درخشش "سفیر" در پنجمین همایش تقدیر از برترین های صنعت خرده فروشی کشور

درخشش "سفیر" در پنجمین همایش تقدیر از برترین های صنعت خرده فروشی کشور
درخشش

درخشش «سفیر» در پنجمین همایش تقدیر از برترین‌های صنعت خرده‌فروشی کشور
در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شاهد دو اتفاق ارزشمند در حوزه برندینگ هستیم. درحالی آقای بیجوکورین نماینده شرکت LVMH در پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر و مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور، سخنرانی و پیرامون برندهای برتر در حوزه عطر صحبت کردند که برند خوشنام و ایرانی سفیر در سال جاری توفیق تولید عطری ایرانی با رایحه‌ای از ایران را به دست آورد تا بتواند در کنار فروش برندهای بین‌المللی، این محصول را نیز با افتخار عرضه کند.


در واقع برای اولین‌بار شرکت سفیر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین عرضه‌کنندگان برندهای معتبر عطر و ادکلن، با عرضه رایحه‌ای ‌از ایران در فروشگاه‌های خود و در کنار معتبرترین برندهای دنیا دست به حمایت از کالای باکیفیت ایرانی زده است.
رایحه‌ای‌ از ایران ‌در کنار برندهای معتبر دنیا، نشان‌دهنده حمایت شرکت سفیر از کالای باکیفیت تولید ملی است.
به همین دلیل و همراستا با سالی که تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، با اهدای تندیس و تقدیرنامه از خانم پگاه گشایشی مدیرعامل محترم برند سفیر در پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر و مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.


شایان ذکر است که در فروشگاه‌های عطر سفیر چیدمان همه شعبه‌ها ساده ولی متفاوت است. دیده شدن برندها به وضوح، قدرت و القای حس اینکه برندها قهرمانان فروشگاه‌های عطر سفیر هستند، برقراری ارتباط مساوی میان برندها برای جلوگیری از سردرگمی مشتری، ایجاد فضاهای بزرگ تبلیغاتی، ویترین‌های خاص و ممتاز و سرویس ویژه به مشتریان از اهداف بارز مجموعه فروشگاه‌های عطر سفیر است.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان