رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

جین‌وست

«جین‌وست» عرضه‌کننده پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود از حراج پایان فصل خبر داد.

این برند تا 70درصد تخفیف را برای محصولات خود در نظر گرفت. مشتریان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت فوق‌العاده از فروشگاه‌های جین‌وست یا مرکزخرید آنلاین بانی‌مد بخرند و «تابستانی به‌یاد‌ماندنی با یک تخفیف به‌یاد‌ماندنی» را تجربه کنند.

 

دنیلی

برند دنیلی عرضه‌کننده کیف و کفش مردانه و زنانه، با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش نوید یک حراج فوق‌العاده تا 50 درصد را به مشتریانش داد. این حراج پایان فصل از اول مرداد در تمامی شعب تهران و شهرستان‌ها و همچنین فروشگاه آنلاین دنیلی برقرار است.

 

 

هایپرمی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی با طرح سوالی در صفحه اینستاگرام خود برای برندگان جوایزی در نظر گرفت. عنوان این مسابقه «حدس بزنید؛ جایزه بگیرید» گذاشته شد. هدایای در نظرگرفته شده برای برندگان پنج جایزه اعتباری 100هزار تومانی خرید از هایپرمی است که به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که جواب درست را داده باشند تعلق می‌گیرد.

 

 

آرتمیس فرمانیه

مجتمع تجاری اداری آرتمیس فرمانیه در کمپین مشتریان وفادار آرتمیس هر هفته سه جایزه یک میلیونی برای سه مشتری وفادار در نظر گرفته است. خرید بیشتر شانس بیشتری را به همراه دارد. کافی است فاکتورهای خریدتان را به کانتر باشگاه مشتریان تحویل دهید تا یکی از برندگان باشید. این کمپین از 17 خرداد تا 18 مرداد ادامه دارد و اسپانسر این هفته پوشاک بچگانه پیانو است.

 

 

سفیر

برند عطری-آرایشی سفیر با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود، مشتریانش را ترغیب به خرید بیشتر کرد. از 6 تا 20 مرداد به مدت 15 روز به ازای هر 200 هزارتومان خرید از وب‌سایت سفیر یک امتیاز قرعه‌کشی روزانه یک کارت هدیه یک‌میلیون‌تومانی خرید از محصولات سفیر دریافت می‌کنید. گفتنی است شنبه 4 مرداد نیز قرعه‌کشی سه عدد آیفون11 به صورت زنده در صفحه اینستاگرام برند سفیر انجام شد.

 

 

هالیدی

برند «تعطیلات» عرضه‌کننده انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و خانواده که در طراحی و تولید انواع تریکو شناخته شده است، حراج تابستانه خود را شروع کرد. «تعطیلات» از اول مرداد در تمامی شعب خود در سراسر کشور از 20 تا 40درصد تخفیف را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

 

 

افق کوروش

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با همراهی برند «دومینو» یک مسابقه اینستاگرامی جذاب با کلی جایزه تدارک دید. دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام این فروشگاه می‌توانند با حدس جواب درست برنده این مسابقه شوند. جوایز درنظر گرفته شده برای این مسابقه شامل یک هدیه پنج میلیون تومانی، یک هدیه 500هزار تومانی و دو هدیه 200هزار تومانی است. برای شرکت در این مسابقه باید صفحه اینستاگرام افق کوروش و دومینو را فالو کنید. منشن بیشتر شانس بیشتری را برای برنده شدن به همراه دارد.

 

 

هایپراستار

هایپراستار مانند هفته‌های گذشته در یکی دیگر از مسابقات هفتگی خود در اینستاگرام سوالی برای مخاطبان خود مطرح کرد. برنده این مسابقه به قید قرعه یک کارت هدیه 300هزارتومانی از هایپراستار دریافت می‌کند. گفتنی است هایپراستار هم‌اکنون دارای 21 شعبه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم و مشهد است.

 

 

 اورز

برند اورز که تولیدکننده محصولات چرم طبیعی در ایران است، در تمامی فروشگاه‌های خود حراج پایان فصل تا 40درصد تخفیف را برای محصولات کیف و کفش در نظر گرفت. گفتنی است این برند هم‌اکنون دارای هشت شعبه در شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز است.

 

 

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در صفحه اینستاگرامش خبر از یک جشنواره مشترک با دیجی‌پی تحت‌عنوان «جشنواره جهیزیه» را داد. این برند برای مشتریان بین پنج تا 20میلیون تومان اعتبار را برای خرید از سایت خود در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند هر کالایی را که نیاز دارند به صورت قسطی از دیجی‌کالا بخرند.

 

 

 

 

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , کسب و کار , افق کوروش , ماهنامه تجارت طلایی , هایپراستار , هایپرمی , دیجی کالا , اورز , هالیدی , سفیر , آرتمیس فرمانیه , دنیلی , جین وست

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان