بزرگترین هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین کشور راه‌اندازی شد.

بزرگترین هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین کشور راه‌اندازی شد.
بزرگترین هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین کشور راه‌اندازی شد.

تیم مدیریتی اسنپ اکسپرس Snapp! Express و اسنپ مارکت SnappMarket در راستای بهبود اثربخشی خدمات با هم ادغام شده‌اند و ادامه‌ی فعالیت این دو شرکت در هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین اسنپ (Snapp Grocery) خواهد بود. این مجموعه با رکورد بیش از 70 هزار سفارش روزانه، بزرگترین بازیگر بازار در بخش فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به شمار می‌آید. در این فرایند تفاوتی در تجربه کاربری مشتریان ایجاد نخواهد شد و این تغییر به منظور انسجام بیشتر در اجرای فعالیت‌ها و ایجاد هم‌افزایی در اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و سایر خدمات مرتبط در گروه اسنپ اعمال شده است.

گفتنی‌ست اسنپ اکسپرس، در 120 شهر با بیش از 3000 سوپرمارکت محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (از جمله افق کوروش، رفاه، جانبو، هفت و ...) کالاهای مورد نیاز مردم را با استفاده از سیستم یکپارچه منحصر به فرد، در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریداران می‌رساند. اسنپ مارکت نیز که حاصل همکاری دو شرکت اسنپ و هایپراستار است،بزرگ‌ترین سبد کالا را در اختیار دارد و بیش از 10،000 کالای متنوع را در دسته بندی‌های متفاوت با بهترین قیمت ممکن برای کاربران ارسال می‌کند.

با توجه به تشکیل هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین اسنپ و ادغام این دو شرکت پرمخاطب در حوزه سوپرمارکت آنلاین کشور (که درصد قابل توجهی از کل سهم بازار را در اختیار دارند) و همچنین دورنمای ارایه زنجیره کاملی از خدمات به بازیگران و مصرف کنندگان این حوزه، امیدواریم نقشی موثر در ایجاد تحولاتی در نوع و کیفیت خدمات موجود در این صنعت داشته باشیم.

 

منبع: روابط عمومی اسنپ مارکت

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , سوپرمارکت , سوپرمارکت آنلاین , اسنپ اکسپرس , اسنپ مارکت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان