برگزاری دومین نمایشگاه کار با 400 موقعیت شغلی

برگزاری دومین نمایشگاه کار با 400 موقعیت شغلی
برگزاری دومین نمایشگاه کار با 400 موقعیت شغلی

برگزاری دومین نمایشگاه کار با 400 موقعیت شغلی

مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو تهران در 4 تا 6 بهمن میزبان دومین نمایشگاه کار ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی، در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده‌ تا سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حاضر شوند و با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند. این رویداد در روزهای یاد شده از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ عصر میزبان علاقه‌مندان است و افرادی که قصد ثبت‌نام در این رویداد را دارند می‌توانند از روش زیر اقدام کنند.

روال شرکت در نمایشگاه برای کارجویان :

- به سایت جاب ویژن مراجعه کنید و با تمام سازمان‌های حاضر در نمایشگاه و موقعیت‌های شغلی هر یک از آنها آشنا شوید.

- برای حضور در نمایشگاه لازم است پیش از نمایشگاه در سایت جاب ویژن ثبت‌نام و رزومه خود را تکمیل کنید.

- در زمان برگزاری نمایشگاه با حضور در نمایشگاه با مدیران جذب و استخدام سازمان‌ها ملاقات کرده و رزومه خود را در سیستم‌های موجود در هر غرفه، تنها با یک کلیک ارسال کنید. برای این منظور صرفا کافی است ایمیل و یا موبایل خود را که بوسیله آن در سایت جاب ویژن ثبت‌نام کرده‌اید، در سیستم‌های هر یک از غرفه‌ها وارد کنید.

 

ارائه 800 موقعیت شغلی

هادی محمدآبادی مدیر جاب‌ویژن درباره نمایشگاه‌های کار به ایسنا گفت: ما از سال 90 رویدادهای نمایشگاه کار را در دانشگاه شریف برگزار می‌کردیم و با توجه به رشد سالیانه تعداد متقاضیان، استقبال کم نظیر شرکت‌ها و فضای محدود ما در دانشگاه شریف، نمی‌توانستیم میزبان تمام شرکت‌ها در یک دوره از نمایشگاه باشیم. به همین دلیل در سال 95 این نمایشگاه را دو مرتبه در سال در دانشگاه شریف برگزار کردیم. در ادامه در سال 96 تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه کار را توسعه دهیم و نمایشگاه کار را با رویکردی ملی و فرا دانشگاهی برگزار کنیم و این شد که برند نمایشگاه کار ایران را ایجاد کردیم و اولین نمایشگاه کار ایران را اسفند سال گذشته در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار کردیم که بسیار موفقیت‌آمیز بود. البته نمایشگاه کار دانشگاه شریف هم به قوت خود باقی است و هر سال یکبار برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: امسال مهرماه نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف برگزار شد و در تاریخ 4 تا 6 بهمن دومین نمایشگاه کار ایران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود. نمایشگاه کار دانشگاه شریف امسال  بیش از 500 موقعیت شغلی توسط 30 سازمان ارائه شده بود که بر اساس آخرین آمار ما، بیش از 200 نفر به صورت تمام وقت و بیش از 400 نفر به صورت پاره‌وقت از طریق نمایشگاه صرفا تا این لحظه مشغول به کار شده‌اند که البته هنوز این آمار نهایی نیست و به تعداد آن افزوده خواهد شد، چرا که در بسیاری از سازمان‌ها فرایندهای مصاحبه و استخدام کماکان ادامه دارد.


نمایشگاه کار ایران بسیار گسترده‌تر از نمایشگاه کار دانشگاه شریف است و بیش از 100 سازمان با بیش از 800 موقعیت شغلی در این دوره از نمایشگاه شرکت خواهند داشت. از جمله این سازمان‌ها می‌توان به همراه اول، دیجی کالا، اسنپ، همکاران سیستم، آپ، بیمه سامان، داروسازی دکتر عبیدی، کانون ایران نوین، کارگزاری مفید و شرکت‌های بین‌المللی BAT، پارس حیات، صافولا، کوبل دارو، آدوراطب و ... اشاره کرد.

این نمایشگاه برای عموم متخصصین رایگان است ولی حضور در نمایشگاه نیازمند ثبت‌نام و ساخت رزومه در سایت جاب ویژن می‌باشد.

در دومین نمایشگاه کار ایران بیش از 15 کارگاه رایگان نیز برای شناخت بیشتر کارجویان نسبت به بازار کار و مهارت‌هایی که باید در مسیر شغلی خود کسب کنند تا بتوانند موفق‌تر باشند، توسط مدیران منابع انسانی سازمان‌های حاضر در نمایشگاه ارائه شده که فرصت ارزشمندی برای یادگیری ایجاد کرده است.

 

منبع: ایسنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان