رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

 

پنو

برند پنو که اولین شعبه خود را در سال ۱۳۹۷ در شهر چالوس راه‌اندازی کرده است برای محصولات خود تا 50 درصد تخفیف را در جشنواره تابستانی در نظر گرفت. این برند عرضه‌کننده انواع پوشاک و اکسسوری مردانه و زنانه است.

برند پنو تمرکزی ۷۰ درصدی روی محصولات زنانه دارد و در ۳۰ درصد باقیمانده نگرش خود را روی تولیداتی برای آقایان متوجه ساخته است.

کلیه محصولات این برند بر اساس نظام‌نامه کیفی تولید از مواد درجه یک و در حد امکان طبیعی تهیه شده‌اند.
در پنو محیط‌زیست یکی از ارکان مهم به‌ شمار می‌رود که در طراحی، تولید و توزیع محصولات آن انعکاس می‌یابد.

 

شهر فرش

شهر فرش با راه‌اندازی خرید اقساطی فرصت خوبی را برای اقشار مختلف جامعه فراهم آورده است.

طرح «تا 1400 خیالت راحت» این امکان را فراهم می‌کند تا پرداخت را با فاصله انجام دهید و این یعنی شما فرش‌تان را امسال می‌خرید اما قسط‌های آن را از سال 1400 شروع می‌کنید. از شرایط ویژه در نظر گرفته شده در این طرح عدم‌نیاز به ضامن است و همچنین سودی روی اقساط کشیده نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از شرایط فروش اقساطی فرش در شهر فرش و سازمان‌های طرف قرارداد، می‌توانید به سایت شهر مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی نیز میسر است.

گفتنی است شهر فرش دارای دو شعبه در تهران است که یکی در کیلومتر 15 جاده مخصوص، پلاک 485 و دیگری در کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر قرار دارد.

 

عصر جدید

گروه تولیدی عصرجدید تولیدکننده انواع مانتو، پالتو، لباس عصر و شب و کالکشن‌های تابستانه، بهاره، پاییزه و زمستانه پوشاک بانوان، جشنواره تابستانی در نظر گرفته که در آن تا 70درصد تخفیف را برای اجناس خود لحاظ کرده است. این تخفیفات از 15 مردادماه آغاز شده است.

گفتنی است عصرجدید فعالیت تولیدی خود را در سال 1368 در زمینه‌های مختلف پوشاک، مانتو و لباس عصر و شب آغاز کرد و با داشتن نیروهای متخصص در طراحی، تولید و فروش با استفاده از تکنولوژی روز دنیا سعی در افزایش رضایتمندی هموطنان ایرانی دارد.

عصرجدید اکنون دارای شعب فراوانی در تهران از جمله بام‌لند، سیوان‌سنتر، تهرانپارس، تیراژه 2، مگامال، مرکزخرید آرن و معین‌مال است. علاوه‌بر اینها در شهرهای بروجرد، آمل، نمک‌آبرود، اهواز، رباط‌کریم و مشهد نیز دارای شعبه است.

 

 

ناوالس

برند ناوالس عرضه‌کننده پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، همچنین لوازم خانه و آشپزخانه، جشنواره تابستانی برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. در این جشنواره خریداران می‌توانند اجناس مورد نیاز خود را تا 40 درصد تخفیف خریداری کنند.

گفتنی است این برند همواره در تلاش بوده تا با مدنظر قراردادن حساسیت‌های موجود در زمینه منسوجات محصولاتی را تولید کند که هم زیبا و مدرن باشد و هم با فرهنگ مردم این مرزوبوم سازگاری داشته باشد.

این برند دارای شعبی در تهران، رباط‌کریم ،کرج، اهواز و بروجرد است.

 

 

اپال

مرکز تجاری اپال واقع در سعادت‌آباد که بزرگ‌ترین مرکز تجاری و سرگرمی در شمال غرب تهران با 450 واحد تجاری و غذایی است، در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای تحت عنوان فوتوپال طراحی کرد. این مسابقه به مناسبت روز جهانی عکاسی از 19 تا 29 مرداد برقرار است.

در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید در موقعیت‌های مشخص‌شده از خود یا سفارش‌شان در فودکورت یا کافه‌های اپال عکس‌های خلاقانه بگیرند. در نهایت 9 عکس منتخب در صفحه اینستاگرام اپال پست می‌شوند و به برندگان جوایز ارزنده‌ای نظیر دستگاه PS4 هدیه داده می‌شود.

گفتنی است اپال تا 29 مرداد جشنواره تخفیف نیز دارد که در آن جوایز هیجان‌انگیزی برای برندگان در نظر گرفته است.

 

رفاه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه تخفیف‌های هیجان‌انگیز خود، از 20 مرداد هر شب 50 میلیون‌تومان به یک نفر جایزه می‌دهد.

هر 150هزار تومان خرید، یک امتیاز برای هر فرد محسوب می‌شود. خرید بیشتر، امتیاز بیشتری را به همراه دارد. اولین قرعه‌کشی 50 میلیون‌تومان کمک‌هزینه خرید خودرو، 20 مرداد ماه از شبکه 3 بعد از خبر 22 پخش شد. همچنین صفحه اینستاگرام رفاه هرشب این قرعه‌کشی را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

این قرعه‌کشی قرار است به مدت 200 شب برگزار ‌شود که تا اول ماه محرم برقرار خواهد بود و ادامه آن به بعد از ماه‌های محرم و صفر موکول خواهد شد.

 

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا برای کسانی که تاکنون از این سایت خرید نکرده‌اند یک پیشنهاد ویژه در نظرگرفته است تا آنها را ترغیب به خرید کند. با اولین خرید از دیجی‌کالا می‌توانید برنده یک دستگاه خودروی 206 شوید.

بنابراین بهترین فرصت برای ثبت اولین خرید این بازه زمانی یعنی از 15 تا 31 مرداد‌ماه است. همچنین اگر از اپلیکیشن دیجی‌کالا خرید کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

به‌علاوه یکی از مزیت‌های این خرید هفت روز ضمانت بازگشت کالا است. این شرایط ویژه کافی است تا خریداران را به خرید از بین میلیون‌ها انتخاب در دیجی‌کالا ترغیب کند تا یک قدم به 206 نزدیک‌تر شوند.

 

هفت

فروشگاه‌ تخفیفی هفت که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون دارای شعب فراوانی در سرتاسر ایران است، در تاریخ 20 مردادماه جدیدترین شعبه خود را نیز در استان البرز افتتاح کرد.

این فروشگاه همچنین از ۲۱ تا ۲۵ مرداد برای محصولات خود فروش ویژه‌ در نظر گرفته است.

گفتنی است فروشگاه تخفیفی هفت فروش تلفنی برای محصولات سوپرمارکتی نیز دارد و می‌توانید از این طریق سفارش خود را ثبت کرده و یک‌ساعته در منزل تحویل بگیرید.


مل اند موژ

برند ایرانی مل اند موژ که در سال 1386 شروع به فعالیت کرده، محصولاتی متنوع شامل تی‌شرت، تاپ، کفش، شومیز، بلوز، پولوشرت، شلوار، لگ، شلوارک، شلوار ورزشی و... را برای آقایان و بانوان متناسب با سلیقه ایرانی تولید می‌کند.

این برند در حراج پایان فصل خود تا 50 درصد تخفیف را برای محصولاتش در نظر گرفته است. این تخفیفات در تمامی شعب و همچنین فروشگاه آنلاین مل اند موژ برقرار است.

 

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگاه زنجیره ای رفاه , مرکزخرید اپال , برند مل اند موژ , دیجی کالا , شهر فرش , پوشاک عصر جدید , برند ناوالس , فروشگاه‌ تخفیفی هفت , برند پنو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان