سیتادیوم ارومیه نماد نسل جدید مراکز خرید...
سیتادیوم ارومیه نماد نسل جدید مراکز خرید...
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ | تعداد بازدید:41
گفت‌وگو با علیرضا اسماعیل‌زاده، مدیرعامل مرکز خرید «سیتادیوم ارومیه»...
گفت‌وگو با مدیرعامل IKEA   برندی برای آینده...
گفت‌وگو با مدیرعامل IKEA برندی برای آینده...
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ | تعداد بازدید:57
Jesper Brodin، مدیرعامل  IKEA  به‌عنوان یکی از  ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان در سال جاری،...
گفت‌وگو با آی‌بولک پقه، موسس برند...
گفت‌وگو با آی‌بولک پقه، موسس برند...
۱۴۰۴/۰۶/۱۵ | تعداد بازدید:125
روایت رشد یک برند پوشاک از خانه تا 2 میلیون دنبال‌کننده آی‌بولک در خرداد ۱۳۹۴...
وقتی مد روایتگر  اصالت و مدرنیته می‌شود
وقتی مد روایتگر اصالت و مدرنیته می‌شود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ | تعداد بازدید:52
گفت‌وگو با میترا شهریاری، موسس برند «میتاشا» میترا شهریاری، طراح جوانی که از...
گفت‌وگو با میلاد راد، مدیرعامل مرکز خرید...
گفت‌وگو با میلاد راد، مدیرعامل مرکز خرید...
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ | تعداد بازدید:106
سانا؛ تجربه‌ای برای  تعلق داشتن در روزگاری که مراکز خرید به‌دنبال تمایز در دل...
تحول دیجیتال  در خرده‌فروشی  از نگاه...
تحول دیجیتال در خرده‌فروشی از نگاه...
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ | تعداد بازدید:89
در دنیای پرشتاب خرده‌فروشی، دیجیتال‌سازی دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی برای...
گفت‌وگو با بهار صادقی؛  از مهندسی نساجی تا...
گفت‌وگو با بهار صادقی؛ از مهندسی نساجی تا...
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ | تعداد بازدید:290
از مهندسی تا برندآفرینی در نساجی نوین در روزگاری که صنعت نساجی ایران نیازمند...
از دل هویت تا قله برندینگ؛ ریشه، معنا و...
از دل هویت تا قله برندینگ؛ ریشه، معنا و...
۱۴۰۴/۰۵/۰۱ | تعداد بازدید:120
شاهین فاطمی، هم‌بنیانگذار برند «درسا» در این گفت‌وگو از پیوندی انسانی و فکری...
«الیسه‌گلد » امضای اختصاصی  LC MAN  برای...
«الیسه‌گلد » امضای اختصاصی LC MAN برای...
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ | تعداد بازدید:108
در جهانی که مد روز‌به‌روز شخصی‌تر، دقیق‌تر و تجربه‌محورتر می‌شود، برند LC MAN...
تجربه ۳۰ سال سکان‌داری در فروشگاه‌های...
تجربه ۳۰ سال سکان‌داری در فروشگاه‌های...
۱۴۰۴/۰۴/۱۶ | تعداد بازدید:162
گفت‌وگو با حسین‌مدرسی‌فر، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه در صنعتی که...
فروشگاه‌های زنجیره‌ای  ستون فقرات اقتصاد...
فروشگاه‌های زنجیره‌ای ستون فقرات اقتصاد...
۱۴۰۴/۰۳/۱۷ | تعداد بازدید:205
صنعت خرده‌فروشی ایران امروز در آستانه یک تغییر بنیادین قرار دارد و نیازمند...
گرند بازار نیایش مال؛ سفری نو به دل...
گرند بازار نیایش مال؛ سفری نو به دل...
۱۴۰۴/۰۳/۱۰ | تعداد بازدید:329
در روزگاری که شهرهای ما با سرعتی بی‌امان در حال دگرگونی‌اند و نشانه‌های هویت...
تغییر استراتژی نیایش‌مال و بازتعریف نقش...
تغییر استراتژی نیایش‌مال و بازتعریف نقش...
۱۴۰۴/۰۳/۱۰ | تعداد بازدید:307
مجتمع تجاری نیایش در مسیر تغییر و تحول قرار دارد؛ تغییری که با حضور علی تفرشی،...
مارال چرم چگونه به بازارهای جهانی رسید؟
مارال چرم چگونه به بازارهای جهانی رسید؟
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ | تعداد بازدید:221
۳۰ سال پایداری و پیشرفت سید جلال حسینی‌خواه، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره...
قسمت دوم گفت‌وگو با داود قربانیان،...
قسمت دوم گفت‌وگو با داود قربانیان،...
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ | تعداد بازدید:222
شهروند چگونه بازار را متحول می‌کند؟  از توسعه دیجیتال تا خلق لذت خرید مشتری...
گفت‌وگو با عباد جعفری‌طهرانی،...
گفت‌وگو با عباد جعفری‌طهرانی،...
۱۴۰۴/۰۲/۱۳ | تعداد بازدید:337
روایت نوآوری در دل سنت با نگاهی بین‌المللی  در دل بازار پررقابت و سنتی طلا و...
آینده صنعت پرداخت؛ تغییر رفتار خرید  در...
آینده صنعت پرداخت؛ تغییر رفتار خرید در...
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ | تعداد بازدید:327
در دنیای رقابتی خرده‌فروشی، روش‌های نوین پرداخت و اعتباردهی به مشتریان، نقش...
پوتنزا؛ تجربه‌ای  در تولید و توسعه برند
پوتنزا؛ تجربه‌ای در تولید و توسعه برند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ | تعداد بازدید:350
    حمید کریم‌زاده، مدیرعامل شرکت پارمین‌جامه و بنیانگذار برند پوتنزا، از...
شهروند چگونه بازار را متحول می‌کند؟  از...
شهروند چگونه بازار را متحول می‌کند؟ از...
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ | تعداد بازدید:321
فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، با بیش از سه دهه فعالیت، امروز در مسیر تحولی نوین...
اپلیکیشن اسمارتیز، تحولی در اکوسیستم مالی...
اپلیکیشن اسمارتیز، تحولی در اکوسیستم مالی...
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ | تعداد بازدید:412
در دنیایی که سرعت و سهولت پرداخت، نقش کلیدی در تجربه مشتری دارد، اپلیکیشن...
طراحی سایت: مهریاسان