در مسیر توسعه برند، کافه درسا متولد شد

در مسیر توسعه برند، کافه درسا متولد شد
در مسیر توسعه برند، کافه درسا متولد شد

شاهین فاطمی مدیرعامل برند درسا:

در مسیر توسعه برند،کافه درسا متولد شد

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید و با حضور جمع کثیری از مدیران و کارفرمایان مراکز خرید، صاحبان استارت‌آپ‌های غذایی، برندهای نام‌آشنا صنعت رستوران و کافی شاپ کشور برگزار شد.

 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،در این کارگاه آموزشی علاوه بر سخنرانی فعالان صنعت مراکزخرید و رستوران ها پنل های تخصصی با حضور افراد مرتبط با موضوع پنل که هریک درحوزه تخصصی خود به عنوان یک برند و چهره شناخته شده در حال فعالیت می باشند برگزار شد.در یکی از این پنل ها مدیرعامل برند درسا که مدتی است در مسیر توسعه برند خود اقدام به راه اندازی کافه درسا نیز نموده است در خصوص این تصمیم و برنامه های آتی این برند در مسیر جدید توسعه توضیحاتی را ارائه کرد.
آقای شاهین فاطمی، مدیرعامل کافه درسا با اشاره به اینکه برندها از فشن به سمت طراحی لوازم خانگی خاص، جواهر و سپس راه‌اندازی کافی‌شاپ‌ها حرکت می‌کنند، گفت:چندسالی است که بسیاری از برندهای موفق جهانی به سمت رستورانی شدن پیش رفته‌اند که از جمله آنها می‌توان به برند مطرح گوچی اشاره کرد. اما کافه درسا که در حال حاضر به عنوان یک پلتفرم در شعبه مرکزی بوده و می‌تواند در مراکز خرید توسعه یابد، هم‌اکنون مراحل پی‌ریزی و توسعه را به عنوان یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای می‌گذراند.
او تجربه و احساس مشتری از یک برند را حائز اهمیت دانست و افزود:حضور یک کافه می‌تواند ترندی در کالبد لایف‌استایل برندینگ باشد اما در عین حال راه‌حل مناسبی برای همه برندها نخواهد بود.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان