معرفی یک کتاب: درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی

معرفی یک کتاب: درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی
معرفی یک کتاب: درآمد  بالا از شبکه‌های اجتماعی

 

کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی همان نگاه استراتژیک و کلان به حوزه آنلاین را در بالاترین  حدش مطرح می کند. نویسندگان کتاب به خصوص دی کندی تجربیات بی‌نظیری را در حوزه بازاریابی و فروش از خود به جای گذاشته اند  که در توضیح برخی پروژه‌های‌شان در این کتاب  می‌توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید . تفاوت بارز این کتاب با کتاب های مشابه این است که مقوله مهم فروش را هدف گرفته است. بزرگان حوزه کسب وکار می‌گویند که تا فروش اتفاق نیفتد هیچ اتفاق دیگری هم نخواهد افتاد و این کتاب، این نگاه را به شکل پررنگی پی گرفته است. نویسندگان این کتاب می‌گویند که می‌توانید هزاران هزار لایک و کامنت در اکانت شبکه‌های اجتماعی خود بگیرید  ولی تا یک پاپاسی نفروشید هیچ کدام از این ها فایده نخواهد داشت و صرفا یک بازی است که خودتان را اسیرش کرده‌اید. اگر می‌خواهید فروش عالی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را تجربه کنید این کتاب راه حل اول‌تان خواهد بود.

به کارگیری شبکه‌های اجتماعی و تلاش برای بدست آوردن فالوورها و کسب شهرت یک بحث است. استفاده از اصول اثبات شده بازاریابی مستقیم برای بدست آوردن مشتریان راغب و سود بیشتر، بحثی دیگر.

این کتاب کلیدهای فروش مستقیم به مشتریان غیرراغب در شبکه‌های اجتماعی را عرضه می کند و جریان مشتریان راغب و افراد مایل به دریافت پیام‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی شما را افزایش میدهد تا به صورت آنلاین به موقعیت افراد مشهور دست پیدا کنید.

 برای هرنوع نتیجه سنجش‌پذیر که مایلید از شبکه‌های اجتماعی به دست آورید، استراتژی‌های گام به گام و شیوه‌های ساده و موثری در این کتاب وجود دارد که زمان لازم برای رسیدن به اهداف را کم می‌کنند و شما را از نومیدی نجات می‌دهند.

درحال حاضر این کتاب بهترین کتاب موجود در بازار برای بیشتر کردن فروش کسب وکار شما به وسیله بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است.

این کتاب برای بازاریابی مستقیم در پاسخ مستقیم گرفتن از مشتری توصیه‌های شفاف، صادقانه و عملی ارائه می دهد و برای هرکسی که تلاش می کند تا از آوار شبکه‌های اجتماعی بیرون بیاید مفید است. تاکید آنها روی نتایج (به معنی درآمد، نه آگاهی) یادآوری صادقانه و جان‌بخش از این است که چگونه می توانیم به کارآمدترین وجه، زمان و منابع‌مان را تخصیص دهیم.

کتاب درآمد  بالا از شبکه‌های اجتماعی نوشته دی کندی و کیم والش فیلیپس است که محمدرضا عمرانی آن را ترجمه کرده و توسط انتشارات نگاه نوین نیز منتشر شده است.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , معرفی کتاب , بازاریابی , شبکه های اجتماعی , معرفی یک کتاب , درآمد , فالوور

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان