خرید آنلاین هیچگاه جایگزین خرید حضوری نخواهد شد

خرید آنلاین هیچگاه جایگزین خرید حضوری نخواهد شد
خرید آنلاین هیچگاه جایگزین خرید حضوری نخواهد شد

مدیر لیزینگ و بهره برداری مراکز خرید هایپر استار مطرح کرد:

خرید آنلاین هیچگاه جایگزین خرید حضوری نخواهد شد

 مدیر لیزینگ و بهره برداری مراکز خرید هایپر استار گفت: در دوران کرونا فروش حضوری هایپر استار کاهش نداشت و حتی در روزهای قرنطینه ما رکورد فروش روزانه هم داشتیم.

 

پانته‌آ دیرمکانی که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره چگونگی ورودش به این صنعت گفت:  تقریبا 8  سال است که با کمپانی هایپر استار همکاری می کنم؛ فعالیت خود را در بخش چرخه تجاری آغاز کردم و بخاطر اینکه زبان خارجی را بهتر از بقیه همکاران می دانستم این موضوع سرعت پیشرفت من را بیشتر کرد زیرا ساختار شرکت ما ایرانی نیست و تاکید خاصی روی زبان انگلیسی دارند. صادقانه و با عشق تلاش کردم و توانستم به این جایگاه برسم.
وی در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه آیا فروش آنلاین جای فروش آفلاین را می گیرد یا خیر گفت:چندین سال هست که فروش آنلاین هایپر استار راه اندازی شده و آزمون و خطاهایش را پشت سر گذاشته و زیرساخت هایش فراهم شده بنابراین در مواجهه با ویروس کرونا ما با برند اسنپ مارکت فروش چشمگیری در فروش آنلاین داشتیم و با استقبال مردم رو به رو شدیم ولی فروش حضوری مان هم کاهش نداشت و حتی در روزهای قرنطینه ما رکورد فروش روزانه هم داشتیم.
دیرمکانی ادامه داد: از نظر من فروش آفلاین و آنلاین دو مقوله کاملا جدا هستند و با شرایطی که در ایران وجود دارد از قبیل محدودیت دسترسی مردم به فضاهای مجازی و خرید آنلاین ،عدم اعتماد کافی برای خرید اینترنتی و اینکه هنوز مردم دوست دارند خرید را از نزدیک ببینند، لمس کنند و بعد آن را خریداری کنند. همچنین بسیاری طرفدار این هستند که خریدشان زود به دستشان برسد ولی متاسفانه الان در شرایطی هستیم که خرید به زودی به دست مردم نمیرسد پس سال های سال طول میکشد تا خرید آنلاین جای خرید غیر حضوری را بگیرد و از نظر من هیچگاه خرید آنلاین جایگزین خرید حضوری نخواهد شد.
پانته آ دیرمکانی درباره اقدامات مراکز خرید هایپر استار برای راحتی حضور مردم در مراکز خرید گفت: کاری که در این دوران انجام دادیم این است که توانستیم اجاره ها را تعدیل کنیم و این امر باعث شد که مغازه ها خالی نشود. همچنین این امکان را دادیم که اگر کانسپتی فکر می کند که استقبال مردم در مقابل یونیتش کم است میتواند تغییر کانسپت دهد.
وی ادامه داد: تیم مارکتینگ ما سعی کرد که از ساین هایی که باعث دافعه بیشتری برای مردم می شود مثلا استفاده از شکلک هایی که شبیه ویروس کرونا هستند یا ضربدر های قرمزی که باعث می شود مردم حس دافعه پیدا کنند خودداری کردیم.همچنین دستکش به صورت رایگان به مشتری ها اختصاص دادیم و تست اول و دوم کرونا را از پرسنل فروشگاه ها به صورت رایگان گرفتیم.
مدیر لیزینگ و بهره برداری مراکز خرید هایپر استار درباره اوضاع مراکز خرید تا پایان سال گفت: زمانی که بحران کرونا به وجود آمد هیچکس وضعیت را پیش بینی نمی کرد و هنگامی که در شرایط قرار گرفتیم توانستیم مدیریت بحران کنیم و تصمیماتی را اتخاذ کنیم تا با کمترین آسیب از این دوران گذر کنیم.
وی در پایان گفت: معلوم نیست تا انتهای سال قرار است چه اتفاقی بیفتد اما اگر مجموعه ی ما با همین شرایط پیش برود اتفاق خوبی رقم خواهد خورد زیرا فروش ما در حال نزدیک شدن به حالت نرمال است.

 

منبع : اکوبورس

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , خرید , کرونا , خرید آنلاین , ریتیل , هایپر استار , فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان