تجهیز فروشگاه‌های لولو به سامانه پرداخت بدون تماس پِی‌بای (PayBy)

تجهیز فروشگاه‌های لولو به سامانه پرداخت بدون تماس پِی‌بای (PayBy)
تجهیز فروشگاه‌های لولو به سامانه پرداخت بدون تماس پِی‌بای (PayBy)

گروه خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای لولو در حال تجهیز فروشگاه‌های خرید خود به سامانه پرداخت بدون تماس پِی‌بای (PayBy) است. لولو با ایجاد و توسعه  فناوری‌های دیجیتال بیش از 60 هایپرمارکت و فروشگاه خود در سراسر امارات را به سیستم‌های پرداخت بدون تماس مستقیم برای پاسخ‌دهی به نیازهای پساکرونا تجهیز کرده است.

هنگام خرید از هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های لولو مشتریان می‌توانند با نشان دادن کیوآرکد (QR Code) در برنامه موبایل پِی‌بای، به صندوقداران فروشگاه‌ها اجازه اسکن را بدهند و منتظر تایید پرداخت خود شوند. پس از وارد کردن شماره شناسایی شخصی (PIN)، رمز امنیتی لمسی یا تشخیص چهره در موبایل مشتری‌ها، آنها می‌توانند مراحل پرداخت را تایید کنند.

در رابطه با چگونگی تجهیز این فروشگاه‌ها به سیستم پرداخت بدون تماس پِی‌بای نانداکامور، مدیر ارتباطات و بازرگانی گروه بین‌المللی لولو عنوان کرد: «گروه لولو وارد فاز بلندپروازانه‌ای از تحول دیجیتال شتابان شده است و به همکاری خود با سامانه‌های پرداخت خلاقانه مانند پِی‌بای که به‌راحتی و به‌سرعت شیوه‌های نوین پرداخت را با بسترهای پرداخت موجود یکپارچه می‌کنند، ادامه می‌دهد. فاصله گرفتن از روش‌های پرداخت نقدی امنیت بالا، سهولت و کارآمدی را برای مصرف‌کنندگان و کسب‌و‌کارها به ارمغان آورده است و با افزایش گردش‌های مالی در اقتصاد، از دولت امارات حمایت می‌کند.»

همینطور، از مارس2020 و با شیوع بیماری کرونا، بانک مرکزی امارات، استفاده از روش‌های پرداخت بدون تماس را الزامی کرده است و برای پاسخگویی به تمایل مشتریان، سیستم پرداخت بدون تماس پِی‌بای در حال حمایت از صنعت خرده‌فروشی کشور امارات در مسیر بازیابی پس از کروناست.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , ماهنامه تجارت طلایی , امارات , فروشگاه‌های زنجیره‌ای لولو , پِی‌بای , PayBy

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان