برترین‌های جشنواره فودکورت معرفی شدند

برترین‌های جشنواره فودکورت معرفی شدند
برترین‌های جشنواره فودکورت معرفی شدند

پنجمین جشنواره تخصصی فودکورت، رستوران، کافی شاپ و کسب وکارهای وابسته در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

امسال در بخش فودکورت، جایزه سال برترین فودکورت در مراکز تجاری کشور به «فودکورت اپال» در مرکز تجاری اپال تهران تعلق گرفت.

این فودکورت با بهره‌گیری از مدرنترین عوامل موثر در اداره و بهره‌برداری فودکورت از قبیل مبلمان و دکوراسیون، برندینگ و سوشال مارکتینگ، منابع انسانی، تجهیزات، تاسیسات و مکانیزم‌های مدیریتی، موفق شد در سخت‌ترین سال ممکن، به خوبی موانع موجود را پشت سر گذاشته و کسب وکارهای خود را توسعه دهد.

 

 

در بخش فودهال، جایزه برترین به گروه «رفتاری کانسپ» برای مطالعه، طراحی و اجرای فودهال سیتامیت در مرکز تجاری سیتادیوم شهر ارومیه اهدا شد. اجرای استاندارد مفهوم واقعی فودهال و اجرای بی‌نقص آن در شهر ارومیه، به همراه تمامی مطالعات دانش محور در این خصوص از دلایل این انتخاب بود.

این جشنواره تخصصی هر سال با هدف توسعه و رشد کسب وکارهای حوزه فودکورت، رستوران و کافی شاپ و تمامی خدمات وابسته برگزار می‌شود و در آن به برترین های سال، تندیس و جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد.

تگها : کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , رستوران , مرکزخرید اپال , فودکورت , برندینگ , اپال , ارومیه , برترین ها , فودهال , فودهال سیتامیت , فودهال سیتامیت سیتادیوم , کافی شاپ , فودکورت اپال , سوشال مارکتینگ , نادر رفتاری , رفتاری کانسپت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان