«تریپلا» مرکز خرید برتر نوردیک در سال 2022

«تریپلا» مرکز خرید برتر نوردیک در سال 2022
«تریپلا» مرکز خرید برتر نوردیک در سال 2022

 

با وجود رقابت سخت در مرحله نهایی انتخاب بهترین مرکزخرید در منطقه نوردیک (نوردیک منطقه در اروپای شمالی و اقیانوس اطلس شمالی است که شامل کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد و همچنین قلمروهای خودمختار الند، گرینلند، سوالبار و فاروئه را شامل می‌گردد.

 مرکز خرید «تریپلا» (Tripla) در فنلاند طی مراسمی در استکهلم سوئد به‌عنوان بهترین مرکزخرید سال 2022 نوردیک انتخاب شد.

این مرکز همه‌چیز دارد؛ عملکرد مالی قوی، دستورکار پایدار، مشتریان خوشحال، ادغام اجتماعی، بازاریابی متنوع و جالبی از مستأجران و معماری دلپذیر و کاربردی اما چیزی که «تریپلا» را از رقبا متمایز می‌کند، این است که پروژه جاه‌طلبانه آنها، خرده‌فروشی و سرگرمی را به جایی آورده که قبلاً وجود نداشت.

 

 

تریپلا یک نقطه کانونی جدید برای منطقه ایجاد و آن را از مرکزی اداری به یک مرکز مسکونی و تجاری جدید پرجنب‌وجوش تبدیل می‌کند؛ یک ترکیب چندمنظوره منحصربه‌فرد. سطح دسترسی به مرکز خرید فنلاندی آسان است و و دسترسی از طریق راه‌آهن و جاده، دوچرخه و پیاده فراهم می‌شود. ساختمان به‌خوبی با محیط اطراف خود ادغام می‌شود زیرا هر طبقه از مرکز ورودی خود به سطح خیابان راه دارد و بالاتر از همه، فرصت‌های بسیار خوبی برای توسعه فروش حتی بیشتر را دارد. حجم انبوهی از مشتریان برای ایجاد یک پلتفرم تجاری مطمئن در آینده، هم برای مالکان و هم برای مستأجران جریان دارد. قضاوت هیأت‌داوران براساس 11 معیار مختلف بود؛ اقتصاد، دسترسی، مفهوم، مدیریت، بازاریابی، ادغام در شهرداری محلی، کار محیطی، ترکیب مستأجر، معماری، نوآوری و نتایج نظرسنجی مشتری.

 

 

«تریپلا» به روشی منحصربه‌فرد تعامل و ترجیحات و رفتارهای مشتری را درک می‌کند و جدی می‌گیرد. این مجموعه به‌طور مداوم در حال تغییر است. «تریپلا» مفهوم نوآوری را در کنار پایداری بالا قرار داده و حضور بسیار قوی در رسانه‌های اجتماعی دارد. آنها درحال استفاده از فضای فیزیکی در دنیای دیجیتال به روشی کاملاً جدید هستند و جرأت سرمایه‌گذاری فیزیکی و آینده را دارند؛ آن هم در زمانی که سایرین به‌سرعت در حال دیجیتالی شدن هستند. این مرکز خرید راه‌حل پایدار برای صنعت مد ارائه می‌کند؛ مفهومی پیشگامانه که به طریق مختلف مرزها را جابه‌جا می‌کند. پروژه‌های مرکز خرید برتر نوردیک، بسیار جاه‌طلب هستند و می‌توانند منطقه بسیار بزرگی را در بربگیرند. ایده تقسیم فضا به چند قسمت منحصربه‌فرد، بسیار هیجان‌انگیز است و این مفهوم واقعاً گروه هدف را جذب می‌کند. فکر می‌کنیم و امیدواریم مدل موفق این مرکز خرید را در چند مرکز دیگر ببینیم. «تریپلا» مسئولیت اجتماعی واقعی را پذیرفت و کمک به افراد نیازمند را در اولویت کارهایش قرار داد. کمپین این مرکز خرید، مرتبط بود و آگاهی موقعیتی را نشان داد. همچنین تعامل کارکنان را تقویت کرد و حس غرور را به اوج رساند.

منبع: NCSC

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید , مسئولیت اجتماعی , رقابت , فنلاند , مشتری , نوآوری , مرکز تجاری , مرکزخرید تریپلا , مرکزخرید برتر , دنیای دیجیتال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان