تفاهم‎نامه همکاری فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه و سازمان غذا و دارو

تفاهم‎نامه همکاری فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه و سازمان غذا و دارو
تفاهم‎نامه همکاری فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه و سازمان غذا و دارو

تفاهم‎نامه همکاری فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه و سازمان غذا و دارو
فروشگاه‎های زنجیره ای رفاه و سازمان غذا و دارو به منظور انجام امور آموزشی و تحقیقاتی در حوزه سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی؛ تفاهم‎نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز،مدیرعامل شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در مراسم امضای این تفاهم‎نامه با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت صنایع غذایی در دنیای امروز خاطر‎نشان کرد: فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه همیشه به دنبال افزایش سطح کیفی محصولات مواد غذایی بوده و با این هدف اخیراً تولید و توزیع محصولات با برند رفاه را آغاز کردیم و با نگاه به آینده امیدواریم بتوانیم با ورود این محصولات با کیفیت به سفره مردم سطح سلامت آنها را ارتقا دهیم.
رسول محمدی افزود: می توانیم با نگاه به استانداردهای مواد غذایی در سطح جهانی، سطح کیفی ویژه مصرف‎کنندگان ایرانی را تعریف کنیم که بر اساس آن تولیدکنندگان نیز بتوانند محصولات خود را با استانداردهای ارتقایافته‎تر وارد بازار کنند و این محصولات به واسطه بنگاه های اقتصادی معتبر و سازمان‎های تخصص‎محور به‎دست مصرف‎کنندگان ایرانی برسد.
وی با اشاره به فعالیتهای اخیر شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی یادآورشد: ایجاد فضای اختصاصی جهت عرضه محصولات غذایی سلامت محور و با تاکید بر داشتن سطوح استاندارد کشورهای توسعه‎یافته از برنامه‎های کوتاه مدت خواهد بود که امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری عملیاتی گردد.
محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که اقداماتی مثل امضای تفاهم‎نامه بین فروشگاه‎های رفاه و سازمان غذا و دارو بتواند شتاب افزایش کیفیت در محصولات ایرانی را افزایش دهد.
مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به اینکه با این اقدام قدم‎های بزرگی در عرضه محصولات با کیفیت برداشته خواهد شد، گفت: در همین حال رفاه میتواند به عرصه محصولات سلامت‎محور نیز ورود کند تا در راستای کاهش بیماری های غیرواگیردار از جمله دیابت، فشار خون و کنترل چربی نقش موثری داشته باشد .
وحید مفید افزود: با تعیین جایگاه ویژه برای عرضه محصولات سلامت محور که به طور ویژه در کارخانه ها تولید شود قطعا مشتریانی که در این گروه‎ها به دنبال محصولات با ویژگی قند ،چربی و نمک پایین‎تر هستند ،مشتری ثابت شما خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالمندان و افرادی که درگیر بیماریهای این گروه‎ها هستند به دنبال مواد غذایی سلامت‎محور هستند و تعیین جایگاه ویژه دسترسی افراد را به این گروه غذایی آسان تر می‎سازد. این در حالی است که با اطلاع رسانی در خصوص عرضه این محصولات تولیدکنندگان بیشتری هم اقدام به تولید محصولات سلامت‎محور خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در خصوص اطلاع رسانی برای عرضه محصولات سلامت‎محور همکاری لازم را با رفاه انجام خواهیم داد، تاکید کرد : بدون شک با این اقدام رفاه خدمت بزرگی به مردم برای اصلاح الگوی مصرف و عرضه محصولات سلامت محور انجام خواهد داد.
گفتنی است؛ این تفاهم نامه به منظور انجام امور آموزشی و تحقیقاتی در حوزه سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی با رویکرد بهره‎گیری از آخرین دستاوردهای علمی بین‎المللی منعقد شد.

 

منبع: foodna.ir

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان