دی جی سرویس بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را افتتاح کرد

دی جی سرویس بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را افتتاح کرد
دی جی سرویس بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را افتتاح کرد

بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران توسط دی جی سرویس در بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران با حضور محمدرضا گلزار  که سفیر برندهای دی جی‌لند و دی جی‌سرویس است، افتتاح شد.

دی جی سرویس با برپایی مراسم افتتاحیه با حضور محمدرضا گلزار و هجوم گسترده میهمانان این مرکز بزرگ را افتتاح کرد. محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران به عنوان سفیر برند دی جی سرویس در این مراسم حضور داشت و قرعه کشی کرد. در این قرعه کشی به پنجاه نفر از حاضرین در مراسم جوایزی مانند گوشی هوشمند و گجت های مختلف هوشمند دریافت کردند.

دی جی سرویس یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین مجموعه ها در واردات گوشی های هوشمند، گجت‌های هوشمند و سایر تجهیزات دی جیتال شناخته شده است. این گروه در حال حاضر بیش از بیست سال تجربه دارد و به واسطه این تجربیات به خوبی با بازار تلفن همراه آشنا شده و خدمات مختلفی را به مردم کشورمان ارائه می دهد.

دی جی سرویس که هم اکنون بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را در بازار موبایل ایران افتتاح کرده است، پیش از این بزرگترین فروشگاه موبایل برند سامسونگ را در بازار چارسو ایران افتتاح کرده است. این مجموعه در مرکز جدید خود خدمات پس از فروش را در کمترین زمان ممکن و همچنین خدمات تخصصی تعمیرات موبایل و سایر گجت‌های هوشمند را به مشتریان ارائه می دهد.

دی جی سرویس بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را در طبقه سوم بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران تاسیس کرده و به تمامی مشتریان خدمات رسانی می‌کند. 

منبع: گجت نیوز

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , سامسونگ , مرکزخرید , گوشی هوشمند , افتتاحیه , آنلاین , قرعه کشی , سلبریتی ها , تلفن همراه , دی جی سرویس , بازار موبایل ایران , خدمات تلفن همراه , فروشگاه موبایل , محمدرضا گلزار , تجهیزات دیجیتال , بازار چارسو , دی جی لند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان