رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات

رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات
رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات

 

گروه «ماجد الفطیم» سیستمی تکنولوژیک مبتنی‌بر انتخاب آنلاین و دریافت محصول در یک مکان مشخص را در فروشگاه‌های کارفور در امارات راه‌اندازی کرد.

این سیستم تکنولوژیک که «Click and Collect» نام دارد، اولین‌بار در منطقهDIFC  در دوبی مورد استفاده قرار گرفته و به مشتریان این امکان را می‌دهد که آنلاین سفارش دهند اما در مکان خاص و مورد نظر خودشان، محصول یا محصولات‌شان را دریافت کنند.

سرویس جدید از طریق یک روبات اختصاصی، کلیه سفارش‌های آنلاین را به پارکینگ «گیت اونیو» (GATE AVENUE) در منطقه DIFC  منتقل و یک گزینه مناسب برای تحویل آنلاین فراهم می‌کند. سرویس جدید به خریداران این امکان را می‌دهد تا سبدهای مواد غذایی آنلاین خود را پر و فروشگاه مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین آنها می‌توانند زمان‌بندی مناسب برای دریافت محصولات را تعیین کنند. مواد غذایی با دقت بسته‌بندی و ذخیره می‌شوند و در صورت لزوم تا زمانی که مشتریان سفارش‌های خود را دریافت کنند در یخچال‌ها باقی می‌مانند.

مشتریان هم‌اکنون می‌توانند در منطقه «DIFC» از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت کارفور به‌صورت آنلاین محصولات‌شان را سفارش دهند و گزینه «Collect» را انتخاب کنند. پس از ثبت سفارش، مشتریان یک کد QR دریافت می‌کنند تا از طریق روبات مستقر در پارکینگ  از جانمایی و چگونگی دریافت محصول اطلاع حاصل کنند. تکنولوژی جدید ماجد الفطیم هم‌اکنون در شعب کارفور در امارات‌مال، سیتی‌سنتر دیره و وافی‌مال در دسترس است.

این شیوه در دوران شیوع ویروس کرونا، راهی بسیار مطمئن جهت مصون ماندن مشتریان از بیماری و همچنین انتخاب، خرید و دریافت بی‌دردسر محصولات‌شان است.

«فیلیپه پگوئیلان» مدیر کارفور امارات درباره اقدام جدید ماجد الفطیم اظهار داشت: «در دوران دشواری که مشتریان در جست‌و‌جوی انتخاب‌های متنوع‌تر و همچنین سلامت بیشتر هستند، کارفور با راه‌اندازی «Click and Collect» به نیازهای مردم پاسخ مناسبی داده‌ است.»

منبع: GULFNEWS.COM

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , امارات , ریتیل , وافی مال , ماجد الفطیم , کارفور , سیتی سنتر دیره

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان