تغییرات عظیم در برند مک دونالد

تغییرات عظیم در برند مک دونالد
تغییرات عظیم در برند مک دونالد

مک‌دونالد با تغییر نام عجیب و غریب طاق‌های طلایی نمادین خود که از یک محبوب انیمیشن الهام گرفته شده، دنیای فست‌فود را زیر و رو می‌کند.

این حرکت باعث خواهد شد غول جهانی برگر «M» خود را وارونه کند و نام WcDonald's را به خود بگیرد؛ در یک اشاره به یک زنجیره تخیلی فست‌فود که مرتبا در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های انیمیشن ظاهر می‌شود.

اگرچه این تغییر نام تجاری الهام گرفته از انیمه فقط موقتی است اما با واکنش پرسروصدای دوستداران مانگا در سرتاسر جهان مواجه شده و بسیاری از آنها به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا هیجان خود را از ورود رسمی یک WcDonald's در زندگی واقعی ابراز کنند. این فقط نام تجاری زنجیره‌ای نیست که به افتخار انیمه جدید در حال بازسازی است. مک‌دونالد درحال وارونه کردن M نمادین خود به WcDonald's است و طرفداران انیمه از این موضوع خوشحال می‌شوند. این برند به تصویرگران انیمیشن که نسخه خیالی طاق‌های طلایی را خلق کرده‌اند، ادای احترام می‌کند.

 

 

علاوه بر تغییر لوگو و نام، مک دونالد، سس جدیدی به نام Savory Chili WcDonald's Sauce را عرضه کرده که با بسته‌بندی با مضمون مانگا همراه است. سس Savory Chili WcDonald's Sauce که برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود، شامل مواد تشکیل‌دهنده زنجبیل، سیر، سویا و فلکه فلفل است و زنجیره غذایی توصیه می‌کند آن را با WcNuggests 10 همراه کنید. برای جشن راه‌اندازی موقت به سبک واقعی، این زنجیره همچنین مجموعه‌ای از چهار مدل لباس مانگا را با همکاری با هنرمند ژاپنی مانگا عرضه می‌کند. هنرمندی به نام «اکی» گروهی مصور از شخصیت‌ها را ایجاد کرده است. اکی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «در همکاری با مک‌دونالد برای کمک به تبدیل به WcDonald's لحظات خوبی را سپری کردم. از جزئیات شخصیت‌های مختلف گرفته تا طرح مانگا، دوست داشتم بتوانم از آثار هنری خود برای زنده کردن دنیای پویا و پرجنب‌وجوش WcDonald's استفاده کنم.»

 

 

مک‌دونالد همچنین با خانه انیمیشن نمادین Studio Pierrot همکاری کرده تا تصاویر را در بخش‌های هفتگی خود نشان دهد. زنجیره‌های فست‌فود می‌توانند کد ارائه‌شده در کیف WcDonald خود را اسکن کنند. از 26فوریه تا 18مارس، هر دوشنبه غذاخوری‌ها می‌توانند کد ارائه‌شده در کیف WcDonald's خود را اسکن کنند تا آخرین قسمت را که زیرژانرهای اکشن، عاشقانه، مکا و فانتزی را پوشش می‌دهد، تماشا کنند.

مدیر ارشد بازاریابی و تجربه مشتری مک‌دونالد در بیانیه مطبوعاتی گفت: «انیمه بخش بزرگی از فرهنگ امروزی است و مایلیم طرفداران خود را داشته باشد. جهان WcDonald's انعکاسی از چیزی است که طرفداران خلق کرده‌اند.»

مک‌دونالد یک تیزر انیمیشنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن بازیگران جدیدش درحال لذت بردن از سیب‌زمینی سرخ‌کرده و ناگت مرغ بودند و در زیر آن نوشته شد: «همه چیز در شرف وارونه شدن است...» این تیزر بیش از 32100 لایک و 834کامنت دریافت کرد و بسیاری از علاقه‌مندان به این همکاری، هیجان‌زده شدند. مک‌دونالد همچنین از 9 تا 10مارس یک تجربه غذاخوری همه‌جانبهWcDonald's  ایجاد خواهد کرد و افراد می‌‌توانند به معنای واقعی کلمه وارد یک نسخه چند حسی از برند جدید در لس‌آنجلس شوند. WcDonald's در بیش از 30بازار جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع: Dailymail

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , مک دونالد , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فست فود , تجاری , رسانه های اجتماعی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان