سی و هشتمین شعبه فروشگاه شهروند افتتاح شد

سی و هشتمین شعبه فروشگاه شهروند افتتاح شد
سی و هشتمین شعبه فروشگاه شهروند افتتاح شد

شهروند در شرق تهران

سی و هشتمین شعبه فروشگاه شهروند افتتاح شد

مدیر عامل شرکت شهروند از افتتاح سی و هشتمین فروشگاه شهروند در منطقه 4 شهرداری تهران خبر داد. 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در آیین گشایش فروشگاه شهروند نارسیس که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: توسعه و راه اندازی فروشگاه های شهروند در اقصی نقاط پایتخت و سایر استان های کشور یکی از مهم ترین اهدافی است که در دوره مدیریت جدید شهری به طور جد پیگیری می شود، در همین راستا امروز شاهد افتتاح سی و هشتمین فروشگاه شهروند در مجتمع نارسیس تهرانپارس هستیم.
مدیر عامل شرکت شهروند تنوع کالایی بالا، قیمت و کیفیت مناسب محصولات در فروشگاه های شهروند را به عنوان مهم ترین مزیت این مجموعه دانست و یادآور شد: فروشگاه شهروند نارسیس با داشتن بیش از سه هزار قلم کالا از امروز به شهروندان تهرانی در شرق پایتخت خدمات دهی دارد همچنین از 20 آذر ماه لغایت 10 دی ماه کلیه محصولات با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد به شهروندان عرضه خواهد شد.
سریع القلم با اشاره به لزوم دسترسی سریع و آسان شهروندان به خدمات فروشگاه های شهروند خاطر نشان کرد: در پی استقبال شهروندان از خدمات دهی فروشگاه های شهروند در منطقه 4 تهران، بررسی های لازم و اقدامات کارشناسی برای توسعه شهروند در این منطقه از شهر تهران صورت گرفت، به طوری که فروشگاه شهروند نارسیس پس از آزادگان، حکیمیه، لویزان و مجیدیه پنجمین فروشگاهی است که در این منطقه به شهروندان خدمات دهی خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به رعایت استاندارهای لازم در آماده سازی فروشگاه های شهروند و بکارگیری خدمات نوین در این فروشگاه ها تصریح کرد: بر همین اساس فروشگاه شهروند نارسیس در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع و مطابق با معیارهای روز در زمینه عرضه کالا و خدمات تجهیز شده است و امیدوار هستیم کماکان بتوانیم در تامین رضایت حداکثری شهروندان پیشگام و موفق باشیم.
گفتنی است مراسم افتتاح فروشگاه شهروند نارسیس با حضور جمعی از هنرمندان و اجرای برنامه های شاد و مفرحی نظیر اجرای موسیقی، استند آپ کمدی، برگزاری قرعه کشی لحظه ای و اهداء جایزه و ... همراه بود.

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان