده‌ها و دانش خاص شرکت و مخاطبان هدف شما ساخته شده‌اند.

ویژگی‌های برنامه CXLoyalty از محتوای جوایز گسترده ارائه‌شده از طریق یک سیستم توزیع جهانی تا تجربه‌های سفارشی محصول که فقط برای مخاطبان شما ایجاد شده است، متغیر است. می‌توانید با CXLoyalty ارتباط برقرار کنید تا در ساختن طرح نهایی خود برای پشتیبانی و موفقیت مشتری کمک بگیرید.

 

 

شرکت LevelUp

LevelUp نویدبخش تجربه‌های استثنایی و چند‌کاناله متعلق به اکوسیستم گراب هاب است و ایجاد طیف گسترده‌ای از استراتژی‌های وفاداری و پاداش را آسان می‌کند. می‌توانید تعدادی کارت‌های وفاداری دیجیتال برای مشتریان خود ایجاد کنید تا در طول زمان امتیاز جمع‌آوری کنند، یا کمپین‌های ارجاعی طراحی کنید تا مشتریان دهان به دهانِ بیشتری را به‌سمت کسب‌وکار خود جذب کنید.

LevelUp همچنین دارای طیف وسیعی از ابزارهاست که به شما کمک می‌کند از طریق یک تجربه سفارش آنلاین راحت‌تر، ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشید. این امر به‌ویژه در دنیای تحویل فوری و بدون تماس امروزی مهم است.

شرکت ‌‌‌Talkable

Talkable یک راه‌حل شناخته‌شده برای وفاداری مشتری است که از برندها در ایجاد تجربیات سفارشی برای مشتریان پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با خدمات کامل تیم Talkable یک راه‌حل وفاداری پیشرفته بسازید. متخصصان این شرکت نرم‌افزاری آماده هستند تا به عنوان توسعه‌دهنده تیم داخلی شما کار کنند و به مؤثرتر شدن استراتژی و تلاش‌های وفاداری شرکت شما کمک کنند.

 Talkable همچنین از ایجاد کمپین‌های ارجاع مختلف پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید شانس خود را برای دستیابی به ارزش برند بیشتر امتحان کنید، از مشتریان خود بخواهید با معرفی دوستان‌شان بخشی از فرآیند بازاریابی شما را انجام دهند.

 

 

 شرکت Emarsys

Emarsys بخشی از اکوسیستم SAP، یک پلتفرم تعامل با مشتری چندکاناله است که برای سرعت بخشیدن به کسب نتایج شگفت‌انگیز تجاری طراحی شده است. Emarsys که ازسوی گارتنر به‌عنوان یک رهبر درMagic Quadrant برای موتورهای شخصی‌سازی معرفی شده است، به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های جامعی برای وفاداری و نرخ تبدیل مشتری ایجاد کنید. حتی می‌توانید از الگوها برای ایجاد کمپین‌های خود حول اهدافی مانند افزایش دفعات خرید، یا میانگین ارزش سفارش استفاده کنید. پلتفرم جامع شرکت نرم‌افزاری Emarsys با پیشنهادات هوش مصنوعی مناسب متخصصان مارکتینگ و طرح‌های خاص صنعت ارائه می‌شود تا به شما در شروع کار کمک کند.

شرکت Clutch

این شرکت که یک پلتفرم بازاریابی و داده‌های مشتری است، ابزارهایی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد که برای درک بهتر و تبدیل مخاطبان هدف خود به آنها نیاز دارند. گزینه‌های وفاداری جامع clutch تضمین می‌کند که می‌توانید با ارتباط مؤثر با مشتری خود از اصول اولیه فراتر بروید؛ اطلاعاتی درمورد سفر مشتری خود جمع‌آوری کنید و در زمان مناسب پاداش‌ها را ارائه دهید.

اگر می‌خواهید یک برنامه وفاداری پیرامون چیزهایی بسازید که برای مشتریان شما واقعاً ارزشمندند، Clutch با تجزیه و تحلیل رفتاری کامل مشتریان به شما در انجام این کار کمک می‌کند. هرچه بیشتر یاد بگیرید، برنامه‌های وفاداری شما فراگیرتر و ارزشمندتر می‌شوند.

 

 

 شرکت Bluecore

مانند بسیاری از ارائه‌دهندگان راه‌حل وفاداری برتر در بازار امروز، شرکت Bluecore معتقد است ایجاد وفاداری مشتری به شناخت مخاطبان و ترجیحات آنها بستگی دارد؛ به این ترتیب، اکوسیستم Bluecore دسترسی به داده‌های ارزشمند درمورد مخاطبان را در مراحل مختلف چرخه حیات آنها آسان می‌کند.

هنگامی که درمورد مخاطبان هدف خود داده‌های مدنظر را کسب کردید، می‌توانید کمپین‌های وفاداری همه‌جانبه و جامع‌تری را براساس دانشی که دارید، ایجاد کنید. راه‌حل بازاریابی خرده‌فروشی بی‌واسطه Bluecore حتی به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازاریابی شخصی‌سازی‌شده را به جامعه هدف خاص و بخش‌های مختلف مخاطبان خود ارائه دهید.

جمع‌بندی

وفاداری مشتری یک اقدام ثابت در انتخاب یک شرکت نسبت به رقبا و توصیه خدمات به دوستان و خانواده است. یک مشتری وفادار از پرداخت قیمت بالاتر بدش نمی‌آید. آنها ترجیح می‌دهند بیشتر بپردازند اما از همان کیفیت و خدماتی که دوست دارند، اطمینان حاصل کنند. این امر درمورد تمام شرکت‌‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری نیز صادق است. آنها برای اینکه بتوانند نرم‌افزارهای خود را به دیگر مشتریان بفروشند، از این راه‌حل‌های وفاداری استفاده می‌کنند.

اما چگونه برندهای معروف به مشتریان وفادار دست می‌یابند و مشتریان را بدون توجه به قیمت یا در دسترس بودن بازمی‌گرداند؟ بیشتر آنها از شرکت‌های نرم‌افزاری که برنامه‌های خاصی برای وفاداری مشتریان شما دارند، استفاده می‌کنند. آنها می‌دانند که مشتریان خوشحال، مشتریان وفادار هستند.

وفاداری مشتری یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد. برندهایی که امروز به آنها پای‌بند هستید، زمانی در مرحله ابتدایی جذب و حفظ شما بودند. اما رسیدن به این مهم، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های وفاداری مشتری را می‌طلبد و خدمات یا محصولاتی را که مشتریان شما دوست دارند، ثابت نگه می‌دارد.

 

 

در این گزارش، نگاهی به برخی از بهترین ایده‌های برنامه وفاداری مشتری از دریچه شرکت‌های نرم‌افزاری که راهکارهای وفاداری ارائه می‌دهند، انداختیم. می‌توانید از برنامه‌هایی که این شرکت‌ها برای وفاداری مشتری پیشنهاد می‌کنند، الهام بگیرید و یک ایده برنامه وفاداری را برای کسب‌وکار خود بسازید.

شرکت ‌‌‌Talkable یک راه‌حل شناخته‌شده برای وفاداری مشتری است که از برندها در ایجاد تجربیات سفارشی برای مشتریان پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با خدمات کامل تیم Talkable یک راه‌حل وفاداری پیشرفته بسازید. متخصصان این شرکت نرم‌افزاری آماده هستند تا به‌عنوان توسعه‌دهنده تیم داخلی شما کار کنند و به مؤثرتر شدن استراتژی و تلاش‌های وفاداری شرکت شما کمک کنند

وفاداری مشتری یک اقدام ثابت در انتخاب یک شرکت نسبت‌به رقبا و توصیه خدمات به دوستان و خانواده است. یک مشتری وفادار از پرداخت قیمت بالاتر بدش نمی‌آید. آنها ترجیح می‌دهند بیشتر بپردازند اما از همان کیفیت و خدماتی که دوست دارند، اطمینان حاصل کنند. این امر درمورد تمام شرکت‌‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری نیز صادق است. آنها برای اینکه بتوانند نرم‌افزارهای خود را به دیگر مشتریان بفروشند، از این راه‌حل‌های وفاداری استفاده می‌کنند

تگها : خرده فروشی , نرم افزار , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , وفاداری مشتریان , رقابت , وفاداری , شرکت های نرم افزاری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان