جواهرات خیره کننده سواروسکی در ایران

جواهرات خیره کننده سواروسکی در ایران
جواهرات خیره کننده سواروسکی در ایران

جواهرات خیره کننده سواروسکی در ایران

سواروسکی (Swarovski) برندی است که قرار گرفتن کوچک‌ترین تکه از جواهراتش روی یک کالا قیمت آن را چندین برابر می‌کند. کمپانی سواروسکی با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ فروشگاه در ۱۷۰ کشور جهان به یک برند لاکچری در صنعت جواهر می‌باشد که حالا خرید سواروسکی اصل در ایران هم به واسطه فروشگاه اینترنتی مالتینا امکان‌پذیر شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،بیش از ۱۰۰ سال تجربه و کار شبانه‌روزی در زمینه ساخت کریستال برند سواروسکی را معنا داده و آن را با نام کریستال عجین کرده است. در سال ۱۸۹۵ دنیل سواروسکی آرزوی این را داشت که بتواند کریستالی تولید کند که قلب و چشم بیننده را تسخیر کند و با الماس واقعی تفاوتی نداشته باشد. در ابتدا کریستال ساخته سواروسکی کیفیتی متوسط داشت اما با تلاش و پشتکار و ابداعات هوشمندانه این کریستال کیفیتی بی‌نظیر و در سطح فوق‌العاده پیدا کرد.

سواروسکی معروف‌ترین و معتبرترین برند در زمینه ساخت کریستال و جواهرآلات است و به جرات می‌توان گفت که هیچ دوستدار جواهراتی وجود ندارد که نام سواروسکی را نشنیده باشد. این شرکت از زمان تاسیسش در سال ۱۸۹۵ در اتریش، تاکنون کاملا مستقل بوده و امروزه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ کارمند و هزاران نمایندگی در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا دارد. تولیدات این شرکت آمیخته‌ای از هنر، خلاقیت، مهندسی و دانش روز هستند و این شرکت در این زمینه همتا و رقیبی ندارد.

جواهرات سواروسکی از چه چیزی ساخته می‌شوند؟

هرچند جواهرات برند سواروسکی هنوز راز و رمزهای نهفته‌ای دارند اما چیزی که مشخص است این کریستال‌ها از کوارتز و مواد معدنی طبیعی ساخته می‌شوند. محصول اولیه با شیشه دست‌ساز شکل می‌گیرد که ۳۰ درصد آن را سرب تشکیل می‌دهد. اگرچه سرب یک ماده سمی به شمار می‌رود اما استفاده از آن در جواهرات خطری برای بدن انسان ندارد و در اصل این سرب است که درخشش بیشتری به این جواهرات می‌بخشد.

پس از این مرحله کریستال تولید شده توسط دستگاه برش، به قطعات ریزتر تبدیل می‌شود. سپس کریستال‌های ریز برش داده شده جلا داده می‌شوند و برخی از آنها نیز روکش اختصاصی می‌گیرند. ترکیب ماده‌ای شیمیایی و برش دقیق و ماهرانه، کریستال‌های سواروسکی را به یکی از شناخته شده‌ترین جواهرات جهان تبدیل می‌کند. کریستال‌های سواروسکی از شیشه معمولی بسیار گرانتر هستند چرا که مراحل تولید آنها و ترکیبات اسرارآمیزشان، بسیار ارزنده‌تر از شیشه معمولی است.

کمپانی سواروسکی چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

به جرات می‌توان گفت، چیزی نیست که سواروسکی نتواند با کریستال‌های محبوب خود تولید کند. از جواهراتی نظیر گوشواره و گردنبند گرفته تا ساعت و وسایل تزیینی، قاب موبایل و مجسمه تقریبا هیچ چیز از دست سواروسکی در امان نمانده است. این مجموعه همچنین خط تولیدی به نام سواروسکی اپتیک دارد که انواع لوازم بصری از جمله دوربین و تلسکوپ هم تولید می‌کند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد جواهرات سواروسکی

ویژگی‌های بسیاری موجب می‌شوند که برند سواروسکی چنین اعتبار بالایی در سراسر جهان پیدا کرده و تبدیل به یک برند پیشرو در زمینه تولید جواهرات و کریستال‌های زیبا شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بیش از ۱۰۰ سال تجربه و خلاقیت

دنیل سواروسکی در سال ۱۸۹۵ اولین ماشین برش کریستال را ابداع کرد در سال‌ها متمادی این ابداع را پیشرفته‌تر کرد. این موضوع موجب شد تا این برند بتواند بی‌نظیرترین کریستال‌های دنیا را برش دهد . طی این سالها خلاقیت و نوآوری‌های زیادی در این زمینه صورت گرفت و برش‌ها، رنگ‌ها و جلوه‌های مختلفی به خط تولید کریستال‌ها اضافه شد و تکنولوژی‌های به‌روز در تولید کریستال به کار گرفته شدند و به همین دلیل خرید جواهرات سواروسکی برای علاقه‌مندان به جواهرات جذاب‌تر شد. برند سواروسکی به تدریج محصولات بیشتری در زمینه زیورآلات، اکسسوری و دیزاین داخلی به خط تولید خود اضافه کرد.

ایده‌های انقلابی

بسیاری از ایده‌های ارائه شده توسط برند سواروسکی انقلابی بوده‌اند برای مثال سنگ‌های مخصوص دوخت روی لباس، روبان‌های کریستالی، و تورهای کریستالی توانستند تحولی عظیم در صنعت جواهرآلات، فشن و مد ایجاد کنند و زمینه همکاری سواروسکی با برندهای عظیم را فراهم کردند.

هماهنگی با طبیعت

طراحی‌های برند سواروسکی همیشه با الهام از طبیعت بوده‌اند و تمامی طرح‌های ارائه شده توسط این برند بر مبنای این ایدئولوژی فکری شکل می‌گیرند. این شیوه فکری تاکنون موفقیت بالایی داشته است. علاوه بر این برند سواروسکی در زمینه تحقیقات و تولید تکنولوژی‌های جدید برای حفاظت از طبیعت نیز فعالیت‌های فراوانی داشته و دارد و به پروژه‌های حمایت از محیط زیست کمک می‌کند.

پیشرو در زمینه مد و طراحی‌های نوین

در طول سال‌های متمادی، رونمایی از محصولات سواروسکی ذهن طراحان مد محسور کرده و آن‌ها را مبهوت و شگفت‌زده می‌کند. طراحان سواروسکی علاوه بر نوآوری و خلاقیت، روند پیشروی مد و فشن را پیش‌بینی می‌کنند و سعی می‌کنند با ارائه ایده‌های نوینی در جهت همین روند در زمینه مد و فشن پیشرو باشند.

خرید سواروسکی اصل از آمازون آمریکا

فروشگاه اینترنتی مالتینا امکانی را فراهم کرده است تا در میان بیش از ۱۰ هزار جواهرات سواروسکی اصل از جمله ساعت سواروسکی، گردنبند، گوشواره، انگشتر و کریستال‌های سواروسکی برای خودتان یا کسانی که دوستشان دارید از آمازون آمریکا خریداری کنید و ۱۵ روز بعد درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

منبع:ایسنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان