بهترین لوستر تهران را از کجا بخریم؟

بهترین لوستر تهران را از کجا بخریم؟
بهترین لوستر تهران را از کجا بخریم؟

مقایسه جهیزیه ایران، شریعتی و لاله‌زار

احتمالا شما هم تا به حال با این سوال مواجه شده‌اید که بهترین لوستر تهران را از کجا بخریم؟ ما برای این سوال همیشگی یک پاسخ خوب داریم.

لوستر یکی از مهم‌ترین و زیباترین وسیله‌های هر خانه‌ای هستند و ظرافت و زیبایی خاصی را به هر بخش از فضای خانه می‌بخشند. با این حال، باید اعتراف کرد که پیدا کردن لوستر مناسب می‌تواند یک کار سخت، انرژی‌بر و دلهره‌آور باشد، به خصوص وقتی با ایده‌های متنوع، گزینه‌های بسیار و البته بودجه‌ای مشخص مواجه باشید.

لوسترها در انواع مختلفی از سبک‌ها، اندازه‌ها و جنس‌ها موجود هستند. از لوسترهای کریستالی سنتی گرفته تا طرح‌های مدرن و مینیمالیستی. همیشه لوستر متناسب با هر سلیقه و سبکی در بازار پیدا می‌شود. برخی از محبوب‌ترین انواع لوسترها، لوسترهای کریستالی و فلزی هستند، لوستر‌هایی جذاب که مقرون به صرفه‌تر هستند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها به چشم می‌خورند.

لوسترهای فلزی بادوام هستند و می‌توانند طیف وسیعی از روکش‌ها، از جلا گرفته تا مات را داشته باشند. لوسترهای کریستالی با سطوح درخشان، روشن و طرح‌های پیچیده یک فضای کلاسیک جاودانه را خلق می‌کنند.

هنگام خرید لوستر، مهم است که اندازه اتاقی که لوستر در آن نصب می‌شود را در نظر بگیرید. یک لوستر کوچک در یک اتاق بزرگ نه کارآمد است و نه زیبا، در حالی که یک لوستر بزرگ در یک اتاق کوچک هم دقیقا به همین شکل عمل می‌کند. در نظر گرفتن ارتفاع سقف نیز مهم است، زیرا برخی از لوسترها برای سقف‌های کوتاه مناسب نیستند و به سقفی بلند و فضایی باز نیاز دارند. به جز این به نور طبیعی و پنجره‌ها و نیاز اتاق نسبت به نور نیز توجه کنید.

علاوه بر طراحی و اندازه لوستر، در نظر گرفتن عملکرد آن نیز مهم است. برخی از لوسترها صرفاً تزیینی هستند و نور زیادی به شما نمی‌دهند، در حالی که برخی دیگر به عنوان وسایل روشنایی کاربردی طراحی شده‌اند. اگر به دنبال لوستری هستید که مقدار قابل توجهی نور را ارائه کند، به دنبال لوستری باشید که دارای چندین لامپ باشد یا برای استفاده با لامپ‌های با وات بالا طراحی شده باشد.

وقتی نوبت به خرید لوستر می‌رسد، مهم است که حتما دست به تحقیق بزنید. هیچ وقت ناگهانی و بدون تحقیق دست به خرید نزنید، چون احتمال پشیمانی بسیار زیاد است. به دنبال بررسی آنلاین باشید و از سایت‌های اینترنتی تا اینستاگرام نگاهی به مُد و ترندهای روز وسایل روشنایی داشته باشید.

از دوستان و اعضای خانواده که در مدت زمان اخیر لوستر خریداری کرده‌اند، توصیه‌هایی بخواهید. شاید فکر کنید یک لوستر این همه بررسی نمی‌خواهد، اما سخت در اشتباه هستید. لوستر وسیله‌ای است که شما هر روز نمی‌خرید و یک لوستر خوب گاهی یک دهه و حتی بیشتر در خانه شما کار می‌کند. در نتیجه انتخاب لوستری که بهترین کارایی و بیشترین جذابیت ممکن را داشته باشد ضروری است.

همراه با هم در این مطلب نگاهی به سه مکان محبوب برای خرید لوستر در تهران می‌اندازیم و به مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت ؛ خیابان شریعتی، خیابان لاله‌زار و بازار تخصصی لوسترِ بازار بزرگ جهیزیه ایران.

 

 

بهترین لوستر تهران در بازار بزرگ جهیزیه ایران

بازار تخصصی لوسترِ بازار بزرگ جهیزیه ایران ، بورس تخصصی لوستر در قلب میدان شوش و جدیدترین و بهترین گزینه برای خرید لوستر است. یک طبقه کامل از بازار بزرگ جهیزیه به فروش لوستر اختصاص یافته و شما متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین مجموعه فروش لوستر در تمام تهران و حتی ایران را در این مجتمع تجاری پیدا می‌کنید.

شما در جهیزیه ایران از لوستر ارزان تا لوسترهایی با قیمت متوسط و لوکس را پیدا می‌کنید در حالی که در لاله‌زار خبر چندانی از لوستر لوکس نیست و در شریعتی خبری از لوستر ارزان یا خوش قیمت.

ویژگی مهم دیگر خرید لوستر از جهیزیه ایران تضمین کیفیت است. حضور برترین تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر در جهیزیه ایران باعث می‌شود تا حداکثر کیفیت ممکن را در خرید تجربه کنید.

امتیاز بعدی جهیزیه قیمت منصفانه و رقابتی این مرکز خرید است. حضور در مرکز خریدی که قلب فروش لوازم خانگی در ایران است باعث می‌شود تا فروشندگان رقابتی‌ترین قیمت ممکن را به خریداران پیشنهاد دهند. به جز این به خاطر فضای بورس‌گونه و رقابت بین فروشندگان روی تخفیف‌های فصلی و غیرفصلی و جشنواره‌های مختلف هم حساب کنید.

دسترسی راحت، پارکینگ بزرگ و فضای مطبوع؛ وقتی خرید لذت‌بخش می‌شود.

لاله‌زار، شریعتی، صالح‌آباد یا خیابان ابوسعید فرقی ندارد؛ هر جایی که برای خرید لوستر بروید با ترافیک و دردسر جای پارک و فضای ناخوشایند از این مغازه به آن مغازه رفتن روبه‌رو می‌شوید.

بازار بزرگ جهیزیه ایران درست در ضلع شمال غربی میدان شوش قرار دارد، این یعنی شما با مترو، اتوبوس و خودروی شخصی بهترین دسترسی ممکن را به این مجتمع تجاری دارید.

برخلاف مناطقی مثل لاله‌زار یا شریعتی اصلا نیازی به نگرانی از رفت‌وآمد با خودرو و پارک آن نخواهید داشت. بازار بزرگ جهیزیه ایران ۶ طبقه پارکینگ به ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو دارد که آماده سرویس‌دهی به مشتریانش است.

در بازار بزرگ جهیزه ایران چه لوسترهایی می‌شود خرید؟

هر نوع لوستری که در بازار موجود باشد را در جهیزیه ایران پیدا می‌کنید؛ فرقی ندارد چه مدل لوستری بخواهید؛ بعید است از جهیزیه دست خالی خارج شوید.

لوستر کریستالی، لوستر چوبی، لوستر پلاستیکی، لوستر پارچه‌ای، لوستر LED، لوستر شیشه‌ای و لوستر ترکیبی از جمله محبوب‌ترین جنس‌های موجود در این بازار لوستر هستند.

لوسترهای کلاسیک: اگر دنبال لوسترهای پر زرق و برق کلاسیک هستید جای درستی آمدید. لوستر کلاسیک هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و عمومی‌ترین انتخاب ما ایرانی‌ها است. با این همه دقت کنید که لوستر مناسب فضای خود را بخرید و لوستر شما در تناسب با فضای محل کار یا خانه شما باشد. لوسترهای آنتیک نیز در دسته لوسترهای کلاسیک قرار می‌گیرند و لوکس‌ترین مدل کلاسیک‌ها حساب می‌شوند.

لوسترهای مدرن: ترکیب تکنولوژی و نور باعث خلق این دسته از لوسترها شده است، لوسترهایی که به نسبت لوسترهای کلاسیک قیمت بهتری دارند و گاه انتخاب‌های جذابی برای نورپردازی در اختیار شما می‌گذارند.

لوستر کلاسیک سقفی

لوسترهای مینیمال: لوسترهای مینیمال از زیر شاخه‌های لوستر مدرن هستند و به خاطر سادگی مشهورند. اشتباه نکنید، سادگی این لوسترها مساوی با ارزانی نیست.

لوسترهای فانتزی: دسته‌ای دیگر از لوسترهایی که تقریباً هر طرح عجیب ‌و غریبی در آن به چشم می‌خورد. لوسترهای فانتزی برای کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به طراحی‌های خاص حسابی جذاب است.

لاله‌زار؛ راسته سنتی لوستر فروش‌ها

لاله‌زار احتمالاً مشهورترین راسته فروش لوستر و لوازم روشنایی در تهران است. لوستر ایرانی یا خارجی و لوستر کوچک یا بزرگ تقریباً همه چیز در لاله‌زار پیدا می‌شود. همین تنوع قیمت و جنس در کنار قدمت لاله‌زار باعث شده تا این خیابان مقصد اول بسیاری از مردم در خرید لوستر باشد.

فروشگاه‌های لوستر فروشی خیابان لاله‌زار عموماً ترکیبی از لوسترهای میان‌رده و ارزان را ارائه می‌دهند، چیزی که این خیابان را به مقصدی خوب برای یافتن لوستر متناسب با بودجه شما تبدیل می‌کند. لوسترهای خیابان لاله‌زار به طور معمول کیفیت خوبی دارند و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

با این همه خرید از لاله‌زار دردسرهای خاص خودش را دارد. مسئله اول دسترسی به این خیابان است که برای خودش یک مشکل بزرگ حساب می‌شود. اگر با خودروی شخصی به سمت لاله‌زار بروید مشکل ترافیک و جای پارک دارید. مترو و اتوبوس هم با وجود دسترسی معقول باز هم با لوستر فروشی‌ها فاصله دارند.

لوستر فروشی در لاله زار

مشکل دیگر این است که اگر در خرید لوستر تجربه نداشته باشید و به خاطر قیمت ارزان‌تر برخی مغازه‌های فرعی را انتخاب کنید امکان دارد با اجناس بی‌کیفیت، خدمات پس از فروش بد و دردسرهایی از این جنس روبه‌رو شوید.

مشکل دیگر لاله‌زار این است که در لوسترهای لوکس با تنوع روبه‌رو نیستید و بیشتر تنوع را در لوسترهایی با قیمت متوسط یا ارزان مشاهده می‌کنید. یک مشکل دیگر این است که شما در لاله‌زار گاهی شاهد آخرین ترندهای بازار در زمینه لوستر و روشنایی نیستید و حس می‌کنید اجناس کمی قدیمی هستند.

 

 

شریعتی؛ لوکس، به‌روز و با کیفیت اما گران

خیابان شریعتی همیشه مقصدی درجه یک و مشهور برای خرید گران قیمت در تهران بوده است و جای تعجب نیست که مکانی عالی برای خرید لوسترهای لوکس، شیک و کاملاً به‌روز باشد. شهرت خیابان شریعتی به ‌عنوان مکانی برای خرید لباس‌ها و لوازم لوکس به لوسترها هم منتقل شده است و تعدادی از لوکس‌ترین لوستر فروشی‌های تهران در این خیابان هستند.

یکی از مزیت‌های خرید لوستر در خیابان شریعتی، وجود طیف وسیعی از گزینه‌های باکیفیت است که تنوع طراحی قابل توجهی نیز دارند. این لوسترها اغلب با مواد درجه یک ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های پیچیده‌ای هستند که مطمئناً هرکسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مزیت دیگر خرید از خیابان شریعتی این است که لوسترهای با کیفیت وارداتی نیز در آن پیدا می‌شود و شما جدیدترین مد و ترند لوستر را در آن پیدا می‌کنید. این ویژگی برای مشکل‌پسندان و کسانی که دنبال آخرین مدل هر چیزی هستند بسیار جذاب است.

 با این حال نمی‌شود چشم را بر روی قیمت‌های گاها نجومی لوسترها در خیابان شریعتی بست، پس آماده باشید که برای خرید یک لوستر حسابی هزینه کنید. کیفیت محصولات در کنار شهرت منطقه باعث می‌شود که گاهی با قیمت‌هایی کاملاً نامعقول رو‌به‌رو شوید.

دردسر بعدی خرید از خیابان شریعتی ترافیک آن است که در بعضی ساعات روز می‌تواند شما را تا ساعت‌ها درگیر کند، ترافیکی که با نداشتن جای پارک همراه شده و شما را کلافه می‌کند. نقطه ضعف بعدی خرید از شریعتی این است که شما نمی‌توانید دنبال لوستری ارزان یا قیمت متوسط باشید و تقریباً تمام محصولات گران هستند. در نتیجه انتخاب شما از نظر قیمتی کاملاً محدود است.

پیش از خرید لوستر در خیابان شریعتی حتما تحقیق کنید و قیمت بین فروشگاه‌ها را مقایسه کنید. ممکن است برخی از فروشگاه‌ها نسبت به سایرین تمایل بیشتری برای چانه‌زنی و تخفیف داشته باشند، پس ارزش این را دارد که به جای خرید مستقیم از یک مغازه حتما به چند مغازه سر بزنید و بهترین قیمت ممکن را پیدا کنید.

دیگر مراکز خرید لوستر در تهران؛ از صالح‌آباد تا ابوسعید

به جز بازار بزرگ جهیزیه، لاله‌زار و شریعتی چند نقطه دیگر تهران هم برای خرید لوستر مناسب هستند. خیابان ابوسعید یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش لوستر و لوازم روشنایی است که از غرب چهارراه گلوبندک آغاز می‌شود و تا غرب میدان منیریه ادامه دارد. این خیابان در میان زوج‌های جوان در آستانه ازدواج به دلیل فروش آیینه و شمعدان‌هایی که در این خیابان پیدا می‌شود مشهور است.

تنوع قیمت در خیابان ابوسعید برای لوسترها و لوازم روشنایی بالاست و شما از محصول اقتصادی تا لوکس را پیدا می‌کنید، اما نباید انتظار تنوع محصولات لاله‌زار یا محصولات لوکس شریعتی را داشته باشید.

بازار لوستر صالح‌آباد یکی دیگر از بازارها و مراکز اصلی خرید لوستر در تهران است؛ اما برای لوستر فروش‌های سطح شهر! با این همه اگر دنبال صرفه جویی هستید و چندان روی مدل خاصی اصرار ندارید می‌توانید در تک‌فروشی‌های آن گزینه‌های اقتصادی خوبی پیدا کنید. بازار صالح‌آباد در بزرگراه آزادگان، بین دو بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا و در خیابان شهید کلهر قرار گرفته است. مزیت صالح‌آباد خرید مستقیم از تولید کننده و البته خرید وسایل روشنایی متنوع است.

خیابان ذوالفقاری در محله اتابک تهران نیز یکی دیگر از مراکز فروش لوستر است که چندان مشهور نیست، با این همه برخی از کارگاه‌های با کیفیت تولید لوستر در همین خیابان مشغول به کار هستند. این بازار برای اهالی شرق تهران گزینه نزدیکی حساب می‌شود.

از بازار بزرگ جهیزیه ایران تا شریعتی؛ از کجا لوستر بخریم؟

نگاهی کلی به گزینه‌های خرید لوستر در تهران به ما می‌گوید که هر کدام از این مراکز مزایا و معایب خود را دارند، با این همه در جمع‌بندی می‌توان گفت که بازار تخصصی لوسترِ بازار بزرگ جهیزیه ایران بیشترین مزایای ممکن را برای خریداران دارد. تنوع بسیار بالا، کیفیت استاندارد، قیمت منصفانه در تمام رده‌های لوستر سه دلیل اصلی خرید از جهیزیه ایران هستند. به جز این دسترسی راحت، پارکینگ و فضای مطبوع به مطلوبیت خرید از بازار بزرگ جهیزیه ایران می‌افزاید.

جایگاه دوم را باید به لاله‌زار دارد که با وجود شلوغی و ترافیک همچنان با تنوع خوب و قیمت‌های جذاب گزینه خوبی برای خریداران است. جایگاه سوم به خیابان شریعتی و لوسترهای لوکسش و جایگاه چهارم به خیابان ابوسعید و لوسترهای ویژه عروسش می‌رسد. خیابان ذوالفقاری و صالح‌آباد هم دو گزینه آخر رده‌بندی هستند.

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , کسب و کار , لوازم خانگی , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید جهیزیه , لوستر , لوسترهای لوکس , بازار بزرگ لوستر تهران

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان