حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و هشتمین نمایشگاه آگروفود

حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و هشتمین نمایشگاه آگروفود
حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و هشتمین نمایشگاه آگروفود

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ( ایران آگروفود ۲۰۲۱ ) از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۳ ماه مهر ۱۴۰۰ با مشارکت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی آگروفود امروز سی و یکم شهریور ماه سال جاری افتتاح شد.

این نمایشگاه در سه بخش تخصصی «ایران فود» شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، «ایران فود تک» شامل ماشین الات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین الات و «ایران آگرو» شامل ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط تا سه روز آینده دایر است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز همانند سال‌های اخیر به عنوان مجموعه‌ای نوین و پیشگام در صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.

غرفه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با کادری متشکل‌ از مدیران ارشد، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان متخصص خود، با افتخار میزبان فعالان این صنعت می‌باشد و خدماتی شامل: همکاری با تامین کنندگان، ارائه مشاوره در حوزه خرده‌فروشی، همکاری در زمینه اجاره ملک و اعطای نمایندگی رفاه مارکت و دیگر خدمات این‌ چنینی ارائه خواهد داد.

امروز دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در غرفه رفاه حضور گرمی‌داشتند و با میهمانان رفاه دیدار و گفتگو کردند.

لازم به ذکر است؛ غرفه رفاه در سالن ۸ و ۹ محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تا ۳ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر میزبان مراجعه کنندگان محترم می‌باشد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان