تلفیق ساعت و قهوه برای خلق یک شاهکار

تلفیق ساعت و قهوه برای خلق یک شاهکار
تلفیق ساعت و قهوه برای خلق یک شاهکار

برند ساعت «Hublot» در یک همکاری مشترک با نسپرسو به پروژه‌ای پیوسته است که ارزش‌های مشترک هر دو برند در زمینه نوآوری، تعالی و پایداری را به نمایش می‌گذارد.

برندهای سوئیسی با ترکیب دنیای ساعت‌سازی و قهوه، Big Bang Unico Nespresso Origin را عرضه کردند و اولین ساعت ساخته‌شده از کپسول‌های آلومینیومی بازیافتی و تفاله قهوه به وجود آمد.

آلومینیوم بازیافتی ذوب‌شده با کپسول‌های آلومینیومی به قاب 42میلی‌متری، تاج و فشاردهنده تبدیل می‌شود. بند لاستیکی، تفاله قهوه و لاستیک بازیافتی را ترکیب می‌کند. باتوجه‌به سیستم تسمه قابل‌تعویض با یک کلیک، بند را می‌توان برای یک نسخه پارچه بازیافتی صددرصد تعویض کرد. پارچه‌ای که Scafé نام دارد از 5درصد تفاله قهوه و 95درصد پلی‌استر بازیافتی تشکیل شده است. این اولین‌بار است که از این ترکیب برای ساخت بند ساعت استفاده می‌شود. رنگ سبز ساعت اشاره‌ای به کپسول  Nespresso Master Origins Peru Organic است.

«ریکاردو گوادالوپ»، مدیرعامل آبلو دراین‌باره می‌گوید: «یک سال طول کشید تا تیم تحقیق و فناوری ما به یکنواختی رنگ برای هفت ماده مختلف ساعت دست پیدا کنند و تعادل مناسبی از مواد تشکیل‌دهنده بیابند و تست کیفیت و دوام را روی تمام اجزای محصول انجام دهند

مورد دیگر، قاب کاملا جدید برای Big Bang Unico Nespresso Origin است که ازسوی این ساعت‌ساز برای تمام مجموعه‌های ساعت‌های آینده‌اش در نظر گرفته شده و از چوب بلوط برای تزئین این ساعت‌ها استفاده شده است. قسمت داخلی قابل جابه‌جایی از 98درصد اجزای سازگار با محیط‌زیست و بازیافتی ساخته شده است. برای این همکاری با Nespresso، بخشی با نشانه‌های دو برند تزئین شده که با استفاده از تفاله قهوه شکل گفته است.

بیگ‌بنگ Unico Nespresso Origin تصویر کاملی از همزیستی هماهنگ بین‌دایره‌ای بودن و تجمل است. این نشان می‌دهد محصولات دایره‌ای می‌توانند به‌اندازه محصولات لوکس معمولی بسیار ظریف باشند و ثابت می‌کند ترکیب ارزش‌های زیست‌محیطی و الزامات زیبایی‌شناختی بدون مصالحه امکان‌پذیر است.

منبع: Imagesretailme.com

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , محیط زیست , ساعت , فناوری , قهوه , بازیافت مواد و حفاظت از محیط زیست , ساعت سازی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان