رکورد میزبانی از مخاطبان واحدهای غذایی در اختیار باملند

رکورد میزبانی از مخاطبان واحدهای غذایی در اختیار باملند
رکورد میزبانی از مخاطبان واحدهای غذایی در اختیار باملند

مدیرعامل مجموعه تجاری-گردشگری باملند:

رکورد میزبانی از مخاطبان واحدهای غذایی در اختیار باملند است

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید 26 دی ماه و با حضور جمع کثیری از مدیران و کارفرمایان مراکز خرید، صاحبان استارت‌آپ‌های غذایی، برندهای نام‌آشنا صنعت رستوران و کافی شاپ کشور برگزار شد.

 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،بی شک  یکی از موفق ترین مراکز خرید که به خوبی از ظرفیت های واحدهای غذایی و نوشیدنی در توسعه ورونق مرکزخود بهره لازم را برده است مجموعه باملند در غرب تهران می باشد.در همین راستا مهندس علی اسلامی به عنوان مدیرعامل مجموعه تجاری-گردشگری باملند از تجربیات این مجموعه در این خصوص به سخنرانی پرداخت.
مدیرعامل مجموعه تجاری-گردشگری باملند با اشاره به فعالیت بیش از 47 واحدغذایی و نوشیدنی اعم از رستوران ها و کافی شاپ ها که 36 درصد از خدمات این مجموعه را به خود اختصاص داده اند گفت: این واحدهای غذایی و نوشیدنی با داشتن 10 هزار صندلی توانستند در یک روز رکورد میزبانی از 55 هزار نفر ورودی را به ثبت برسانند که نشان‌دهنده اهمیت و جذابیت حضور واحدهای F&B در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری است.
مدیرعامل مجموعه تجاری‌-گردشگری بام‌لند ادامه داد: مجموعه بام‌لند با وجود شرایط اقتصادی جاری حاکم بر کشور، حتی یک واحد تجاری خالی هم در حال حاضر ندارد و تعداد زیادی از برندهای موفق داخلی و خارجی در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

 


علی اسلامی قشر متوسط جامعه را فعال‌ترین و تاثیرگذارترین گروه جامعه برشمرد و افزود:در صورتی که توان خرید این قشر فعال جامعه محدود شده و کاهش یابد، شاهد رکود قابل توجهی در جامعه خواهیم بود؛ رکودی که شاید قشر مرفه آنچنان بر آن موثر نباشند.او طراحی درست و مناسب براساس کانسپت پروژه، بررسی طرح اقتصادی پروژه بر مبنای کیفیت و استاندارد صحیح، توجه به مدت‌زمان ساخت پروژه و در نظر گرفتن زمان صحیح واگذاری برندها را از مهم‌ترین وظایف یک مرکزخرید نام برد.
از دیدگاه مدیرعامل مجموعه تجاری‌-گردشگری طراحی فرمول اجاره درست و نحوه واگذاری به برندها، همکاری کامل با مجموعه‌ها در طول پروژه، حمایت از یکایک واحدهای پروژه در برابر مجموعه‌های خارجی و قانونی و تدوین قوانین حمایتی درست از دیگر وظایف حائز اهمیت مراکز خرید است.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان