جشنواره سپاس امیران

جشنواره سپاس امیران
جشنواره سپاس امیران

در اسفند ماه سال جاری و با وجود مشکلات متعدد، یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌ها را برگزار کردیم .

مراسم قرعه‌کشی که در هتل پارسیان برگزار شد، عموم مالکان و مدیران عامل و ارشد شرکت‌های برند حضور داشتند.

همچنین مهمان ویژه این همایش آقای علی کریمی، اسطوره فوتبال آسیا و ستاره بایرن مونیخ حضور داشتند.

از اهداف این جشنواره؛ سپاس و قدردانی از مشتریان وفادار و تامین‌کنندگان که در اصل شرکای تجاری هستند، بود.

حس خوب مشتریان از برنده شدن جوایز و فضای ایجاد شده در جشنواره با رضایت مهمانان خاص شد.

 

 

در سال جاری، برنامه‌های موثری در مارکتینگ به منظور اهداف تحقیق، هدف‌گیری ارتباطات و روابط عمومی در نظر گرفته شده تا به این منظور بتوانیم فروش محصولات را توسعه داده و در نتیجه تحقیقات بازار و تبلیغات ارتباطات با مشتریان را برقرار کرده و در جهت انتقال ارزش کالا یا خدمات به مشتریان ترویج فروش ایجاد کنیم.

خوشبختانه با زمان اندک در استراتژی اولیه «سوشال مدیا» با عملکرد خلاقانه، بخش قابل توجهی به قلب مشتریان ورود کردیم .

به این نکته باید توجه شود ساخت و ایده تبلیغات در راستای جذب مخاطب است و بعد تعریف برند.

تعریف ساده‌تر آن این است که در یک سطح ساده و ابتدایی یک بیانیه ساده از قصد و اهداف قابل اندازه‌گیری برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی ارائه شود.

منظور از درک کردن مشتری این است که کمک به مراوده با مشتری کند و در مورد آنچه اهمیت می‌دهد و دوست دارد و در یک پلتفرم یا محلی که به صورت مجازی بیشتر زمان خود را آنجا می‌گذراند،راهگشا باشد.

آقای دیوید برینکلی می‌گوید: یک فرد موفق کسی است که ‌بتواند با آجرهایی که دیگران به سمت او پرتاب کرده‌اند، پایه و اساس محکمی برای خود بنا کند .

شما باید برای موفقیت سازمان قدم بردارید و اگر سازمان سپاسگزار شما نباشد، به خاطر کیفیت و رزومه کاری خودتان بهترین عملکرد را انجام دهید .

 

 

به‌ نظر اینجانب برنامه درج قیمت تولید شده روی کالا اتفاق خوبی نیست، چون مدیریت آن درست انجام نشده است.

عموم قیمت درج شده (قیمت تولید) روی کالاهای شرکت تولیدکننده نسبت به قیمت خرید همان کالا در سنوات قبل با قیمت مصرف‌کننده، افزایش داشته و این اولین باگ این موضوع است.

کنترل افزایش قیمت روی خرده‌فروشی‌های محلی وجود ندارد و فاصله مارجین و قیمت تخفیفات بین سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از بین رفته و تمایل خرید مشتری از هایپرها از بین می‌رود، در صورتی‌ که قیمت کالا هیچ کاهشی برای مصرف‌کننده نخواهد داشت و سوددهی تولید‌کنندگان افزایش خواهد یافت.

مارکتینگ یک فروشگاه زنجیره‌ای عبارت است از علم و هنر کشف، خلق و انتقال ارزش به مشتری و بازار هدف برای ایجاد رضایت و سود برای آنان است .

مارکتینگ فروشگاه زنجیره‌ای به دنبال شناخت نیازها و تمایلات مشتریان بوده و با ارزشیابی و تحلیل اندازه بازار به دنبال کشف پتانسیل بازار است. همچنان با درک از خود سازمان، آن دپارتمانی که می‌تواند خدمات بهتری به مشتری بدهد، را برای ارائه خدمات و کالاها منصوب می‌نماید.

تگها : خرده فروشی , فروش , ماهنامه تجارت طلایی , سوپر مارکت ها , سوپرمارکت , مارکتینگ , فروشگاه زنجیراه ای , سوپرمارکت زنجیره ای , امیران , امیران کرج , سوپرمارکت کرج

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان