رونمایی از اولین فروشگاه نسل جدید ایکیا در «شانگهای»

رونمایی از اولین فروشگاه نسل جدید ایکیا در «شانگهای»
رونمایی از اولین فروشگاه نسل جدید ایکیا در «شانگهای»

برند مشهور «ایکیا» در شهر شانگهای چین از نسل جدید فروشگاه‌هایش رونمایی کرد.

 

 این مدل فروشگاه‌ها اولویتش را بر توانمندسازی مشتریان، تجربیات رویدادهای تعاملی و همکاری اجتماعی قرار داده است.

از اواسط آگوست 2021، ایکیا در حال آزمایش یک مفهوم خرده فروشی خلاقانه است که به مردم امکان می‌دهد زندگی بهتر و سالم‌تری در محدوده کره زمین داشته باشند. این تحول که «تجربه فردا» نامیده می‌شود، شامل یک طرح جدید ابتکاری روش‌های نوین خرید  و تمرکز بر تجربیات احساسی و توانمندسازی مشتریان است.

ماهیت خرده‌فروشی خدمت به مردم است. با عرضه جدید و نوآوری در خرده فروشی، «ایکیا» امیدوار است همچنان به مشتریان فرصت دهد زندگی ایده‌آل و معنادار خود را کشف کرده و از مشارکت اجتماعی الهام بگیرند.

برای کسانی که ایده‌های «ایکیا» آشنا هستند، مدل جدید فروشگاه‌های این برند تغییر قابل توجهی ایجاد می‌کنند. در طرح جدید، فروشگاه‌ها در فضایی متفاوت از نظر هندسه و شکل و در فضاهای آرام گسترش می‌یابند و بازدیدکنندگان را به تعامل دعوت می‌کنند. تضاد بین  فضاهای پر جنب و جوش مدل‌های قبلی فروشگاه‌ها و مکان‌های آرام  نسل جدید فروشگاه‌ها، بازدیدکنندگان و مشتریان را حیرت‌زده می‌کند. در مدل جدید فروشگاه‌ها ازتنوع رنگی برای امکان حرکت راحت در هر منطقه استفاده می‌شود و به بازدیدکنندگان امکان بیش‌تری در مورد نحوه استفاده از فروشگاه می‌دهد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در فروشگاه‌های نسل جدید ایکیا در فضاهای اشتراکی در نظر گرفته شده، کارگاه آموزشی برگزار کنند و به اشتراک نظر و تبادل اطلاعات بپردازند. فعالیت‌هایی مانند آموزش چگونگی تولید محصول، کلاس‌های آشپزی و مرکز پخش که در آن کارکنان و افراد تاثیرگذار می‌توانند محتوا تولید کنند هم در فروشگاه‌های نسل جدید وجود دارد. در این فضاها کارشناسان می‌توانند مهارت‌های خود را به اشتراک بگذارند و روی پروژه‌های متفاوت با تمرکز بر سفارشی‌سازی و تعمیر کار کنند.  طرح «tomorrow’s life at home» یک گام مهم دیگر در بلندپروازی ایکیا برای تحقق واقعی پتانسیل فروشگاه‌هایش است. همچنین در نسل جدید فروشگاه‌ها، مکان‌های ملاقات برای تشویق تعامل و اجتماع طراحی شده است. مشتریان توسط متخصصان به قلب پروژه‌های جدید هدایت می‌شوند. با وجود کارگاه‌های آموزشی عمیق و اشتراک دانش، فروشگاه‌های نسل جدید ایکیا مرکزی برای بررسی چگونگی زندگی با امکانات پایدار خواهد بود. فروشگاه ایکیا در شانگهای به گونه‌ای طراحی شده که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن بازی کنند، ارتباط بگیرند و به تبادل نظر بپردازند. فضاهای پر جنب و جوش برای رویدادها و مکان‌های آرام برای ملاقات، با رنگ‌های مختلف از هم متمایز می‌شوند. «استفان وانووربکه» معاون جهانی عملیات خرده فروشی ایکیا در مورد افتتاح فروشگاه شانگهای گفت: « این یک گام بزرگ برای ایکیا در جهت ایجاد تجربه زندگی متفاوت با محصولات متفاوت است. این فروشگاه اوج تخصص و درک عمیق خرده فروشی ما از چگونگی خرید مشتریان است. این برنامه توسط متخصصان داخلی و خارجی و  متخصصان رفتارشناسی مصرف کننده ایجاد شد. در نتیجه نه تنها اقلام با کیفیت بالا و مقرون به صرفه  تولید می‌کنیم بلکه تجربیات غنی را ارائه می‌دهیم که باعث افزایش بازدید می‌شود و تجربه خرید را افزایش می‌دهد. بسیار خوشحالم که می‌توانیم اولین فروشگاه نسل جدید را به بازار شانگهای بیاوریم. بی‌صبرانه چشم انتظار رونق فروشگاه‌های نسل جدید خودمان هستیم.»

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ikea , ایکیا , ایکیا هوم , ikea in shanghai , shanghai ikea , تولید محتوا ایکیا , توانمندسازی مشتریان , نسل جدید فروشگاه‌ ایکیا , آزمایش زندگی فردا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان