دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز امسال 1.2 میلیون کالا فروخت

دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز امسال 1.2 میلیون کالا فروخت
دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز امسال 1.2 میلیون کالا فروخت

دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز امسال 1.2 میلیون کالا فروخت

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز 97 دیجی‌کالا از 28 تا 30 آذر برگزار شد و تمرکز اصلی این رویداد حمایت از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی بود.دیجی کالا در این جشنواره‌ی چهار روزه، 250 هزار نوع کالا از مجموع یک میلیون تنوع کالایی با تخفیف‌ ویژه و نشان یلدا حضور داشتند و در مجموع یک میلیون و 200 هزار قلم کالا به فروش رسیده است.

 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز،دیجی کالا در گزارش یلدای شگفت انگیز خود اظهار دارد که در مجموع 15 میلیون بازدید از وب‌سایت و اپلیکیشن آنها صورت گرفته که از این مقدار، 9 میلیون بازدید مربوط به وب‌سایت و 6 میلیون بازدید متعلق به اپلیکیشن بوده است. کاربران دیجی‌کالا در اولین ساعت شروع جشنواره بیش از 33 هزار قلم کالا به سبد خرید خود اضافه کردند.
این جشنواره با همکاری 15 هزار فروشنده در بخش مارکت‌پِلیس (Marketplace) برگزار شد و حمایت زیاد از کالاهای ایرانی و فروشندگان محصولات ایرانی سرلوحه این جشنواره بود که منجر به ارتقا فرهنگ خرید کالای بومی شود. در این جشنواره، دیجی‌کالا کمیسیون فروش صفر را برای محصولات باکیفیت ایرانی در نظر گرفت و کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند هم صفر بود.
در پایان کمپین، 56 درصد از کالاهای فروخته شده (50 درصد در بخش کالاهای مارکت‌پِلیس و 60 درصد مربوط به بخش خرده‌فروشی) سهم محصولات ایرانی بود.همچنین با استناد به همین گزارش باید گفت که تیم تکنولوژی دیجی‌کالا از چند ماه پیش با توسعه پلتفرم سوپرنوا زیرساخت لازم را برای حجم بازدید زیاد خریداران آماده کرد و بر اساس آمار منتشر شده از سوی این فروشگاه اینترنتی امکان بازدید بیش از 15 میلیون نفر از وبسایت و اپلیکیشن سایت دیجی کالا میسر بود.
هر ثانیه یک کالا در سراسر ایران به مقصد رسید 
رسیدن یک میلیون و دویست هزار کالا از سفارشات به دست مردم می‌دهد و تخمین می‌زند که هر یک ثانیه، یک کالا در سراسر ایران به دست مشتری رسیده است. سفارشات یلدای این جشنواره از 1158 شهر کشور صورت گرفته و پرطرفدارترین گروه کالایی در این جشنواره لوازم آرایشی و بهداشتی بود؛ بعد از آن گروه خودرو و ابزار بیش از دیگر گروه‌ها مورد استقبال قرار گرفت. در قسمت حدود تازه‌تر و جدیدتر سوپرمارکت این مجموعه هم انواع کنسرو بیشترین میزان فروش کالا را در جشنواره یلدا داشت.
در طول برگزاری این جشنواره سعی کرده تا مشتری محوری را حفظ کند و تیم پشتیبانی بیش از هر زمان دیگری تلاش کرده‌اند تا رضایت مشتریان را حفظ کنند. همچنین فرایند بهبود عملکرد فروشندگان نیز در دستور کار این مجموعه قرار گرفته بود و توجه بیشتری روی این مقوله صورت گرفت.
به گفته مسئولان این سایت مسائلی چون نحوه قیمت‌گذاری، جلوگیری از فروش کالاهای غیراصل، جلوگیری از تاخیر در ثبت سفارش و کاهش میزان لغو سفارش از مواردی بوده که تیم دیجی کالا روی آن نظارت دقیق و کاملی داشته است. مجموعه دیجی‌کالا باور دارد در یلدای امسال تلاش کرده تا همه کاربران از فرایند خرید خود راضی باشند و با بهبود و شفاف‌تر شدن عملکردها، تجربه‌های ناخوشایند به کمترین میزان ممکن برسد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان