جشنواره اپالی

جشنواره اپالی
جشنواره اپالی

مرکز تجاری اپال بار دیگر در راستای استراتژی‌های نفوذ در بازار و بازگشت مشتری، اقدام به برگزاری یک کمپین بسیار گسترده با محوریت حراج هماهنگ بیش از ۲۵۰ برند و فروشگاه خود نمود.

در این جشنواره، از ۶ ام تا ۲۶ ام شهریورماه تمام طبقات اپال وارد تخفیف و نارنجی پوش شدند.

با توجه به اینکه از آغاز پاندمی، مرکز تجاری اپال پیوسته تمام تمهیدات بهداشتی ممکن در مراکز خرید را برای سلامتی میهمانان خود انجام میداد-در این زمینه به جرات می‌توان گفت به عنوان پیشرو شناخته شده است- در مدت برگزاری جشنواره اپال نیز، تنها مشتریان خود را به حضور و خرید فیزیکی دعوت و تشویق نکرد، بلکه با تبلیغات بسیار گسترده در رسانه‌های مجازی متفاوت و فضای آنلاین به معرفی  فروشگاه‌های داری تخفیف خود پرداخت و شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان و فروشندگان خود تسهیل کرد.

مرتفع ترین مرکز تجاری تهران، با شعار امیدوارکننده زندگی در جریانه رسالت خود را ایجاد حال خوب برای تمام هموطنان می‌داند و در این راستا همواره از آغاز به دنبال برگزاری کمپین های خلاقانه و متنوع بوده و خواهد بود.

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , تخفیف , حراج , اپال , اپال مال , اپال سعادت آباد , کمپین حراج

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان