رویاهای کوکاکولا تمامی ندارد

رویاهای کوکاکولا تمامی ندارد
رویاهای کوکاکولا تمامی ندارد

حجم پایین، سود بالا

شرکای اروپایی- اقیانوسیه کوکاکولا به‌روزرسانی معاملات خود را برای سه‌ماهه سوم سال2023 و همچنین از آغاز سال تا به امروز را منتشر کردند. در طول سه‌ماهه سوم با وجود کاهش 4.5درصدی حجم معاملات نسبت‌به سال قبل 1.5درصد رشد درآمد رقم خورده است. این معادل 4.8میلیارد یورو (4.2میلیارد پوند) درآمد در یک بازه زمانی سه‌ماهه است. افزایش درآمد عمدتا ناشی از اقدامات و فروش در اروپا بود که طی سه‌ماهه سوم شاهد افزایش 3.5درصدی فروش شد. این در حالی است که حجم معاملات 4درصد کاهش یافت. بااین‌حال، منطقه  APIکه شامل استرالیا، نیوزیلند، جزایر اقیانوس آرام، اندونزی و پاپوآ گینه‌نو است، با کاهش 7درصدی درآمد دست‌وپنجه نرم کرد.

 

 

از ابتدای سال میلادی تا به امروز، درآمد به 13.8میلیارد یورو (11.95میلیارد پوند) رسید که 6درصد افزایش سالانه را نشان می‌دهد. حجم کلی یک درصد نسبت‌به سال قبل کاهش یافته است. این رقم در اروپا ثابت است وAPI  با 6درصد کاهش داشته است. سال2023 تا به امروز یک سال قوی بوده و ازسوی استراتژی قیمت و تبلیغات گروه کوکاکولا، موفقیت‌های بزرگی برای این برند رقم خورده است. معاملات از حجم پیش‌بینی‌شده پیشی گرفت و کوکا سهم و نفوذ خانوارها را در بازارهایش افزایش داد. «گامل»، یکی از مسئولان کوکاکولا دراین‌باره گفت: «باتوجه‌به عملکرد قوی ما تا به امروز درحال تایید مجدد دستورالعمل کل سال خود هستیم و اعلام می‌کنیم سود سهام سالانه تقریبا 10درصد نسبت‌به سال گذشته افزایش یافته است.

 

 

این نشان‌دهنده قدرت تجارت و توانایی ما برای ادامه ارائه ارزش سهامداران است.» «گامل» با انعکاس به‌ویژه در سه‌ماهه سوم، افزود: «ما با وجود آب و هوای متفاوت در سراسر اروپا و اجرای مداوم استراتژی تحول بلندمدت خود در اندونزی، رشد بالایی داشتیم.» با نگاهی به سال آینده، «گامل» گفت گروه در مسیر تکمیل خرید پیشنهادی نوشیدنی کوکاکولا فیلیپین (CCBPI) تا اوایل سال آینده است و در زمان مقرر سهام بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت. CCEP  قصد خود را برای خرید CCBPI در معامله‌ای به ارزش 1.8میلیارد دلار (1.45میلیارد پوند) در آگوست سال جاری اعلام کرد.

 

 

در صورت تکمیل، CCEP  به بزرگ‌ترین تولیدکننده بطری برای کوکاکولا در جهان تبدیل می‌شود. این پیشنهاد با مشارکت شرکت فیلیپینی Aboitiz Equity Ventures ارائه شد و دو طرف با تقسیم مالکیت 60 به 40 موافقت کردند. گامل در پایان گفت: «ما از نزدیک با شرکت کوکاکولا و Aboitiz روی خرید پیشنهادی CCBPI کار کرده‌ایم که با هدفمان برای ایجاد رشد پایدار و قوی‌تر از طریق تنوع و مقیاس، همسو است

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , فروش , کسب و کار , تجارت , ماهنامه تجارت طلایی , برند , محیط زیست , خودرو سازی , کوکاکولا , خودروهای الکتریکی , خودروهای برقی , درآمد , هاب شارژ , وسایل نقلیه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان