دورکاریِ صرف قابل استمرار نیست ، پرسنل از دورکاری خسته شده اند

دورکاریِ صرف قابل استمرار نیست ، پرسنل از دورکاری خسته شده اند
دورکاریِ صرف قابل استمرار نیست ، پرسنل از دورکاری خسته شده اند

مدیرعامل گروه همکاران سیستم :

دورکاریِ صرف قابل استمرار نیست / پرسنل از دورکاری خسته شده اند

 

فرید فولادی درباره آثار مخرب کرونا گفت؛ هیچ پدیده ای بی عارضه نیست و اثرات کرونا در حال نمود پیدا کردن است و ساده ترین اثر این است که پرسنل از دورکاری خسته شده اند و دورکاریِ صرف قابل استمرار نیست. ما بعد از کرونا هم به دورکاری ادامه خواهیم داد ولی در چارچوب خاص.

 

  وی که در برنامه ایران ریتیل شو شرکت کرده بود درباره پروسه دورکاری در شرکت گفت: ما تقریبا ۲ هفته بعد از آمدن کرونا به ایران، دورکار شدیم و تقریبا حدود ۶۰ ، ۷۰ درصد پرسنل از ابتدای فروردین دیگر بازنگشتند و تا آخر اردیبهشت کامل دورکار بودیم، از اول خرداد به سرکار بازگشتیم اما با وجود بدتر شدن شرایط دوباره دورکار شدیم.

وی ادامه داد: دورکاری بیزینس ما را تحت تاثیر قرار نداده است و برای مشتری مشکلی ایجاد نشده و همه چیز روی روال خودش است؛ حتی در برخی حوزه ها رشد داشتیم مانند پاسخگویی به مشتریان زیرا پرسنل با آرامش بیشتری در خانه کار می کنند و ساعت کاری خاصی ندارند.

مدیرعامل گروه همکاران سیستم درباره خدمات این شرکت برای صنعت خرده فروشی گفت: ما میخواهیم به سازمان ها کمک کنیم تا بیزینس شان را بهتر اداره کنند و این اداره کردن بهتر احتیاج به یکپارچگی در سطح کل سازمان دارد .

وی ادامه داد: چیزی که همکاران سیستم برای صنعت خرده فروشی فراهم کرده یک راهکار یکپارچه برای این است که کل فرآیند را پوشش دهد.

فولادی درباره رفتار مصرف کننده در دوران کرونا گفت: ما هیچ دسترسی به دیتای مشتری نداریم و هیچ تحلیلی هم نمی کنیم.دیتا برای مشتری است و ما اجازه نداریم حتی برای تحلیل به آن دست پیدا کنیم مگر اینکه مجوزی بگیریم. وی در پاسخ به پرسش مجری درباره خرید آنلاین و آفلاین گفت: هیچگاه آنلاین جایگزین آفلاین نخواهد شد و به عنوان مصرف کننده هیچگاه لذت خرید حضوری را از خودم نمی گیرم ولی فکر می کنم رفتار خرید در آفلاین عوض می شود؛ اگر قبلا ما برای خرید از فروشنده پرس و جو میکردیم حالا به اطلاعات اینترنت تکیه می کنیم در نتیجه آنلاین و آفلاین در کنار یکدیگر هستند.

مدیرعامل گروه همکاران سیستم در پایان با اشاره به کارآمدی فن آوری اطلاعات در صنعت ریتیل گفت: کسانی که در صنعت خرده فروشی کار می کنند باید به آی تی به عنوان شریک کسب و کارشان نگاه کنند نه به عنوان یک خدمت جانبی در کنار کارشان و این انتظار را از آی تی داشته باشند که به بهتر شدن بیزینس شان به عنوان شریک کمک کند.

 

منبع: پایگاه خبری همت خبر

تگها : ایران ریتیل شو , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , کرونا , ریتیل , دورکاری , همکاران سیستم , همکاران , پساکرونا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان