ریتیل سامیت 2023، دریچه‌ای به‌سوی کمال‌گرایی در خرده‌فروشی

ریتیل سامیت 2023، دریچه‌ای به‌سوی کمال‌گرایی در خرده‌فروشی
ریتیل سامیت 2023، دریچه‌ای به‌سوی کمال‌گرایی در خرده‌فروشی

 

اجلاس خرده‌فروشی «ریتیل سامیت» که 5 سال پیش به دست گری تاچر و مارک هاوارد طراحی شد، یک رویداد جهانی و محتوایی برای مدیران سطح C از سراسر صنعت خرده‌فروشی است که برای یادگیری، ارتباط و بحث گرد هم می‌آیند. اجلاس امسال 14 تا 15 مارس در هتل آتلانتیس دبی برگزار می‌شود و قرار است دنیای خرده‌فروشی را متحد کند. سومین دوره ریتیل سامیت، گفت‌وگوهای قاطعانه‌ای به سبک TED خواهد داشت و فرصت‌های بی‌پایان برای طرح سوالات به‌وجود می‌آورد. بحث‌های پنل‌ها حول 4 رکن کلیدی صورت می‌گیرد؛ اولین رکن، مشتری‌مداری نام دارد. ارزش‌ها، ناامیدی‌ها و انتظارات مشتریان برای کمک به ارائه ارزش تجاری طولانی‌مدت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

 در پنل‌های تخصصی، ساخت یک مدل عملیاتی واقعا مشتری‌محور مورد بررسی قرار می‌گیرد. آینده خرده‌فروشی براساس مفاهیمی مانند استانداردهای پلتفرم‌های تجارت الکترونیک لوکس از دیگر موضوعات اجلاس است. مفهوم پایداری برندها هم در جملات سخنران‌های جایگاه ویژه‌ای دارد. در این اجلاس، رهبران برجسته و صاحبان برند، نحوه تنظیم رفاه محیطی برای کارکنان را به اشتراک خواهند گذاشت. استانداردها، شفافیت و قابلیت ردیابی در سراسر زنجیره تامین و دستیابی به اهداف زیست‌محیطی و اجتماعی، دیگر مولفه‌های مورد بررسی را شکل می‌دهند.

 

 

ایجاد یک تأثیر جامعه‌محور پایدار، جدی گرفتن مسئولیت مد و زنجیره ارزش پایداری، تمامی مسائلی است که یک برند برای موفقیت در بازار خرده‌فروشی نیاز دارد. تنوع جنسیتی در خرده‌فروشی، روحیه تیمی و پایبندی به ارزش‌های اصلی، ارتباطات مثبت را برمی‌انگیزاند و موقعیت منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. در این اجلاس، معتبرترین رهبران خرده‌فروشی جهان تفکرات پیشرفته‌ای را به اشتراک خواهند گذاشت. معرفی قدیمی‌ترین استارتاپ جهان با هدف بررسی دلایل پایداری و موفقیتش یکی از چندین برنامه جذاب مراسمی است که میزبان بیش از 75 سخنران خواهد بود و در 30 پنل بر دانش همگانی می‌افزاید. در این رویداد، حضور بیش از 750 خرده‌فروش ارشد، پیش‌بینی می‌شود. جو مالون، تام آترون، سیمون دومینیچی، نیک وودهاوس، مایکل وارد، مارسلا وارتنبرگ، رونالدو موچوار و سعود السلیمان، نیکول ژو، دیوید ورکروس، مانجو مالهوترا، هاروی نیکولز، میک ترنر، محمدعلی راشد لوثه ازجمله سخنران‌های مراسم هستند. گری تاچر، مدیرعامل و از بنیانگذاران ریتیل سامیت دراین‌باره گفت: «این مراسم در حصول اطمینان از اینکه این بخش خرده‌فروشی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، نقش بسزایی دارد. ریتیل سامیت مفتخر است میزبان پیشگامان صنعت پیشروی خرده‌فروشی باشد؛ غول‌هایی که برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های پیشگامانه خود در مرکز صحنه قرار می گیرند. اجلاس خرده‌فروشی امسال یک رویداد واقعاً دیدنی و جذاب است و میزبان برخی از بزرگ‌ترین متخصصان صنعت هستیم. اجلاس امسال روی موضوع پایداری تمرکز خواهد کرد و تعامل با مشتری و فناوری‌های جدید، مورد بررسی خواهد گرفت. در این مراسم خاص که با حمایت امیر دوبی و اتاق بازرگانی امارات شکل می‌گیرد، شرکت‌کنندگان علاوه‌بر لذت بردن از صحبت‌های نافذ برترین‌های عرصه خرده‌فروشی، فرصت حضور در دوبی زیبا و جاذبه‌های زیبایش را خواهند داشت. به‌طورکلی در میانه ماه مارس، صنعت خرده‌فروشی بیش از پیش به دانش خودش اضافه خواهد کرد و قطعا بازخوردهای این همایش دو روزه تا سال‌ها در صنعت خرده‌فروشی طرفدار و مخاطب خواهد داشت.

 

 

منبع: RLI

 

تگها : خرده فروشی , صنعت خرده فروشی , کسب و کار , تجارت , ماهنامه تجارت طلایی , برند , استارت آپ , تجارت الکترونیک , موفقیت , رویداد , ریتیل سامیت , ریتیل سامیت 2023 , رویداد جهانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان