به استقبال «ریتیل سامیت 2023»

به استقبال «ریتیل سامیت 2023»
به استقبال «ریتیل سامیت 2023»

پرواز ایده‌ها به سمت آسمان خرده‌فروشی

مراسم «ریتیل سامیت 2023» که قرار است طی روزهای 14 و 15 مارس سال 2023 میلادی (23 و 24 اسفندماه سال جاری شمسی) در «پالم» و هتل در حال بازگشایی مجدد «آتلانتیس» واقع در دوبی انجام شود، رویداد مهمی برای صنعت خرده‌فروشی محسوب می‌شود.

به همین منظور از ‌کنون برنامه‌های مراسم تدارک دیده و سخنران‌ها به صف شده‌اند. این رویداد سالانه، برای دنیای خرده‌فروشی، دسترسی بی‌سابقه‌ای جهت شنیدن صدای غول‌های خرده‌فروشی جهانی در مورد آینده و حرکت رو به جلوی این صنعت فراهم می‌آورد و مشی و برنامه قابل‌توجهی را برای سال 2023 اعلام می‌کند. اجلاس 2 روزه پیش‌بینی‌شده، رویدادی شبکه‌ای و رودررو است که در دو مکان نمادین به نام‌های آتلانتیس و پالم انجام می‌شود.

طی 2 روز، مدیران رده‌بالای خرده‌فروشی و عناصر بین‌المللی این صنعت همگام با مدیران و رؤسای محلی با تمرکز بر مسائل مهم در پنل‌های سخنرانی متعدد حضور خواهند یافت.

 

 

ترکیب سخنران‌ها

مشهورترین سخنران‌های این مراسم رؤیایی و باشکوه خرده‌فروشی، افرادی مانند تامی هیلفیگر، مایکل وارد، مدیرعامل «هارودز»، کریستینا بلانیک، مدیر‌عامل «مانولو»، جو مالون، مؤسس «جو لاوز» و تام آترون، مدیر «فورتنوم اند ماسون» خواهند بود. در سومین دوره این رویداد، پیشگامان خرده‌فروشی روی صحنه خواهند آمد و داستان‌های پیشگامانه خود را همراه با بینش و مفاهیم نوآورانه از طریق مباحث اختصاصی با اتکا به دانش بالای خودشان به اشتراک می‌گذارند.

سخنرانان با بررسی جزئیات و بحث در مورد مسائل صنعت خرده‌فروشی، روی 3 محور تمرکز خواهند کرد؛ پایداری، تعامل با مشتری و فناوری‌های جدید. موضوعات موردبررسی شامل ارائه‌های کلیدی درمورد مدل‌های جدید خرده‌فروشی با میزبانی کاترین لی لارسون، مدیرعامل کارتل کپنهاگ، فرهنگ سازمانی به میزبانی رادنی لام، مدیر «دیلی پیپر» و مشتری‌مداری به میزبانی مایکل کلیگر، مدیر عامل «می‌ترسا» در پنل‌های تخصصی مرتبط، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

برای گفت‌وگو درمورد «مشتری‌مداری» پنلی به میزبانی مارسلا وارتنبرگ، مدیرعامل  AWWG و برای موضوع «پایداری»، پنلی به میزبانی لیویا لی، مدیرعامل «لالا برلین» انجام می‌شود. همچنین ویکتوریا پریو، بنیانگذار و مدیرعامل HURR، جودی پلوز، مدیرعامل Nobody’s Child ، کریس دیویس، مدیر ارشد اجرایی «نیو بلنس» و دیوید فیشر، مدیرعامل Highsnobiety، بحث «موقعیت برند» را هدایت خواهند کرد. مبحث «زنان در خرده‌فروشی» در دستورکار قرار گرفته و احتمالاً منجر به شکل‌گیری یک محیط ایده‌آل برای شنیدن تجربیات گروهی از رهبران زن الهام‌بخش در صنعت ارائه می‌شود.

تامی هیلفیگر بزرگ به‌عنوان شرکت‌کننده مشهور در این اجلاس خرده‌فروشی 2023 در یک ضیافت شام، نخبگان خرده‌فروشی جهانی را گرد هم می‌آورد تا سهم برجسته‌ای را که او در مد و فضای خرده‌فروشی داشته، جشن بگیرند. این شام که زیر نور ستاره‌ها برپا می‌شود، 70 نفر از تأثیرگذارترین رهبران صنعت را گردهم می‌آورد تا با هم به تأثیر مثبت بر صنعت ادامه دهند.

 

 

گری تاچر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ریتیل سامیت دراین‌باره گفت: «اجلاس خرده‌فروشی پیش‌‌رو، یک رویداد واقعاً دیدنی خواهد بود زیرا ما میزبان برخی از بزرگ‌ترین متخصصان صنعت از سراسر جهان هستیم. با توجه به معضلات و ایده‌های جدیدی که صنعت خرده‌فروشی با آن مواجه است، این نسخه به‌شدت بر پایداری، تعامل با مشتری و فناوری‌های جدید تمرکز خواهد کرد. ما همه خرده‌فروشان را تشویق می‌کنیم ثبت‌نام کنند و بخشی از این رویداد منحصربه‌فرد باشند.»

رویداد 2023، حضور بیش از 850 متخصص خرده‌فروشی و بیش از 80 سخنران مشهور این عرصه را پیش‌بینی می‌کند که همگی برای یادگیری، ارتباط و بحث و گفت‌وگو با یکدیگر آماده هستند. شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا درباره شیوه‌های جلسات متناسب، مهمانی شبکه‌ای و بحث‌های مستقیم نکاتی بیاموزند. علاوه‌بر این، جلسات خصوصی که به‌طور خاص برای کمک به خلاقیت و فراهم کردن محیطی برای ایجاد ارتباطات تجاری طراحی شده‌اند در دسترس همه شرکت‌کنندگان رویداد خواهد بود.

این رویداد مشهور تحت حمایت شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، معاون پادشاه و نخست‌وزیر امارات متحده عربی و حاکم دوبی و با مشارکت اتاق بین‌المللی دوبی، سخنرانان برجسته‌ای را با محتوای برتر با تمرکز بر طیف متنوعی از موضوعات، همراه خودش می‌کند. برندهای شبکه‌ای، اولین موردی خواهند بود که در مراسم اولیه با بیش از 300 مهمان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

 

درباره اجلاس خرد‌ه‌فروشی

«ریتیل سامیت» که در سال 2018 ازسوی گری تاچر و مارک هاوارد تأسیس شد، رویدادی جهانی و محتوایی برای مدیران صنعت خرده‌فروشی است. هدف از حضور در این مراسم، یادگیری، ارتباط و بحث دور هم است. این رویداد یک موضوع مهم محسوب می‌شود و در آن، آخرین پیشرفت‌های خرده‌فروشی و همچنین جدیدترین تکنولوژی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در دنیای تغییرات لحظه‌ای و نوآوری، هرگز زمانی حساس‌تر از مقطع کنونی فعلی برای ملاقات رودررو جهت بحث و تبادل‌نظر و اشتراک‌گذاری، پیشرفت‌ها و نوآوری‌های آینده وجود نداشته است.

تگها : خرده فروشی , صنعت خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , تکنولوژی , مشتری مداری , طراحی , خلاقیت , نوآوری , ریتیل سامیت , ریتیل سامیت 2022 , ریتیل سامیت دوبی , ریتیل کنگرس منا , ریتیل سامیت 2023 , آتلانتیس , ارتباطات تجاری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان