بهترین لوازم جانبی اپل واچ

بهترین لوازم جانبی اپل واچ
بهترین لوازم جانبی اپل واچ

بهترین لوازم جانبی اپل واچ

بهترین لوازم جانبی اپل‌واچ چیست؟ اگر اپل‌واچ دارید، احتمالا به این فکر کرده‌اید بهترین لوازم جانبی اپل‌واچ کدامند؟ بارها شده که به فکر نو نوار کردن ساعت هوشمند محبوب خود افتاده باشید یا حتی در بازار به دنبال یک محافظ برای دستگاه خود بگردید تا از آن در برابر خراش‌ها یا ضربه‌ها مراقبت کند. در ادامه، تعدادی محصول ارائه شده در وب‌سایت آمازون را معرفی می‌کنیم که می‌تواند بهترین لوازم جانبی برای ساعت هوشمند با ارزش شما محسوب شود. از استندهای شارژر اپل‌واچ گرفته تا بندهای شیک و رنگارنگ یا محافظ صفحه نمایش یا حتی قاب‌های مسافرتی که قابلیت شارژ کردن ساعت هوشمند شما را دارند، در ادامه مطلب با بهترین و پر فروش‌ترین لوازم جانبی اپل‌واچ آشنا شوید. بهترین قسمت محصولات معرفی شده زیر این است که اکثرا زیر ۳۹ دلار قیمت دارند و برای خرید آنها نیازی به صرف هزینه‌های گزاف نیست.

 


استند مخصوص اپل‌واچ Spigen: آیا به دنبال یک استند شارژر ساده برای اپل‌واچ خود هستید که بتواد علاوه بر کاربردی بودن، قیمتی مناسب نیز داشته باشد؟ پس روی این استند ۱۰ دلاری Spigen فکر کنید.

قاب مسافرتی Moretek اپل‌واچ: این قاب مسافرتی، ضد آب و ضد ضربه است و جای سیم شارژر اپل‌واچ نیز داخل آن تعبیه شده است. قیمت این قاب در آمازون، تنها ۱۲ دلار است.

بند زنانه استیل اپل‌واچ Secbolt Stainless: این بند ساعت برای کسانی که به دنبال بندهای شیک و زیبا برای اپل‌واچ خود هستند، یک محصول ضروری است. قیمت این بند زیبا در آمازون ۲۸ دلار است.

محافظ صفحه LK برای اپل‌واچ: این محافظ فوق شفاف ۶ لایه صفحه نمایش اپل‌واچ، پرفروش‌ترین آیتم آمازون در دسته لوازم جانبی این ساعت هوشمند بوده است. این محصول در آمازون ۷۰۰ بازخورد ۵ ستاره (بهترین امتیاز ممکن) را دریافت کرده است که نشان می‌دهد کاربران تا اندازه زیادی از کیفیت و شفافیت فوق‌العاده بالای این محافظ صفحه راضی بوده‌اند. قیمت این محافظ صفحه نمایش اپل‌واچ در آمازون، ۱۰ دلار است.

بند ساعت چرمی Marge Plus Genuine اپل‌واچ: این بند چرمی تنها ۱۴ دلار قیمت دارد! و تازه در ۸ رنگ مختلف عرضه می‌شود که دست کاربران را برای انتخاب رنگ مورد نظر، تا اندازه زیادی باز می‌گذارد.

استند شارژر YoFew مخصوص اپل‌واچ، ایرپاد و آی‌فون: برای یک خوره محصولات اپل، این استند شارژر ۳۹ دلاری می‌تواند خیلی سریع به محصولی محبوب تبدیل شود.

بند استیل ضد خش OULEDI اپل‌واچ: با پرفروش‌ترین بند ساعت فلزی مخصوص اپل‌واچ که با قیمتی فوق‌العاده مناسب در آمازون به فروش می‌رسد، آشنا شوید.

بند استیل ضد خش AdMaster اپل‌واچ به همراه قاب: این محصول نیز یکی دیگر از لوازم جانبی پرفروش اپل‌واچ است که یک قاب محافظتی نیز برای بدنه ساعت، همراه آن است. این محصول در آمازون، ۱۵ دلار قیمت دارد.

قاب شفاف Julk Series اپل‌واچ: این محصول برای مشتاقان خرید قاب برای بدنه اپل‌واچ، بسیار ایده‌آل است که تنها ۹ دلار قیمت دارد.

استند شارژر Mercase مناسب‌ترین لوازم جانبی اپل واچ: آیا از داشتن سیم‌های شارژر دست و پا‌گیر خسته شده‌اید؟ برای شما استندهای شارژر، محصولی ایده‌آل است. این استند برای نگهداری و شارژ همزمان اپل‌واچ و آی‌فون (و حتی آی‌پد) طراحی شده است. این استند در آمازون، ۱۷ دلار به فروش می‌رسد.

دستنبد قابل تنظیم Fastgo برای اپل‌واچ: این محصول، گزینه‌ای مناسب برای شیک‌پوشان طرفدار تکنولوژی است و تنها ۲۰ دلار قیمت دارد.

شارژر پرتابل بدون سیم UGREEN برای اپل‌واچ و آی‌فون: یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی اپل‌واچ. با این شارژر نیز می‌توانید همزمان اپل‌واچ و گوشی آی‌فون خود را شارژ کنید. برای خرید این شارژر کاربردی، تنها پرداخت ۵۴ دلار کافی است.

قاب Spigen Rugged Armor اپل‌واچ: یک قاب سرسخت و ضد شوک برای اپل‌واچ می‌تواند مورد نیازترین لوازم جانبی اپل‌واچ باشد. این قاب در آمازون، با قیمت ۱۲ دلار به فروش می‌رسد.

بند ساعت HILIMNY Yunsea برای اپل‌واچ: این بند اسپرت ساعت، از جنس نایلونی و نرم است که در تعداد بی‌شماری رنگ عرضه می‌شود و سِت شدن آن را با تیپ کاربر، بسیار ساده می‌کند. این بند در آمازون، تنها ۹ دلار قیمت دارد.

بند اسپرت سیلیکونی VATI برای اپل‌واچ: این بند اسپرت نیز در رنگ‌های متنوعی عرضه شده- از جمله رنگ بژ خنثی که با اپل‌واچ طلایی‌رنگ همخوانی زیادی دارد.  این بند ساعت در آمازون ۸ دلار قیمت دارد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان