رویاهای کارفور برای رقابت با آمازون

رویاهای کارفور برای رقابت با آمازون
رویاهای کارفور برای رقابت با آمازون

 

 گام اول، همکاری رسانه‌ای

گروه خردهفروشی کارفور و گروه ارتباطات Publicis سرمایهگذاری مشترک خود را با راه‌اندازی پلتفرم Unlimitail آغاز کرده‌اند و از این طریق قصد دارند از رسانه‌های خرده‌فروشی مشترک در اروپا و آمریکای جنوبی بهره‌برداری کنند.

فناوری‌های پیشرفته

الکساندر بومپارد، مدیرعامل کارفور 6ماه پیش وعده این همکاری را داده بود اما سرانجام این اتفاق چندی قبل رخ داد و رسما از این پروژه رونمایی شد. این همکاری جدید برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده جهت افزایش رسانه‌های خرده‌فروشی در قاره اروپا، برزیل و آرژانتین ایجاد شد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است پلتفرم جدید، پیشرفته‌ترین فناوری‌های Publicis را با دانش عمیق کارفور در رسانه‌های خرده‌فروشی ترکیب می‌کند.

 

بومپارد دراین‌باره گفت: «با پلتفرم Unlimitail ما می‌خواهیم یک غول اروپایی در رسانه‌های خرده‌فروشی ایجاد و یکی از شانس‌های برنده شدن را رو کنیم، زیرا درحال‌حاضر بهترین فناوری‌ها را در بازار داریم.» بومپارد افزود: «این پروژه بسیار فراتر از کارفور و Publicis است و ما امیدواریم بتوانیم تا حد امکان شرکای خود را بیشتر کنیم.»

تعقیب آمازون

در واقع، Unlimitail درحال‌حاضر 13شریک را وارد کرده که بیش از 120میلیون مشتری و 1.5میلیارد بازدید از صفحه در ماه در سراسر جهان دارند.

رسانه‌های خرده‌فروشی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که مستقیما خریداران را با تبلیغات شخصی، بازی‌ها و تخفیف‌ها و سایر امتیازها براساس داده‌های ارزشمند در مورد رفتار خرید، هدف قرار دهند. این صنعت به‌سرعت در حال رشد است و انتظار می‌رود در دو سال آینده از بازار تبلیغات تلویزیونی در ایالات‌متحده بزرگ‌تر شود. سایر خرده‌فروشان هم سرمایه‌گذاری زیادی در رسانه‌های خرده‌فروشی انجام می‌دهند. اخیرا Ahold Delhaize  اعلام کرد درحال‌حاضر نیم‌میلیارد یورو از درآمد و داده‌های تبلیغاتی به دست می‌آورد. بزرگ‌ترین بازیگر در رسانه‌های خرده‌فروشی در سراسر جهان با اختلاف زیادی، آمازون است.

منبع: Retaildetail.eu

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , آمازون , فناوری , کارفور

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان