برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر

برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر
برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر

برندهای مطرح ایرانی در بزرگترین رویداد" ریتیل خاورمیانه " در دوحه قطر درروزهای19 و 20 خرداد ماه‌ سال جاری حضور می‌یایند.

 

به گزارش خبرنگار" ام بی ای نیوز" شاهرخ کشاورز" نماینده انجمن مراکز خرید و خرده فروشی خاورمیانه و شمال افریقا در ایران، که به عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد، گفتگویی داشتیم در رابطه با چگونگی حضور برندهای ایرانی و همچنین تاثیر این رویداد بر صنعت ریتیل ایران. ایشان در این گفتگو تصریح کرد، بعد از تصمیماتی که دولت در مورد خروج برندهای خارجی اتخاذ کرد، بستری ایجاد شد تا برخی برندهای مطرح ایرانی به مرحله بلوغ رسیده و هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ عملیاتی محصولاتشان قابل رقابت و اعتنا نسبت به تولیدات خارجی در کشورهای همسایه است.

با توجه به حضور و اقامت جمعیت قابل توجهی از هموطنان ما در کشورهای امارات و قطر، حضور برندهای شاخص ایرانی می­تواند مورد توجه و حمایت این قشر قرار بگیرد.

لذا طی سال‌های گذشته تلاش‌های قابل توجهی در راستای شناسایی ریتیلرهای ایرانی در کشور امارات انجام شده که در حال حاضر در تلاش هستیم این اتفاق در کشور قطر نیز بخوبی شکل گرفته و در مراکز خرید مهم تولیدات این برندها معرفی و حضور داشته باشد.

او در ادامه یادآور شد با توجه به برپایی جام جهانی به عنوان یه رویداد بسیار بزرگ که حضور تعداد وسیعی از مخاطبان در دوحه قطر را رقم خواهد زد، در حال حاضر اتاق بازرگانی کشور قطر رویدادهای تجاری مهمی را در این سالی که جام جهانی در این کشور برگزار می‌­شود را مدیریت می­‌کند که یکی از آنها کنفرانسی است که به حمایت اتاق بازرگانی قطر برپا می­شود ، با عنوان " مقاصد آینده ریتیل"و تعداد زیادی از برندهای بزرگ دنیا که در این کشور شعبه دارند نیز در این رویداد حضور می­یابند.

و البته بخش‌های مرتبط در این حوزه تمام تلاش خود را معطوف می­‌کنند تا در رویداد منحصربفردی که به مناسبت آن میلیون‌ها مخاطب از قطر دیدن می­کنند، حد اکثر خدمات حمایتی و خدماتی در اختیار مجموعه­‌های مرتبط گذاشته شود و از هیچ تلاشی برای حضور پر رنگ برندهای روز دنیا مضایقه نخواهد شد.

وی در ادامه افزود:در پنل تخصصی با عنوان " آینده ی مالها در خلیج فارس"تعدادی سخنران از کشورهای کویت و امارات و عربستان و ایران در مورد ظرفیت‌های ریتیل کشورهای خودشان سخنرانی خواهند کرد که از ایران من بعنوان سخنران در رابطه با اتفاق‌هایی که دراین حوزه دردوران کرونا و بعد از آن برای برندهای ایرانی رخ داده است، سخنرانی خواهم داشت.

درواقع در تلاش هستیم در این رویداد فضایی ایجاد شود تا برندهای بین المللی نام برندهای مطرح و با کیفیت ایرانی را بشنوند و بینشان همکاری ایجاد شود و همانطور که برندهای ترک در مراکزخرید کشورهای عربی فروشگاه گرفتند و کسب و کارشان را توسعه دادند، زمانش فرارسیده صاحبان مراکز خرید حاشیه خلیج فارس نسبت به ریتیلرهای ایرانی و برندهای ایران توجه بیشتری داشته و مقدماتی حاصل شود تا این مجموعه‌­ها شعبی در مراکز خرید بزرگ این کشورها داشته باشند و امیدواریم تا قبل از جام حهانی مقدمات این کارفراهم شود .

 

 

 

 

 

 

تگها : خرده فروشی , نماینده انجمن مراکز خاورمیانه و شمال افریقا در ایران , قطر , ماهنامه تجارت طلایی , شاهرخ کشاورز , ریتیلر , خلیج فارس , جام جهانی , رویداد ریتیل خاورمیانه , دوحه , آینده مال ها , برندهای مطرح ایرانی در بزرگترین رویداد , برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان