رویکردهای اصلی در توسعه فروشگاه های شهروند

رویکردهای اصلی در توسعه فروشگاه های شهروند
رویکردهای اصلی در توسعه فروشگاه های شهروند

رویکردهای اصلی در توسعه فروشگاه های شهروند
با توسعه شعب فروشگاه های زنجیره ای شهروند در استان های دیگر، ضمن اشتغال زایی و استفاده از نیروهای بومی آن مناطق، توسعه اقتصاد شهری شتاب بیشتری خواهد گرفت.
به گزارش قلم به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، توسعه اقتصادی هدف اصلی هرکشور درجهت بهبود سطح استاندارد زندگی می باشد و توسعه شهرها به عنوان مجموعه ای که کشور را تشکیل میدهند از منابع مهم توسعه محسوب می‌شود نحوه مدیریت شهری می تواند در پایداری توسعه شهری نقش مهمی را ایفا کند که از عوامل موثر برآن می تواند به چگونگی تامین درآمد شهرداری به عنوان رکن اصلی مدیریت شهری اشاره کرد، کشورهای توسعه یافته با استفاده از روش‌های علمی همواره منابعی را برای کسب درآمد انتخاب می کنند که به اتکای آن می توانند درارائه بهتر خدمات شهری اقدام نمایند.

امروزه مدیریت شهری مى‌تواند در ابعاد مختلف سرمایه گذاری نموده و اشتغال ایجاد نماید، یکى از سـازمان‌هایى که مى‌تواند در این حوزه بسیار مؤثر واقع‌ شود نهاد شهرداری است، شهرداری ها به عنوان حکومت های محلی در کنار دولت، نقش محوری در اشتغال زایی و رونق اقتصادی شهر ایفا می کنند.
 
فروشگاه های شهروند در توسعه اشتغال زایی

فروشگاه های زنجیره ای شهروند، به عنوان یکی از بازوهای اجرایی مدیریت شهری و یه عنوان یک برند تحت نظر شهرداری تهران، توانسته با حمایت از کالاهای ایرانی کمک شایانی به افزایش اشتغال زایی در کشور انجام دهد که در نهایت زمینه را برای توسعه اقتصاد شهری فراهم کرده است.

در شرایط خاصی که کشور با آن مواجه هست، لزوم توجه به توان داخلی و استفاده بهینه از ظرفیت های خودی بیش از گذشته احساس می شود، در این شرایط حمایت از کالاهای داخلی و رونق تولید اهمیت ویژه تری پیدا خواهد کرد.

با توسعه شعب فروشگاه های زنجیره ای شهروند در استان های دیگر کشور، ضمن این که شرایط مناسبی برای عرضه تولیدات داخلی در کشور و استفاده از نیروهای بومی آن مناطق در این فروشگاه ها فراهم می شود، خدمت رسانی به شهروندان و اشتغالزایی در نقاط مختلف کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مسعود سریع القلم، مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص  راه‌‌اندازی فروشگاه‌های شهروند در کلان شهرها گفت: به زودی فروشگاه‌های جدید در شهرهای از جمله تبریز، اصفهان و البرز و همچنین جزیره قشم بهره برداری می شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اشتغال زایی و استفاده از توان داخلی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین شاخصه هایی که در راه اندازی شعب فروشگاه شهروند در دیگر شهرها در نظر گرفته شده، تامین کالای مورد نیاز از طریق بنگاه‌های تولیدی هر استان است که بی تردید نقش موثری در اشتغال زایی پایدار و حمایت از کالای ایرانی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شهروند، در پایان ضمن اشاره به اشتغالزایی فروشگاه‌های شهروند افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مشغول به کار هستند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان