تامی هیلفیگر و ایجاد بازی تعاملی با هوش مصنوعی

تامی هیلفیگر و ایجاد بازی تعاملی با هوش مصنوعی
تامی هیلفیگر و ایجاد بازی تعاملی با هوش مصنوعی

تامی هیلفیگر با همکاری برند سرگرمی‌سازی Tilting Point یک بازی مد تعاملی موبایلی را با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند.

تامی هیلفیگر از این طریق می‌خواهد مد را از طریق یک سیستم منطبق و طراحی‌شده با جدیدترین فناوری گسترش دهد. قبل از عرضه بازی در ژانویه‌2024، تامی هیلفیگر در بیانیه‌ای گفته: «هدف ما از اقدام اخیر این بود که مد را در دسترس‌تر کنیم. با‌توجه‌به تعداد افرادی که از طریق تلفن‌های‌شان با مد درگیر هستند، باید راهی وجود داشته باشد تا همه را در یک جامعه گرد هم آورده و تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر را ارائه کنیم. واقعا معتقدم این همکاری نقطه عطف هیجان‌انگیزی در همگرایی مد و بازی است.

 

 

FashionVerse  از مدل اختصاصی هوش مصنوعی Brandible برای ایجاد آواتارها، تنظیمات و وسایل سه‌بعدی واقع‌گرایانه استفاده و یک تجربه مجازی را ارائه می‌کند که در آن همه یک خالق هستند. در بازی، بازیکنان طراحی‌هایی را برای ایجاد مجموعه‌های مد کاملا مدیریت‌شده انجام می‌دهند و سایر بازیکنان به هر کدام رأی می‌دهند. بازیکنان همچنین می‌توانند خلاقیت‌های خود را به اشتراک بگذارند، به صحنه‌های دیگر استایلیست‌ها رأی دهند، درمورد ظاهر موردعلاقه‌ نظر دهند، جوایز برنده شوند و آخرین روندهای برندهای مد دنیای واقعی را کشف ‌کنند. برای اطمینان از متنوع و فراگیر بودن بازی،FashionVerse  طراحی شده تا مدل‌هایی را در طیف وسیعی از تنوع اندازه، قومیت‌ها و توانایی‌ها ارائه کند.

FashionVerse  همچنین مجموعه‌ای از فروشگاه‌های موقت مجازی دوهفته‌ای را با برندهای مد، سرگرمی، هنری و زیبایی که در هفته‌های بعد از عرضه معرفی می‌شوند، ارائه می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد از طریق لنز منحصربه‌فرد خود با دنیای مد ارتباط برقرار کنند.

فروشگاه‌های موقت، کمپین برندهای شرکت‌کننده، لباس‌هایی از جدیدترین مجموعه‌های برندها و جوایز ویژه برای بازیکنانی را که تمام مراحل را تکمیل می‌کنند در خود دارند. فروشگاه‌های موقت همچنین دارای بخش‌های اختصاصی دیجیتالی از هنرمندان و نوازندگان مشهور هستند که دنیای مد، موسیقی و فرهنگ عامه را در یک بازی ادغام می‌کنند.

 

 

کوین سگالا، بنیانگذار و مدیر اجرایی Tilting Point، افزود: «هواداران مد در فضای بازی، مخاطبان بسیار کم‌کاری هستند؛ بنابراین وقتی تامی با ایده FashionVerse به ما نزدیک شد، بلافاصله متوجه شدیم این فرصت بزرگی است که نمی‌توانیم از دست بدهیم.»

می‌توانم با اطمینان بگویمFashionVerse  تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازیکنان ما فراهم می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا سبک شخصی خود را کشف کنند و به روش‌های جدید هیجان‌انگیز با دنیای مد ارتباط برقرار کنند. ما همچنین نمی‌توانیم منتظر میزبانی بسیاری از برندهای عالی باشیم.»

FashionVerse  روی دستگاه‌های iOS و Android و همچنین از طریق برنامه تلفن‌همراه Netflix در ژانویه 2024 در دسترس خواهد بود.

منبع: Fashionunited.com

تگها : خرده فروشی , مد , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , هوش مصنوعی , فناوری , سرگرمی سازی , برند سرگرمی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان