برنامه آموزشی اسپار ایتالیا برای تمامی کارکنانش

برنامه آموزشی اسپار ایتالیا برای تمامی کارکنانش
برنامه آموزشی اسپار ایتالیا برای تمامی کارکنانش

«اسپار ایتالیا» که با نام محلی «دسپار» هم شناخته می‌شود، با همکاری انستیتوی خرده‌فروشی این کشور، یک برنامه آموزشی ویژه برای تیم‌ها و کارکنان این برند، در دفاتر اصلی و منطقه‌ای «اسپار» تدارک دیده است.

 

طرفین برای انتخاب دوره‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی متناسب با اعضای تیم «اسپار» در مقیاس ملی با هم همکاری خواهند کرد.

این مشارکت آموزشی جدید با هدف توسعه دانش و مهارت در بین تمامی مسئولان، می‌کوشد تا تمامی اعضای «اسپار» را در جریان تغییرات بازار محلی قرار دهد و همچنین اعضای تیم را به پیشرفت حرفه‌ای سریع خودشان در صنعت خرده‌فروشی ترغیب کند.

 

آموزش‌های خاص باعث افزایش دانش خرده‌فروشی و توسعه شغلی از طریق دوره‌های مدیریت، تعامل خریدار، اعتبار برند، داستان برند و آموزش خرده‌فروشی می‌شود. علاوه بر این، دوره‌های ویژه به روزرسانی در مورد وضعیت صنعت خرده‌فروشی ایتالیا و فرصت‌های تعامل و سرمایه‌گذاری در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

 

سنگ بنای موفقیت

آموزش افراد، سنگ بنای اساسی در توسعه و موفقیت تجاری اسپار ایتالیاست؛ به همین دلیل، انجمن صنعت خرده‌فروشی این کشور، برنامه‌های مدونی برای آموزش و مدیریت در حوزه خودش تدارک دیده است. موسسه خرده‌فروشی ایتالیا در حال حاضر بیش از 200عضو دارد و اعضا شامل تامین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برندهای درجه یک و شرکای خرده‌فروشی می‌شوند. موسسه خرده‌فروشی ایتالیا که از سال 1995 فعالیت می‌کند، بیش از 700رویداد برگزار کرده و دانش مورد نیاز برای به روز ماندن در یک بازار پیچیده را به اعضای خود ارائه می‌کند. در مقیاس جهانی، بخش بین‌المللی «اسپار» از طریق آکادمی‌اش برای تمامی اعضای خود در سراسر جهان، ابزارهای پیشرفته آموزش خرده‌فروشی را به صورت رایگان فراهم می‌آورد.

 

اسپار ایتالیا، سال1959 مجوز فعالیتش را از اسپار بین‌المللی دریافت و اولین فروشگاه خود را در سال1960 افتتاح کرد. علاوه براین، اسپار ایتالیا مجوز شرکای منطقه‌ای را صادر و با آن‌ها برای رشد نام تجاری‌اش در سراسر کشور همکاری می‌کند.

شرکای «دسپار» 3بخش عمده دارد؛ سوپرمارکت‌های محله‌ای، سوپرمارکت‌های «یورو اسپار»  و هایپرمارکت‌های «اینتراسپار».

بسیاری از فروشگاه‌های دارای قالب بزرگ‌تر متعلق به شرکت اصلی «اسپار» هستند که این موضوع نشان‌دهنده میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز است. «دسپار» بیش‌ترین گردش مالی خود را از طریق همین فروشگاه‌های بزرگ‌تر به دست می‌آورد و البته سوپرمارکت‌های محلی هم در رونق این برند، تاثیر زیادی دارند.

 

منبع: spar-international.com

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , اسپار , اسپار ایتالیا , اسپار بین‌المللی , توسعه و موفقیت تجاری اسپار , صنعت خرده‌فروشی ایتالیا , سوپرمارکت‌های «یورو اسپار» , سوپرمارکت‌های محلی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان